هکرها سایت پارلمان اتحادیه اروپا را در حمله DDoS آشکار کردند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هکرهای روسی پارلمان اتحادیه اروپا را مورد حمله قرار دادند و توانستند آن را برای چند ساعت آفلاین کنند.

روسیه ناشناس، بازوی گروه هکریست حامی روسیه Killnet، گزارش شده است که یک انکار سرویس توزیع شده (DDoS) راه اندازی کرده است. ()) حمله به وب سایت پارلمان اروپا.

روبرتا متسولا، رئیس پارلمان اروپا تایید شده () این حادثه در ، اضافه کرد که “کارشناسان فناوری اطلاعات در حال مقابله با آن هستند و از سیستم های ما محافظت می کنند.”

قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا

داوچ گفت: «در دسترس بودن وب‌سایت Europarl_EN در حال حاضر از خارج به دلیل سطوح بالای ترافیک شبکه خارجی تحت تأثیر قرار گرفته است. “این ترافیک مربوط به یک رویداد DDOS (Distributed Denial of Service) است. تیم های EP در حال کار برای حل این مشکل در سریع ترین زمان ممکن هستند.”

به نظر می رسد این حمله پاسخی به قطعنامه اخیر پارلمان اروپا باشد که روسیه را به عنوان یک کشور حامی تروریسم و ​​دولتی که “از ابزار تروریسم استفاده می کند” اعلام کرده است.

در خبری که در سایت پارلمان اروپا منتشر شد، آمده است که نمایندگان پارلمان اروپا از اتحادیه اروپا خواسته اند که «روسیه را در سطح بین المللی بیشتر منزوی کند، از جمله در مورد عضویت روسیه در سازمان ها و ارگان های بین المللی مانند شورای امنیت سازمان ملل.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  یک انفجار دیگر در استارشیپ خبر بدی برای مدیران پارک های اطراف خواهد بود

نمایندگان پارلمان اروپا همچنین می خواهند روابط دیپلماتیک با روسیه کاهش یابد، تماس های اتحادیه اروپا با نمایندگان رسمی روسیه به حداقل ممکن برسد و نهادهای وابسته به دولت روسیه در اتحادیه اروپا که در سراسر جهان تبلیغ می کنند بسته و ممنوع شود.

Killnet اخیراً یک گروه کاملاً فعال بوده است، اما گروهی که دقیقاً نامی برای خود ایجاد نکرده است. اخیراً موفق شد وب‌سایت‌های چندین فرودگاه در سراسر ایالات متحده را از بین ببرد (تأثیری به پروازها نداشته است)، و همچنین JPMorgan Chase و همچنین وزارت خزانه‌داری ایالات متحده را هدف قرار داده است.

در همه این حوادث، اثرات جزئی بوده است و FBI حملات را ضعیف توصیف کرده است.

از طریق: BleepingComputer ()



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yHf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *