واتس اپ پروکسی چیست: چگونه از واتس اپ آفلاین بدون اینترنت استفاده کنیم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از واتس اپ پروکسی چیست: چگونه از واتس اپ آفلاین بدون اینترنت استفاده کنیم
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

واتس اپ به یکی از محبوب ترین سرویس های پیام رسانی فوری در سراسر جهان تبدیل شده است. دلایل اصلی این امر در دسترس بودن ویژگی های مفید و پشتیبانی از پلتفرم های مختلف است. در حالی که واتس اپ روی اکثر پلتفرم ها کار می کند، برخی از مناطق در سراسر جهان ممکن است محدودیت های خاصی برای برنامه پیام رسانی داشته باشند. اینجاست که آخرین ویژگی برنامه – پروکسی – نمایان می شود.

زمانی که در کشور یا منطقه ای هستید که استفاده از واتس اپ در آن محدود شده است، می توان از این ویژگی استفاده کرد. یا در حال تجربه قطعی اینترنت هستید. اگر در چنین موقعیتی هستید یا فکر می‌کنید ممکن است هنگام مسافرت از واتس‌اپ محروم شوید، در اینجا نحوه استفاده آفلاین از واتس‌اپ بدون اینترنت از طریق پروکسی در تلفن خود برای برقراری ارتباط آورده شده است.

واتساپ پروکسی چیست؟

ممکن است چندین بار تجربه کرده باشید که واتس اپ روی Wi-Fi یا اتصال داده تلفن همراه کار نمی کند. در حالی که این می تواند به دلیل اتصال بد باشد، همچنین ممکن است واتس اپ در منطقه شما مسدود شده باشد. همچنین به دلایل مختلفی احتمال قطع اینترنت وجود دارد.

رفع مشکل اتصال مجدد واتس اپ

در چنین شرایطی، نمی توانید از واتس اپ به طور منظم استفاده کنید. با این حال، واتس اپ یک ویژگی جدید پروکسی را معرفی کرده است که به شما امکان می دهد برای ادامه استفاده از واتس اپ بدون اینترنت به یک سرور پروکسی متصل شوید. این به این معنی است که حتی اگر با قطعی اینترنت مواجه هستید یا در منطقه‌ای هستید که واتس‌اپ به‌طور پیش‌فرض اجازه فعالیت ندارد، می‌توانید از این هک برای استفاده آفلاین از واتس‌اپ استفاده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه از واتس اپ وب استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از واتساپ پروکسی

اگر در موقعیتی قرار گرفتید که قادر به استفاده از نیستید، چگونه می توانید از ویژگی جدید Proxy در برنامه استفاده کنید. بهتر است این صفحه را به صورت آفلاین ذخیره کنید یا یک اسکرین شات بگیرید زیرا بدون اتصال به اینترنت نمی توانید به این مراحل دسترسی پیدا کنید.

مرحله 1: WhatsApp را از طریق فروشگاه Play یا App Store به آخرین نسخه گوشی خود به روز کنید. این ویژگی هم در اندروید و هم در iOS موجود است.

گام 2: WhatsApp را در گوشی خود باز کنید. به بخش تنظیمات برنامه بروید.

مرحله 3: به بخش Storage and Data بروید.

مرحله 4: به دنبال تب Network بگردید. در زیر آن، گزینه Proxy را انتخاب کنید.

مرحله 5: کلید کنار Use Proxy را فعال کنید.

اکنون برای اتصال باید یک آدرس پروکسی وارد کنید.

می توانید در موتورهای جستجو مانند گوگل به دنبال آدرس بگردید. اگر شخصی که می‌شناسید یک پروکسی ایجاد کرده است، می‌توانید از او آدرسی برای پیوستن بخواهید. آدرس را بصورت آفلاین یادداشت کنید زیرا در مواقع ناراحتی به آن نیاز خواهید داشت.

توجه داشته باشید: از آدرس های پراکسی فقط از منابع قابل اعتماد استفاده کنید. اطلاعات شخصی شما در اینجا در دسترس است.

مرحله 6: آدرس پروکسی را در نوار آدرس ارائه شده وارد کنید. سپس روی Save ضربه بزنید.

واتس اپ اکنون به آدرس پروکسی که وارد کرده اید متصل می شود.

پس از برقراری ارتباط، می توانید بدون اتصال به اینترنت از WhatsApp استفاده کنید. از این طریق می توانید محدودیت های منطقه ای را نیز دور بزنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  2 راه آسان برای استفاده از لپ تاپ به عنوان مانیتور دوم در ویندوز 11

پروکسی واتس اپ چگونه مفید است

واتس اپ پروکسی تنها زمانی استفاده می شود که نمی توانید از طریق اتصال استاندارد به واتس اپ دسترسی پیدا کنید. واتس اپ می گوید که تمام داده های منتقل شده از طریق سرور رمزگذاری شده است که به این معنی است که پیام های شما ایمن باقی می مانند. هر شخص ثالثی مانند خود میزبان پروکسی نمی تواند به داده های شما دسترسی داشته باشد.

این بدان معنی است که شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی در مواقع اضطراری از سرورهای پروکسی استفاده کنید. ممکن است شرایطی مانند اعتراض، ناآرامی و غیره وجود داشته باشد که در آن ارتباطات محدود است. در چنین مواردی، واتساپ پروکسی می تواند یک موهبت الهی باشد. فقط مطمئن شوید که برخی از آدرس های پراکسی را از قبل یادداشت کرده اید تا بتوانید در چنین مواقعی به آنها متصل شوید.

سوالات متداول برای استفاده از واتساپ پروکسی

1. آیا می توانم از WhatsApp در مناطقی که برنامه مسدود شده است استفاده کنم؟

بله، می‌توانید از واتس‌اپ در مناطق مسدود شده با استفاده از سرور پروکسی استفاده کنید.

2. آیا می توانم با استفاده از واتس اپ پروکسی تماس های واتس اپ برقرار کنم؟

با فعال بودن پروکسی می توانید از تمام ویژگی های واتس اپ استفاده کنید.

3. چگونه یک سرور پروکسی برای واتس اپ راه اندازی کنیم؟

اگر می‌خواهید با راه‌اندازی سرور پروکسی به دیگران کمک کنید، می‌توانید نگاهی به مستندات رسمی واتس‌اپ در مورد نحوه راه‌اندازی سرور پراکسی واتس‌اپ بیندازید.

وصل بمون

ارتباطات بخش مهمی از زندگی روزمره ما است. در موقعیت‌های سخت که برقراری ارتباط با عزیزانمان دشوار است، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. واتس‌اپ با معرفی واتس‌اپ پروکسی کار بزرگی انجام داده است تا کاربران بتوانند در شرایطی که ابزارهای سنتی در دسترس نیستند، از طریق این برنامه ارتباط برقرار کنند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MqPboS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *