واکنش صنعت به انتشار استراتژی MedTech انگلستان

زمان مطالعه: 4 دقیقه

وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی اولین استراتژی فناوری پزشکی را برای بریتانیا در تلاش برای تسریع دسترسی به فناوری های نوآورانه منتشر کرده است.

همچنین مراحلی را مشخص می‌کند که باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که بیماران می‌توانند از طریق NHS به فناوری دسترسی پیدا کنند، که می‌تواند به تشخیص، درمان و ارائه مراقبت سریع‌تر کمک کند و زمان پزشک را آزاد کند. NHS سالانه 10 میلیارد پوند برای فناوری پزشکی از جمله سرنگ، صندلی چرخدار، ضربان ساز قلب و تجهیزات تصویربرداری پزشکی مانند دستگاه های اشعه ایکس هزینه می کند.

این استراتژی با تکیه بر آموخته‌های ناشی از همه‌گیری کووید-19 و توسعه سریع فناوری‌های پزشکی در آن زمان، با هدف اجازه دادن به محصول مناسب با قیمت مناسب و در مکان مناسب در دسترس است.

هدف این استراتژی ارائه ارزش برای پول، با استفاده از آخرین داده‌ها در مورد اثربخشی فناوری جدید برای اطمینان از معقول بودن قیمت‌ها برای سیستم سلامت و ایجاد زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیر است تا بریتانیا برای همه‌گیری‌های آینده آماده شود.

با توجه به پتانسیل آن برای تسریع تشخیص و ارائه راه‌های جدید و بهبود یافته برای درمان و حمایت از بیماران، استفاده مؤثر از medtech در کاهش لیست‌های انتظار برای درمان بسیار مهم است.

اهداف کلیدی استراتژی عبارتند از:

  • عرضه بهترین تجهیزات را برای ارائه انعطاف‌پذیری بیشتر در برابر چالش‌های مراقبت‌های بهداشتی، مانند همه‌گیری‌ها، و افزایش عملکرد NHS از طریق فناوری مدرن‌سازی شده برای امکان تشخیص سریع‌تر، درمان و در نهایت ترخیص برای آزاد کردن تخت‌های بیمارستانی افزایش دهید.
  • تشویق تحقیقات نوآورانه و جذب سرمایه گذاری برای اقتصاد بریتانیا و ایجاد شغل در سراسر کشور. در سال 2021، حدود 60 برنامه تحقیقاتی مختلف برای حمایت از فناوری های نوآورانه وجود داشت که بیش از یک میلیارد پوند بودجه را نشان می داد.
  • درک و آگاهی پزشکان از medtech را افزایش دهید تا امکان خرید آگاهانه تر محصولات جدید و ارائه ارزش بهتر برای پول مالیات دهندگان و خدمات بهتر برای بیماران فراهم شود.
  • برای بهبود همکاری بین NHS، مؤسسه ملی تعالی بهداشت و مراقبت و آژانس نظارتی داروها و محصولات مراقبت بهداشتی به عنوان یک شریک نوآوری، برای اطمینان از دسترسی ایمن بیماران به محصولات مناسب، از چشم انداز علوم زندگی استفاده کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فهرست مدیلینک نورث در ساندی تایمز "بهترین مکان برای کار"

ویل کوینس، وزیر بهداشت، گفت: «روح نوآورانه بریتانیا فناوری انقلابی را در طول همه‌گیری – از آزمایش‌های کووید و دستگاه‌های تنفس مصنوعی – به ارمغان آورد و ما می‌خواهیم از آن در ارتقای پیشرفت‌های پزشکی پیشرفته برای بهبود مراقبت از بیمار استفاده کنیم.

NHS سالانه حدود 10 میلیارد پوند برای فناوری پزشکی هزینه می کند و من مشتاقانه منتظر همکاری با صنعت برای استفاده از این هستم زیرا تمرکز ما بر کاهش اقامت در بیمارستان، افزایش تشخیص، پیشگیری از بیماری و آزاد کردن زمان کارکنان است.

پیتر الینگ‌ورث از انجمن صنایع سلامت بریتانیا گفت: «ABHI از انتشار استراتژی DHSC MedTech استقبال می‌کند و از اهمیت فناوری سلامت در حمایت از NHS برای ارائه مراقبت‌های استثنایی برای مردم در بریتانیا استقبال می‌کند. Healthtech نقش ارزشمندی در ایجاد نتایج بهبود یافته از طریق تغییر مسیرهای بیمار و همچنین افزایش بهره وری و کارایی دارد.

مهم است که این استراتژی از جاه‌طلبی چشم‌انداز علوم زیستی برای ایجاد یک محیط تجاری برجسته برای شرکت‌های فناوری سلامت پشتیبانی کند. ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با این اداره در اجرای استراتژی هستیم.»

ساندرین مویرز، معاون ارشد، مدیر کل بین‌المللی شرکت مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال iRhythm، از انتشار این استراتژی استقبال کرد و گفت که این استراتژی اهمیت نوآوری‌های تغییر دهنده و اهمیت شرکت‌های فناوری سلامت را در ارائه یک چارچوب کاری کارآمد به NHS نشان می‌دهد.

خوب است که ببینیم دولت ارزش پذیرش سریع محصولات نوآورانه را به رسمیت می شناسد، به ویژه زمانی که آنها نتایج بالینی، عملیاتی و مالی را بهبود می بخشند.» برای موفقیت بلندمدت NHS حیاتی است که فناوری های اثبات شده، آنهایی که نشان می دهند بهبود یافته اند. تجربه پزشک و بیمار، همراه با مزایای سیستم عملیاتی و مالی، به سرعت – در عین حال ایمن – در سراسر کشور پذیرفته شده است.

والری فیلیپس از PA Consulting معتقد است که در ترکیب با الزامات نظارتی دستگاه‌های پزشکی بازنگری‌شده در بریتانیا، این استراتژی می‌تواند نوآوری را در سراسر بخش تسهیل کند و بریتانیا به خوبی در موقعیتی قرار دارد که نقشی محوری در سطح جهانی در حصول اطمینان از اینکه نوآوری‌ها تأثیری پایدار بر نتایج و انگیزه بیماران دارند، ایفا کند. دسترسی برابر به مراقبت از بیماران در طیف وسیعی از مسیرها.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع باز نشدن مایکروسافت اج در ویندوز 11

از طریق یک رویکرد مشارکتی، با صدور سیگنال های تقاضای واضح و تعامل با صنعت از همان ابتدا، مسیرهای نوآوری توسط این استراتژی تسهیل می شود.

«در یک چشم‌انداز پیچیده‌تر، با گزینه‌های فراوان در مورد محصولات و راه‌حل‌ها، استراتژی MedTech چشم‌انداز روشنی را برای اطمینان از رسیدن محصولات مناسب به بیماران مناسب در شرایط مناسب تعیین می‌کند. این تضمین می‌کند که محصولات نوآورانه به دست بیماران می‌رسند تا نتایج سلامتی مطلوبی را ایجاد کنند. “

Ellie Kearney، رهبر سیاست ها، Health Tech Alliance، از انتشار این استراتژی خوشحال بود و با توصیه های خط مشی تشویق شد، اما احساس می کند که برای رسیدگی به چالش های پذیرش آنقدر پیش نمی رود.

«ما از این واقعیت که بسیاری از توصیه‌های خط‌مشی کلیدی ما به گزارش نهایی رسیده‌اند، مانند انعطاف‌پذیرتر کردن زنجیره تأمین، تشویق می‌شویم. افزایش آگاهی در میان پزشکان؛ استفاده بیشتر از شواهد دنیای واقعی؛ رویکرد کارآمد در تمام زمینه های فناوری در سیستم سلامت؛ و یک رویکرد متمرکز برای جمع آوری داده ها.

با این حال، این استراتژی به اندازه کافی برای رسیدگی به چالش های موجود در پذیرش فناوری پزشکی در به هیچ وجه نزدیک نیست. تقریباً 17 سال طول می کشد تا یک دستگاه در NHS به کار گرفته شود، و بسیار ناامیدکننده است که این استراتژی روی مسیرهای پذیرش سریعتر تأثیر نمی گذارد. همچنین هیچ راه‌حلی برای راه‌حل‌های تأمین مالی بلندمدت پایدار که برای SMEها و صنعت به طور کلی کلیدی هستند، در صورتی که امیدوارند در این زمان مورد نیاز در NHS اتخاذ شوند، ارائه نکرد.

ما به ارتباط با اداره مدتک ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که طرح اجرایی به نفع بخش مدتک است و امیدواریم که زمینه‌های کلیدی را که در استراتژی به آن توجهی نشده است، اولویت بندی کنیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jMqfcU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *