وبینار برای برجسته کردن اهمیت ضدعفونی موثر هوا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک وبینار رایگان تایید شده توسط CPD برای متخصصان IPC، تسهیلات و املاک توسط PDI International برگزار می‌شود تا نشان دهد که چرا ضدعفونی موثر هوا برای محافظت از سلامت کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و بیماران در بیمارستان‌ها و کارکنان پشتیبانی در اجرای بهترین شیوه‌ها ضروری است.

برای چهارشنبه 1 مارس 2023 در ساعت 10:30 صبح (GMT) برنامه ریزی شده است، کارول هالام، مشاور پرستار مستقل پیشگیری و کنترل ع، در مورد اهمیت کیفیت هوای داخل خانه در محیط های مراقبت های بهداشتی و چگونگی استفاده از فناوری های نوآورانه برای کمک به ارائه خواهد کرد. مقابله با خطر عفونت در هوا، موضوعی که در مواجهه با همه‌گیری COVID-19 و افزایش مقاومت ضد میکروبی (AMR) اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند.

وبینار با عنوان هنگامی که بهداشت و تمیز کردن دست کافی نیست؛ آیا زمان آن رسیده که در مورد آلودگی هوا صحبت کنیم؟ با هدف ارائه آموزش و پشتیبانی به IPC و متخصصان در مورد چگونگی اتخاذ بهترین رویکرد برای کاهش شیوع عفونت‌های موجود در هوا و اینکه چرا حفظ سطح خوب یا کیفیت هوا باید بخشی از هر برنامه مؤثر کنترل عفونت و پیشگیری باشد.

کارول هالام، که این جلسه را رهبری خواهد کرد، گفت: «در حالی که بهداشت دست به عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های کنترل شیوع عفونت‌ها شناخته می‌شود، ضدعفونی هوا نیز در هر محیط بیمارستانی بسیار مهم است، زیرا هوا می‌تواند مسیری برای کنترل عفونت‌ها باشد. انواع پاتوژن های مهم بیماری زا، بدون هیچ علامت واضحی. اگر به طور موثر فیلتر نشود، ممکن است جان پرسنل و بیماران، به ویژه افرادی که دارای نقص ایمنی هستند، به خطر بیاندازد. کارکنان مراقبت های بهداشتی که به طور دقیق محل را تمیز می کنند، به وضوح می تواند خطر ابتلا به عفونت را برای هر کسی که پا در بیمارستان بگذارد کاهش دهد. با این حال، فقط تا آنجا پیش می رود.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Perimed گواهینامه ها را مطابق با MDR اتحادیه اروپا اعلام می کند

کنترل عفونت همچنان یک چالش بزرگ برای متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان است، به طوری که سالانه بیش از 4 میلیون نفر در سراسر اروپا تحت تأثیر HAI قرار می گیرند. تخمین زده می‌شود که بیش از نیمی از عفونت‌های اکتسابی بیمارستانی (HAI) قابل پیشگیری هستند و می‌توانند از طریق راهبردهای پیشگیری و کنترل عفونت مبتنی بر شواهد حذف شوند.

اگرچه انتشار تماسی به عنوان راه اصلی انتقال بیشتر عفونت ها شناخته شده است، اما همچنین پذیرفته شده است که سهم پاتوژن های موجود در هوا در گسترش عفونت احتمالاً بیشتر از آنچه در حال حاضر به رسمیت شناخته شده است، خواهد بود.

برخی از قطرات ویروس مانند کووید-19 به اندازه‌ای کوچک هستند که می‌توانند تا سه ساعت در هوا باقی بمانند و به دلیل اندازه آنها می‌توانند با حرکت هوا حمل شوند.

تخمین زده می شود که در ، HAI ها سالانه حدود 1 میلیارد پوند برای NHS هزینه دارند.

انتقال از طریق هوا در محیط‌های مراقبت‌های بهداشتی به دلیل بیمارستان‌های پر بار و وجود بیماران دچار نقص ایمنی شایع‌تر است.

هالام افزود: «همه‌گیری COVID-19 اهمیت وجود رویه‌های IPC محکم را برجسته کرده است. وبینار ما برخی از چالش های مهمی را که متخصصان باتجربه IPC با آن روبرو هستند و نحوه غلبه بر این مسائل به بهترین شکل نشان می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف علامت های سبز رنگ روی آیکون های دسکتاپ

ثبت نام رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد وبینار آینده PDI در آدرس زیر موجود است: ثبت وبینار – زوم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wLX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *