ولوو ردپای «کوچکتر» CO2 EX30 را تبلیغ می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ولوو ردپای «کوچکتر» CO2 EX30 را تبلیغ می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ولوو با جزئیات جدیدی از شاسی بلند الکتریکی EX30 خود بازگشته است. این بار، خودروساز سوئدی از ردپای کربن خودرو صحبت می کند و ادعا می کند که “از هر خودروی ولوو تا کنون” کوچکتر است.

در واقع، ولوو آنقدر مصمم است که هوای کمینه سازی را به خانه برساند که تصاویر تبلیغاتی از EX30 را به صورت مینیاتوری ساخته است. نگاه کنید چقدر کوچک است، روی داشبورد یک ماشین معمولی در سایه ای می چرخد.

تصویری تبلیغاتی برای شاسی بلند الکتریکی آینده ولوو EX30.

تصویری تبلیغاتی برای شاسی بلند الکتریکی آینده ولوو EX30.

من نمی خواهم بهانه های شما را بشنوم! EX30 باید حداقل … سه برابر بزرگتر از این باشد.

ولوو مدعی است که مجموع انتشار CO2 EX30 را «بیش از 200000 کیلومتر رانندگی به زیر 30 تن کاهش داده است». یک ستاره در کنار این نقل قول توضیح می دهد که “بر اساس ارزیابی است.” ولوو در مورد این ارزیابی چیزی نگفته است، به جز اینکه آن را “سند تجزیه و تحلیل چرخه حیات تایید شده” نامیده است که قصد دارد “در زمان راه اندازی” منتشر کند. TechCrunch برای جزئیات بیشتر در مورد این مقاله و همچنین افرادی که آن را تأیید می کنند، با ولوو تماس گرفت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین روتر Wi-Fi 6E برای اینترنت پر سرعت

این شرکت سوئدی در حال حاضر دو خودروی تمام الکتریکی، یک کراس اوور به نام C40 و یک SUV به نام XC40 را به فروش می رساند. به گفته ولوو، شاسی بلند کوچک آینده آن 25 درصد کمتر از مدل های تمام الکتریکی فعلی خود CO2 منتشر می کند. ارزیابی قبلی ولوو مجموع آلایندگی C40 را در حدود 42 تن تعیین کرد.

به خاطر داشته باشید: وسایل نقلیه الکتریکی به طور کلی نسبت به خودروهای گازسوز خود آلودگی کربن کمتری منتشر می کنند، اما هنوز جایگزینی برای اشکال کارآمدتر حمل و نقل از جمله اتوبوس ها و قطارهای عمومی نیستند.

برای EX30، ولوو اعلام کرد که آلودگی CO2 را با استفاده از فلزات و پلاستیک های افتی کاهش داده، اجزای سازنده را حذف کرده، متعهد شد آن را در «کارخانه ای با سطوح بالای انرژی خنثی از نظر آب و هوا» بسازد، و از «تامین کنندگان ردیف 1» خواسته تا این کار را انجام دهند. همان، و ردیابی مواد خام مانند لیتیوم و کبالت با “فناوری بلاک چین”. لطفاً ما را با ردپای کربن بلاک چین شروع نکنید.

ولوو در بیانیه ای افزود: «طراحی یک خودروی کوچکتر به این معنی است که برای تولید آن به مواد کمتری نیاز دارید». هنوز ولوو ابعاد EX30 را اعلام نکرده است. این شرکت به TechCrunch گفت که این جزئیات در 7 ژوئن ارائه خواهد شد. چه کسی می داند؟ شاید واقعاً به طرز عجیبی کوچک باشد؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استارتاپ بتن کربن منفی Partanna 10 میلیون دلار جمع آوری کرد

یا نه: Carscoops گزارش می دهد که EX30 بین 165 تا 170 اینچ طول خواهد داشت و آن را در قلمرو Mini Countryman قرار می دهد. این با کراس اوور الکتریکی ولوو که طول آن 174.8 اینچ است فاصله چندانی ندارد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tdT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *