همانطور که هوش مصنوعی جستجو را مصرف می کند، چه چیزی برای ما انسان ها باقی می ماند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم همانطور که جستجو را مصرف می کند، چه چیزی برای ما انسان ها باقی می ماند؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اخبار از گوگل رویداد توسعه دهندگان آغشته به هوش مصنوعی این هفته نشان می دهد که ما در آستانه عصر جدیدی از جستجو هستیم.

پس از قالب‌گیری فناوری OpenAI توسط در Bing، گوگل در حال آزمایش با فناوری هوش مصنوعی خود است و راه‌های جدیدی را برای استفاده از جستجو باز می‌کند. واضح است که ما در یک زمان بسیار طولانی در شرف مشاهده اولین تعمیرات اساسی در بازار برای یافتن اطلاعات در اینترنت هستیم.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


مانند تمام تحولات عمده در فناوری، این تغییرات در جستجو تأثیرات گسترده و پایداری خواهند داشت. برندگان و بازنده‌هایی وجود خواهند داشت و در میان دومی‌ها، حداقل بر اساس بررسی‌های اولیه تغییرات جدید گوگل در جستجو، وب‌سایت‌هایی خواهند بود که میزبان نوشتن هستند.

گوگل و بینگ به سرعت در استفاده از مدل‌های زبان بزرگ برای ایجاد پاسخ به سؤالات مهارت خواهند یافت و نیازی به بازدید از وب‌سایت‌ها برای یافتن پاسخ‌ها را از بین می‌برند. در نتیجه، شرکت‌های رسانه‌ای، وبلاگ‌نویسان و استارت‌آپ‌های قدیمی SaaS می‌توانند بازدیدهای کمتری از وب‌سایت‌های خود داشته باشند و توجه کمتری به پیشنهادات آنها شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 بهترین راه برای درج صفرهای پیشرو در مایکروسافت اکسل

تا زمانی که هوش مصنوعی مولد عجله کند، تغییرات در فناوری موتورهای جستجو افزایشی به نظر می رسد، مگر اینکه برای کسب درآمد از فعالیت کاربر باشد. گوگل سال‌ها تلاش کرده است تا تعداد پاسخ‌هایی را که کاربران در صفحات جستجوی خود دریافت می‌کنند افزایش دهد تا به جای دیگری سر نزنند، و گاهی اوقات بار تبلیغاتی خود را هموارتر کرده است، بنابراین نتایج جستجو بیشتر از وب‌سایت‌هایی که تبلیغ نمی‌کنند، مشتریانش را برجسته می‌کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yOs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *