واتس اپ در حال حاضر یک عنوان را هنگام ارسال رسانه حفظ می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ اکنون هنگام ارسال رسانه‌هایی مانند تصاویر، عکس‌ها، تصاویر متحرک GIF، اسناد مختلف و موارد مشابه، یک عنوان را حفظ می‌کند.

تصویری با لوگوی واتس‌اپ به رنگ سفید در کنار پس‌زمینه سبز

  • چه اتفاقی می افتد؟ که متعلق به متا است، نحوه مدیریت رسانه های ارسالی با شرح را تغییر داده است. این برنامه اکنون هر عنوانی را هنگام ارسال تصاویر، ویدیوها، فایل‌های GIF و اسناد حفظ می‌کند.
  • چرا مراقبت؟ واتس‌اپ زیرنویس‌ها را از رسانه‌های فوروارد شده حذف می‌کرد – اگر قرار بود زیرنویس اطلاعات مهمی را به گیرنده منتقل کند، ایده‌آل نیست.
  • چه باید کرد؟ نسخه خود را برای iOS به آخرین نسخه به روز کنید.

واتس اپ در حال حاضر یک عنوان را هنگام ارسال رسانه حفظ می کند

اکنون می‌توانید هنگام ارسال رسانه‌هایی مانند تصاویر، فیلم‌ها، فایل‌های GIF و اسناد با استفاده از واتس‌اپ، یک عنوان را نگه دارید. این به نسخه 22.23.77 WhatsApp نیاز دارد.

لاگ تغییرات همراه با به‌روزرسانی فقط به رفع اشکال اشاره می‌کند، اما WABetaInfo موفق شده است تأیید کند که هنگام ارسال رسانه، زیرنویس‌ها دیگر حذف نمی‌شوند. این سایت همچنین اشاره می کند که “برخی از کاربران خوش شانس” ممکن است این توییک کوچک را پس از نصب به روز رسانی قبلی 22.23.76 دریافت کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ابزار چت ربات سلامت روان هوش مصنوعی نشان کلاس IIa UKCA را دریافت می کند

چگونه تست کنیم که آیا این ویژگی را دارید یا خیر

مانند تمام ویژگی های جدید واتس اپ، این یکی نیز به صورت مرحله ای برای کاربران عرضه می شود. برخی از افراد قبلاً آن را دارند، اما اگر شما در بین آنها نیستید، باید منتظر بروزرسانی جدید در اپ استور باشید. برای آزمایش اینکه آیا قبلاً این ویژگی را دارید یا خیر، کافی است یک تصویر را با یک توضیح برای شخصی یا خودتان فوروارد کنید.

اگر این ویژگی برای حساب شما فعال است، باید یک نمای جدید در پایین مشاهده کنید. البته، این تغییر به این معنا نیست که همه رسانه های فوروارد شده به طور ناگهانی باید شامل یک عنوان باشند، نه اصلا. اگر نمی‌خواهید عنوان را همراه با رسانه‌تان فوروارد کنید، به سادگی زیرنویس را حذف کنید.

نحوه آپدیت واتس اپ برای به آخرین نسخه

برای به‌روزرسانی نسخه برنامه، پیوند App Store را برای واتس‌اپ دنبال کنید تا در صفحه فروشگاه آن قرار گیرد، سپس روی آن کلیک کنید به روز رسانی دکمه. اگر این گزینه را نمی‌بینید، آیفون شما قبلاً واتس‌اپ را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده است.

اگر می‌خواهید شماره نسخه واتس‌اپ نصب‌شده فعلی را در آیفون خود ببینید، برنامه را باز کنید و آن را لمس کنید تنظیمات را انتخاب کنید کمک گزینه ای از لیست شماره نسخه نصب شده فعلی در بالای رابط نمایش داده می شود. خواندن: نحوه ارسال پیام در واتس اپ به افراد غیر مخاطب

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه برای یافتن و بازیابی یادداشت های ناپدید شده آیفون
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rDQKXe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *