هیوندای اکوسیستم شارژ خانگی را به عنوان بخشی از EV push • راه اندازی می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

هیوندای این هفته در نمایشگاه خودروی لس آنجلس راه جدیدی را برای مشتریانش برای شارژ در خانه به عنوان بخشی از تلاش های این شرکت برای جذب گروه جدیدی از خریداران خودروهای برقی اعلام کرد.

هیوندای هوم که این خودروساز آن را می‌نامد، از پنل‌های خورشیدی، ذخیره انرژی و شارژ EV برای دارندگان هیوندای استفاده می‌کند. هیوندای شراکتی را با Electrum، نصب کننده پنل خورشیدی، باتری خانگی و پمپ حرارتی اعلام کرد که به مشتریان در 16 ایالت کمک می کند تا نصب کننده ها و سیستم های برق مناسب برای نیازهای شارژ EV خود را پیدا کنند. با مشارکت جدید، مصرف کنندگان در آریزونا، کالیفرنیا، کلرادو. کنتیکت، فلوریدا، ایلینوی، مریلند، ماساچوست، مین، میسوری، نوادا، نیوجرسی، نیویورک، اورگان، پنسیلوانیا، رود آیلند، ویرجینیا و واشنگتن اکنون می‌توانند با مشاوران Electrum همکاری کنند تا بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌حل‌های برق را برای آنها بیابند.

به گفته یان تاپر، مدیر ارشد گروه محیط زیست استراتژیک، پیش از اعلام این هفته، فروشندگان به مشتریان کمک می‌کردند تا با نصاب‌های محلی و تامین‌کنندگان برق تماس بگیرند تا بتوانند شارژ و ذخیره‌سازی را برای خودروهای الکتریکی هیوندای جدیدشان مانند Ioniq 5 تنظیم کنند. مشارکت در هیوندای

با Hyundai Home، ما واقعاً در تلاش هستیم تا نه تنها شارژ EV و توانایی استفاده از یک وسیله نقلیه الکتریکی، بلکه کل اکوسیستم اطراف آن را دموکراتیک کنیم. ما می‌خواهیم استفاده از انرژی خورشیدی را برای مشتریان آسان کنیم تا ذخیره انرژی دریافت کنند و در نهایت از همه این سیستم‌ها برای کاهش هزینه انرژی خود استفاده کنند.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بررسی Xiaomi 14 Ultra: گوشی هوشمند عکاسی نامحدود

در دسترس‌تر کردن شارژ EV

از آنجایی که ایالات متحده به طور فزاینده ای برای کاهش انتشار کربن، به ویژه آنهایی که از لوله های اگزوز (معروف به وسایل نقلیه با سوخت فسیلی) تلاش می کند، ایالت هایی مانند کالیفرنیا فروش خودروهای بنزینی جدید را تا سال 2035 ممنوع کرده اند. این بدان معناست که تعداد فزاینده ای از آمریکایی ها قصد دارند تا برای خرید خودروی جدید بعدی خود به دنبال خودروهای برقی، PHEV و هیبریدی باشید. با این حال، طبق سرشماری ایالات متحده، اجاره تقریباً یک سوم مسکن آمریکا را تشکیل می‌دهد و بیشتر آن موجودی مسکن قدیمی‌تر است، به این معنی که برای دسترسی به شارژ در خانه، صاحبخانه‌ها باید مایل به سرمایه‌گذاری باشند. پانل ها را ارتقا دهید و دسترسی شارژ را در گاراژهای چند خانواده فراهم کنید.

هزینه متوسط ​​ارتقاء تابلو برق یک خانه خانوادگی برای شارژ یک وسیله نقلیه در خانه، می تواند بین 1300 تا 3000 دلار یا بیشتر باشد. این را به قیمت بالای خودروهای برقی با باتری، هیبریدی و برقی پلاگین اضافه کنید و بسیاری از مردم قادر به پرداخت هزینه یا دسترسی به شارژ خانگی نخواهند بود، به خصوص آنهایی که در ساختمان‌های چندخانواره بدون دسترسی به شارژ خانگی زندگی می‌کنند. این چیزی است که تاپر می گوید هیوندای آن را در نظر گرفته است، اما او نتوانست جزئیات مشخصی در مورد برنامه های آینده به اشتراک بگذارد.

«اگر می‌خواهیم به فرزندخواندگی انبوه برسیم، باید این مشکل را برای اجاره‌کنندگان حل کنیم و بنابراین به چند روش مختلف به آن حمله می‌کنیم. ابتدا از طریق مشارکت ما با Electrify America. تاپر به گفت: ما با آنها کار می کنیم تا به ایجاد زیرساخت شارژ تا حد ممکن انگیزه بدهیم و سعی می کنیم آن را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهیم. ما در حال اتخاذ یک رویکرد مشارکت استراتژیک هستیم و سعی می‌کنیم کنانی را که به درستی ارائه می‌دهند شناسایی کنیم، واقعاً راه‌حل‌های کمی وجود دارد. اگر شهری وجود دارد که می‌دانید، ما می‌توانیم به حمایت از تولید یا توسعه مرکز شارژ کمک کنیم، عالی است. اما اگر راهی برای ما وجود داشته باشد که حتی انگیزه شارژ AC کم مصرف را داشته باشیم. ما قصد داریم به آن نیز نگاهی بیندازیم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تاریخ انتشار، گیم پلی و اخبار Baldur's Gate 3

تاپر می‌گوید که هیوندای با شرکای خود مانند Electrum کار می‌کند تا گزینه‌های شارژ و ذخیره‌سازی انرژی بیشتری را برای مشتریان بیشتری در سایر ایالت‌های غیر از 16 ایالتی که در حال حاضر الکتروم ارائه می‌کند نیز ارائه کند.

تاپر گفت: «ما تازه شروع به کار کرده ایم، اصول راهنمای ما این است که مشتریان نه تنها محصولات مناسب را دریافت کنند، بلکه محصولات مناسب را با قیمت مناسب نیز دریافت کنند. Electrum به ما کمک می‌کند تا به مشتری کمک کنیم راه‌حل مناسب را در بازار پیدا کند، به این ترتیب ما واقعاً می‌توانیم ارائه دهیم، معمولاً یک معامله بسیار بهتر از چیزی که معمولاً فقط با مراجعه به یک ارائه‌دهنده محلی به دست می‌آورد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rqR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *