هی نگاه کن، OpenAI در حال حاضر حتی غنی تر شده است

زمان مطالعه: دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم هی نگاه کن، OpenAI در حال حاضر حتی غنی تر شده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سلام و خوش آمدید به Equity، پادکست در مورد کسب و کار استارت آپ ها، جایی که ما اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

نمایش دوشنبه ما آخرین اخبار فناوری آخر هفته و آنچه را که در اوایل هفته به تیتر اخبار تبدیل می شود را پوشش می دهد. امروز ما در مورد OpenAI، درآمد، First Republic Bank و ARM صحبت می کنیم. اوه، و همچنین استارت آپ ها!

بغل می کنیم، و ما چهارشنبه و جمعه برمی گردیم.

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به Simplecast Equity بروید.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در پادکست های ، ابری، و همه پخش ها مشترک ما شوید. TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 بهترین ابزار سفر در بریتانیا در سال 2023

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yRu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *