هوش پیش بینی سلامت ابزاری را برای بیماری کبدی تشخیص داده نشده راه اندازی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیش‌بینی سلامت، hepatoSIGHT، ابزاری مبتنی بر داده‌ها را منتشر کرده است که افراد مبتلا به بیماری کبدی تشخیص داده نشده را با استفاده از آزمایش‌های خون تاریخی شناسایی می‌کند.

مطالعات آزمایشی در Somerset NHS Foundation Trust نشان داده است که hepatoSIGHT می‌تواند به سرعت و به آسانی افراد در معرض خطر ابتلا به بیماری پیشرفته کبدی را پیدا کند و به آنها امکان می‌دهد خیلی زودتر درمان شوند.

hepatoSIGHT با مشارکت مردم و بیمارانی که نیازهای NHS را در ذهن دارند توسعه داده شده است و برای کمک به پزشکان در یافتن افراد مبتلا به بیماری کبد قبل از پیشرفت آن طراحی شده است. این قابل تنظیم است تا فراتر از بیماری های کبدی برویم و آن را به راه حلی تبدیل کنیم که به هیئت های مراقبت یکپارچه اجازه می دهد رویکردی متناسب برای مداخلات بهداشتی جمعیت ارائه دهند.

نیل استیونز، مدیر عامل، پیش بینی سلامت، گفت: “به دنبال یک برنامه تحقیق و توسعه جامع در سامرست، ما هیجان زده ایم که hepatoSIGHT را به بازار معرفی کنیم. تیم ما برای ایجاد یک محصول، در ارتباط با شریک فناوری خود Stalis، سخت کار کرده است. استفاده از آن نه تنها آسان است، بلکه نیازهای خاص NHS را نیز برطرف می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  راه حل برق خانگی BLUETTI EP900 & B500: 7 نکته که باید بدانید

یکی از بیمارانی که در پروژه اولیه شرکت کرد، گفت: “من این پروژه را دوست دارم، زیرا فعال است و افرادی را پیدا می کند که ممکن است اکنون بیمار نباشند، اما می توانند کمک کنند و مطمئن شوند که در آینده بیمار نمی شوند.”

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vQibpg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *