والپیپرهای رنگارنگ، وکتور، کیهانی آیفون

زمان مطالعه: 2 دقیقه

من عاشق یک کاغذ دیواری رنگارنگ برای اضافه کردن پاپ به صفحه اصلی یا صفحه قفل خود هستم. هدف ما از تصاویر پس‌زمینه هفته iDB این است که هر یکشنبه پس‌زمینه‌های قابل نمایش با کیفیت عکس را به دستگاه‌های شما بیاوریم. این والپیپرهای رنگارنگ، وکتور و کیهانی آیفون از براق گوشی شما بهره می برند.

تصویر زمینه کیهانی آیفون

گالری iDB Wallpaper مجموعه ای از تصاویر است که از سراسر اینترنت تهیه شده یا توسط خوانندگان ما ارسال شده است. در این مورد، کارمند iDB خود ما @مایکل_بیلیگ چهار تصویر برتر را جمع آوری کرد. مایکل تولید کننده اصلی ویدیوی ما است و کانال iDB یوتیوب را که پر از نکات و ترفندهای اپل است، اداره می کند. اگر این کار را نکرده اید، ادامه دهید و دکمه اشتراک را بشکنید تا چیزهای عالی بیشتری از مایکل ببینید.

از مجموعه زیر، مورد علاقه من منظره قرمز، با کوه های آبی است که برای اولین بار در گالری نمایش داده شده است. طرح رنگ متضاد همراه با نوارهای نئون قرمز مایل به صورتی فوق العاده درخشان در صفحه نمایش OLED آیفون عالی به نظر می رسد. همچنین، اگر منظره کوه به تنهایی باقی بماند، تصویر به‌طور عجیبی آینده‌نگر به نظر نمی‌رسد. به سادگی افزودن نوارهای قرمز این تصویر را در نوعی محیط آینده نگر قرار می دهد. من واقعاً نمی توانم توضیح دهم که چرا چنین احساسی دارم، اما این فقط نوعی حال و هوای Bladerunner به من می دهد. یا، شاید، نوستالژی به نوعی از چشم انداز ترون دهه 80.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین لوازم جانبی Insta360 Go 3 که می توانید بخرید

از آنجایی که من سعی می کنم حداقل پنج تصویر داشته باشم، هر هفته، در اینجا یک دانلود جایزه وجود دارد که متناسب با سبک مشابه باشد. من همین الان این یکی را از جستجوی تصویر گوگل گرفتم. رشته جستجو به سادگی «اندازه تصویر نئون: 1290×2796» بود. نکته حرفه‌ای، آیا می‌دانستید افزودن «imagesize:WIDTHxHEIGHT» تنها نتایج تصویری را نشان می‌دهد که با آن مطابقت دارند. دقیق اندازه بوم؟

تصویر زمینه سه بعدی کیهانی مشکی آیفون

دانلود

برای اینکه خود را مطلع نگه دارید، مطمئن شوید که هر یکشنبه برای والپیپرهای دستگاه اپل بیشتر مراجعه کنید. از طریق @ با من تماس بگیریدjim_gresham، جایی که من گالری iDB را سرپرستی می کنم. برای پست‌های بعدی الهام‌بخش ارسال کنید و برای بارگیری‌های اواسط هفته دنبال کنید. همچنین می‌توانید در پست‌های آینده به اوج خود دست پیدا کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wEkAQX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *