وضعیت WhatsApp به زودی به شما امکان می دهد یادداشت های صوتی 30 ثانیه ای را به اشتراک بگذارید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

این شرکت متعلق به متا در حال کار بر روی توانایی اشتراک‌گذاری یادداشت‌های صوتی کوتاه در ویژگی وضعیت WhatsApp است، نه فقط متن، عکس و ویدیو.

آیفون اپل که منوی میانبرهای صفحه اصلی واتس اپ را نمایش می دهد در این تصویر برجسته از Unsplash در دست یک مرد نگه داشته شده است.
تصویر: دیمیتری کاراستلف / Unsplash
  • چه اتفاقی می افتد؟ نسخه بتا WhatsApp برای iOS با قابلیت اشتراک‌گذاری یادداشت‌های صوتی در به‌روزرسانی‌های وضعیت پیش از راه‌اندازی آینده این ویژگی به‌روزرسانی شده است.
  • چرا مراقبت؟ اگر افکار و رسانه ها را از طریق ویژگی وضعیت WhatsApp به اشتراک می گذارید، پیام های صوتی کوتاه را به لیست موارد قابل اشتراک گذاری در وضعیت WhatsApp اضافه کنید.
  • چه باید کرد؟ با ما همراه باشید زیرا این ویژگی را در یک به روز رسانی آینده راه اندازی خواهد کرد.

WhatsApp روی به‌روزرسانی وضعیت با یادداشت‌های صوتی کار می‌کند

وضعیت WhatsApp مانند استوری است. در تب Status موجود است و به شما امکان می دهد متن، عکس، فیلم و فایل های GIF را به اشتراک بگذارید که به طور خودکار پس از 24 ساعت ناپدید می شوند.

و به زودی، می‌توانید یادداشت‌های صوتی را به به‌روزرسانی‌های وضعیت WhatsApp خود پیوست کنید. به گزارش WABetaInfo، آخرین نسخه بتای واتس اپ برای iOS قابلیت اضافه کردن یادداشت های صوتی به به روز رسانی وضعیت شما را معرفی کرده است.

تصویری که سایت به اشتراک گذاشته است نشان می دهد که استفاده از این ویژگی ساده خواهد بود. هنگام ایجاد وضعیت WhatsApp خود، نماد میکروفون آبی رنگ را در سمت راست فیلد ورودی متن بزنید. با انجام این کار می توانید یک پیام صوتی کوتاه را ضبط کنید که در به روز رسانی وضعیت شما گنجانده می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  12 روش برای رفع خطای Epic Games Code II-E1003

این ویژگی مدتی است که در در حال آزمایش است و اکنون در واتس اپ بتا برای iOS نیز در دسترس است. WABetaInfo می گوید که شما مجاز خواهید بود یک یادداشت صوتی را تا 30 ثانیه پس از به روز رسانی وضعیت پست کنید.

آیا وضعیت WhatsApp رمزگذاری شده است؟

همه چیزهایی که در وضعیت WhatsApp به اشتراک گذاشته می شوند، از جمله هر متن یا رسانه ای رمزگذاری شده اند. قبل از اینکه بتوانید به‌روزرسانی‌های وضعیت را به و از مخاطبین خود ارسال و دریافت کنید، شما و مخاطبینتان باید شماره تلفن یکدیگر را در برنامه مخاطبین آیفون خود ذخیره کنید. خواندن: چگونه مخاطبین را در آیفون خود مخفی کنیم

جدا از یادداشت‌های صوتی در به‌روزرسانی‌های وضعیت، واتس‌اپ در حال توسعه ویژگی‌های دیگری است که هنوز به صورت عمومی راه‌اندازی نشده‌اند، از جمله ویرایش پیام‌ها در دسک‌تاپ واتس‌اپ و قطع سریع چت‌های گروهی به همراه یک چت رسمی از تیم WhatsApp برای اطلاع رسانی به کاربران در مورد ویژگی‌های جدید و دریافت آن‌ها. نکات و بیشتر

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aGW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *