والپیپرهای Samsung Galaxy S23، S23 Plus و S23 Ultra را دانلود کنید

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از والپیپرهای Galaxy S23، S23 Plus و S23 Ultra را دانلود کنید
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

دوباره آن موقع از سال است! غول فناوری کره جنوبی نه یک بلکه سه ستاره جدید به گلکسی اضافه کرده است. Samsung Galaxy S23، S23 Plus و S23 Ultra فعال هستند. اگر شما هم مانند ما هستید و نمی توانید برای دانلود والپیپرهای هر گوشی جدید صبر کنید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. ما می خواهیم تمام تصاویر سامسونگ گلکسی S23 و S23 Ultra با کیفیت بالا را به اشتراک بگذاریم.

سه دسته کاغذ دیواری در سری S23 وجود دارد. آنها به والپیپرهای ثابت، والپیپرهای بهینه شده برای حالت DeX و والپیپرهای زنده دسته بندی می شوند. ما به شما پیوندهایی می دهیم تا همه تصاویر پس زمینه را با بهترین وضوح دانلود کنید. همچنین می توانید پیش نمایشی از ظاهر تصاویر پس زمینه را مشاهده کنید. شروع کنیم.

همچنین بخوانید: 10 بهترین نکته و ترفند Samsung Galaxy S23 و Galaxy S23+

دانلود والپیپرهای استاتیک سامسونگ سری S23

سامسونگ یازده تصویر زمینه ثابت و هشت تصویر زمینه بهینه شده برای حالت DeX منتشر کرده است. تمامی این والپیپرها با رنگ های مختلف بدنه سری گلکسی اس 23 سامسونگ مطابقت دارند. این دستگاه ها در رنگ های مشکی، اسطوخودوس، کرم و مشکی فانتوم عرضه می شوند. بنابراین، این والپیپرها به گونه ای طراحی شده اند که با حرکت به سمت نمایشگر با کاغذ دیواری، تداوم طراحی را در پشت گوشی فراهم کنند.

در اینجا لینک دانلود همه والپیپرهای ثابت وجود دارد و در زیر آن، می توانید پیش نمایشی از همه آنها را مشاهده کنید.

در مرحله بعد، اجازه دهید نگاهی به تمام تصاویر پس زمینه بهینه سازی شده برای حالت DeX بیندازیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین واکی تاکی دوربرد برای پیاده روی

تصاویر پس زمینه استاتیک برای حالت DeX در سری گلکسی S23 سامسونگ بهینه شده است

دستگاه‌های گلکسی سامسونگ دارای ویژگی هستند که به شما امکان می‌دهد صفحه‌نمایش خود را روی نمایشگر بزرگ‌تر بفرستید و به محتوای بهینه‌شده برای حالت دسکتاپ دسترسی داشته باشید. از این رو، آنها تصمیم گرفتند آن را حالت DeX بنامند. به این ترتیب می‌توانید ویدیوها را تماشا کنید، به اسناد دسترسی داشته باشید و به همه چیزهای دیگر در یک نمایشگر بزرگ‌تر نگاه کنید.

در اینجا تمام تصاویر پس زمینه گلکسی S23 سامسونگ که برای حالت Dex بهینه شده اند، آورده شده است.

در مرحله بعد، اجازه دهید نگاهی به تمام تصاویر پس زمینه زنده در سری گلکسی S23 سامسونگ بیندازیم.

دانلود والپیپرهای زنده Samsung Galaxy S23

گلکسی اس 2 اولین گوشی ی بود که تا به حال استفاده کردیم و تقریباً یک دهه پیش بود. در اولین برداشت هایمان، متوجه والپیپرهای زنده شدیم. این بسیار جذاب بود که یکی را به عنوان تصویر زمینه صفحه نمایش خود قرار دهیم. به سال 2023 برسیم و در حالی که پیشرفت‌هایی در سیستم‌های دوربین، نمایشگر، CPU و فضای ذخیره‌سازی وجود دارد، به نظر می‌رسد تصاویر پس زمینه زنده مانند گذشته ما را مجذوب خود می‌کند.

Samsung Galaxy S23 دارای چهار والپیپر زنده است. آنها شبیه به تصاویر پس زمینه ثابتی هستند که قبلاً به نمایش گذاشتیم. در زیر لینک دانلود مشابه و یک پیش نمایش متحرک (که با وضوح پایین و فقط برای ارائه است) از ظاهر آنها آمده است.

می توانید تمام تصاویر پس زمینه زنده را با فرمت mp4 از لینک زیر دانلود کنید و سپس این فیلم ها را به عنوان تصویر زمینه زنده در هر دستگاه اندرویدی تنظیم کنید.

اینها همه والپیپرهای زیبایی بودند که همراه با Samsung Galaxy S23، S23 Plus و S23 Ultra عرضه می شدند. اگر توسط این تصاویر پس زمینه فروخته شده اید و می خواهید Samsung Galaxy S23 بخرید، به بخش بعدی بروید.

خرید سری گلکسی اس 23 سامسونگ

در اینجا مشخصات سری گوشی های جدید سامسونگ گلکسی و لینک های خرید این دستگاه ها آورده شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اشتراک گذاری لیست پخش در Apple Music با استفاده از آیفون

در مرحله اول، ما سامسونگ گلکسی S23 استاندارد را داریم. این صفحه نمایش با صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED جمع و جور، با رزولوشن فول اچ دی پلاس (2340×1080) و نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می شود. این دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی + 10 مگاپیکسلی دارد که به شما کمک می‌کند در کنار یک دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی عکس‌های خیره‌کننده بگیرید. این دستگاه مجهز به Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 است و دارای رم ۸ گیگابایتی و گزینه های ذخیره سازی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی است.

با این حال، سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس در اندازه نمایشگر افزایش یافته است، مشابه آنچه اپل با آیفون 14 پلاس انجام داد. اندازه آن 6.6 اینچ است و مشخصاتی مشابه سامسونگ گلکسی S23 دارد.

معامله واقعی برای بسیاری عرضه Samsung Galaxy S23 Ultra است. از زمانی که سامسونگ سری نوت را محدود کرد، یک نسخه Ultra از آخرین پرچمدار را برای پرکردن این جایگاه منتشر کرد. S23 Ultra دارای طراحی مستطیلی تر و صفحه نمایش Quad HD AMOLED 6.8 اینچی است.

علاوه بر این، دوربین چهارگانه 200 مگاپیکسلی + 10 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی + 10 مگاپیکسلی دارد و رقابت شدیدی را برای دوربین آیفون 14 و حتی پیکسل 7 ارائه می‌کند. با پشتیبانی از اسنپدراگون 8 ژن 2، گزینه‌های ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی را به همراه 1 ترابایت ارائه می‌کند. از رم

این پیوندها به سرعت به شما کمک می کند تا گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ را خریداری کنید. و اگر تصمیم به خرید یکی از این دستگاه‌ها دارید (یا حتی اگر نمی‌خواهید)، این بهترین ترفندهای دوربین سامسونگ گلکسی S23 و S23+ را کشف کنید.

از تصاویر پس زمینه Samsung Galaxy S23 لذت ببرید

امیدواریم این تصاویر پس زمینه کاملاً جدید سری S23 را دوست داشته باشید. از زمانی که آیفون در سال 2008 راه اندازی شد، سامسونگ رقابت بزرگی را ارائه کرده است. ما شاهد نامرئی شدن برندهایی مانند HTC، Sony و LG در بازار اندروید بوده ایم. و در واقع عرضه گوشی های هوشمند با حفظ تعادل نوآوری و پایداری چالش برانگیز است. به نظر می رسد سامسونگ این کار را انجام داده است و ما فقط می توانیم به موارد بیشتری امیدوار باشیم!



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TxB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *