هواوی میت ایکس 3 برای مقابله با Z Fold 4 به زودی وارد بازار خواهد شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر مشتاق گوشی‌های تاشو هستید اما گلکسی زد فولد 4 را کاملاً متقاعد نکرده است، به زودی یکی دیگر از این دستگاه‌های نوآورانه برای خرید در دسترس خواهد بود: هوآوی میت ایکس 3 ظاهراً اکنون برای تولید انبوه آماده است و باید به نمایش درآید. به زودی

وانگ‌زی همه چیز را می‌داند، این را می‌گوید () (از طریق Notebookcheck ()) و کلام این است که از زیبایی طراحی که توسط سامسونگ تعیین شده است کاملاً پیروی می کند – و همچنین هزینه بالقوه بسیار کمتری نسبت به رقیب خود دارد.

ممکن است در این راه سازش هایی وجود داشته باشد، با شایعاتی مبنی بر اینکه این گوشی باید به جای 5G به 4G بسنده کند. اگرچه باید از آخرین پردازنده رده بالای Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 استفاده کند.

آنچه تاکنون می دانیم

ما در واقع نمی دانیم که هواوی میت ایکس 3 چه چیزی را با خود به ارمغان می آورد، اگرچه ممکن است برخی سرنخ ها از آنچه قبلاً در هواوی میت ایکس 2 دیده بودیم، که در فوریه 2021 معرفی شد، ارائه دهد.

این تقریباً دو سال پیش است، بنابراین پیگیری Mate X3 در این مرحله تا حدودی به تاخیر افتاده است. Mate X2 با صفحه نمایش 8 اینچی برای نمایشگر اصلی خود عرضه شد و دارای پردازنده Kirin 9000 و همچنین تا 12 گیگابایت رم و پشتی چهار لنز بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دانلود موسیقی Spotify در Samsung Galaxy Watch 6

اینها مشخصات سطح بالاتری هستند و به نظر می رسد که Mate X3 به این روند ادامه می دهد، جدا از، شاید، عدم وجود اتصال 5G. بر اساس افشای جدید، این گوشی ممکن است در نیمه اول سال 2023 ظاهر شود.


تجزیه و تحلیل: لطفا رقابت بیشتری داشته باشید

در حالی که ما واقعاً سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و در واقع سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 را دوست داریم، همچنین می‌خواهیم گزینه‌های دیگری را برای مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند بدون نیاز به جدا کردن بخش قابل توجهی از گوشی تاشو انتخاب کنند، ببینیم. پس انداز آنها

البته در حال حاضر جایگزین های مناسبی وجود دارد – مانند Motorola Razr و Xiaomi Mix Fold – اما به نظر نمی رسد که هیچ کس دیگری مانند سامسونگ در حال حاضر آمادگی زیادی برای سرمایه گذاری در آینده محصولات تاشو نداشته باشد.

هواوی میت ایکس 3 به خوبی می تواند به سامسونگ کمک کند تا در فضای تاشو با آن رقابت کند، اما هواوی باید از نظر توزیع بین المللی خود را بهبود بخشد. اگر خارج از چین زندگی می کنید، میت X2 به راحتی به دست نمی آید.

ما امیدواریم که تاشو و پیکسل فولد زودتر ظاهر شوند و این امر به بهبود انتخاب موجود کمک زیادی خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که هر دوی این گوشی های پرمخاطب در سال 2023 ظاهر شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 بهترین راه برای خاموش کردن Airplay در آیفون

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Jcd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *