ورودی ها برای جوایز مدیلینک شمال انگلستان 2023 باز است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جوایز کسب و کار مراقبت‌های بهداشتی مدیلینک شمال در سال 2023 راه‌اندازی شد – با به رسمیت شناختن برتری پزشکی در سراسر منطقه.

در طول چند سال گذشته، شاهد بودیم که شرکت‌ها بر چالش‌های بسیاری که هنگام ارائه مراقبت‌های بهداشتی از طریق همه‌گیری با آن‌ها مواجه می‌شوند، غلبه کرده‌اند. ما همچنین شاهد ردیابی سریع بسیاری از پیشرفت‌های شگفت‌انگیز بوده‌ایم. سرعت پیشرفت در فناوری مراقبت های بهداشتی به سرعت در حال افزایش است و تلاش برای همگام شدن با این پیشرفت ها به خودی خود یک چالش است.

جوایز کسب‌وکار سالانه Medilink Healthcare راهی برای برجسته‌کردن و همراهی با برخی از نوآوری‌ها در بخش پزشکی در سراسر شمال انگلستان و همچنین تجلیل از استعدادهای منطقه در این صنعت در حال حرکت است. راه اندازی مسابقه 2023 فرصت دیگری را برای شرکت های علوم زیستی در سراسر شمال انگلستان ارائه می دهد تا همکاری های موفق بین صنعت، دانشگاه و NHS را نشان دهند و ثروت استعدادهای موجود در منطقه را به نمایش بگذارند. همچنین فرصتی را برای شرکت‌های این بخش فراهم می‌کند تا به خاطر دستاوردهای خود به رسمیت شناخته شوند و مشخصات خود را در جامعه علوم زیستی افزایش دهند.

جوایز در مراسمی معتبر با حمایت مشترک یورکشایر و هامبر AHSN، Health Innovation Manchester و آژانس نوآوری در 23 اهدا می شود.rd مارس 2023 در لوری در منچستر. برندگان همچنین به طور خودکار در جوایز ملی مدیلینک انگلستان که در ماه ژوئن برگزار می شود، وارد خواهند شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین گوشی های هوشمند در هند برای خرید در سال 2022

تام الیوت، دکتر مدیلینک شمال انگلستان، گفت: «مدیلینک مشتاق به رسمیت شناختن دستاوردهای شرکت‌های بزرگ و کوچک، و تجلیل از نوآوری و خلاقیت است که هر سال به منصه ظهور می‌رسد. جوایز همچنین فرصتی برای بخش علوم زیستی است تا با سایر رهبران مراقبت های بهداشتی ارتباط برقرار کند و دانش خود را در مورد آخرین پیشرفت ها و پیشرفت ها به اشتراک بگذارد.

امسال ده دسته جایزه با اضافه شدن یک جایزه جدید پایداری با حمایت مالی Indigo Healthcare Recruitment وجود دارد که تعهد به ایجاد تغییرات مثبت در پایداری شرکتی و اجتماعی را جشن می گیرد.

جایزه نوآوری که توسط اپل یارد لیز حمایت می‌شود، بازمی‌گردد، که فناوری، طراحی و یا فرآیندهای ابداعی را که بر عملکرد کسب‌وکار تأثیر مثبت گذاشته است، به رسمیت می‌شناسد. شرکت‌هایی که موفقیت صادراتی را در بازارهای جدید و تجارت بین‌المللی نشان می‌دهند، با جایزه دستاورد صادراتی نیز شناخته می‌شوند.

دسته پیشرفت‌ها در مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال فناوری‌هایی را که روش‌های موجود را بهبود می‌بخشند یا روش‌های جدید ارائه مراقبت‌های بهداشتی را ایجاد می‌کنند تحسین می‌کند. اسپانسر امسال هیل دیکنسون است.

مشارکت با جوایز NHS به دو دسته تقسیم می شود: مراقبت های حاد و اولیه. با حمایت AHSN، هر دو برای توسعه یک مشارکت در همکاری با صنعت و یا NHS که یک مزیت بزرگ ارائه کرده است، اعطا می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Innovia Medical خط ابزار یکبار مصرف را در MEDICA به نمایش می گذارد

جایزه دیگری که ارزش همکاری را به رسمیت می شناسد، جایزه مشارکت با آکادمی است که یک برنامه مشترک بین کسب و کار و یک موسسه دانشگاهی است. این نشان می دهد که اتحاد چگونه ارائه مراقبت های بهداشتی را بهبود می بخشد یا روش های جدیدی برای توزیع آن ایجاد می کند.

جایزه دستاورد برجسته توسط FRP Corporate Finance حمایت می شود، در حالی که جایزه استارت آپ برای شرکت های جدید امیدوار کننده توسط Saffery Champness حمایت می شود.

در نهایت، تمام ارسال‌ها به‌طور خودکار برای جایزه «One to Watch» داوران که توسط گروه بیمه MFL حمایت می‌شود، در نظر گرفته می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به جوایز – مدیلینک بروید، جایی که جزئیات هر دسته و فرم های درخواست را خواهید یافت. آثار باید تا جمعه 23 دریافت شودrd دسامبر.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VfBXWi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *