ویندوز 11 یک راه حل مورد انتظار برای باگ بازی دریافت می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ویندوز 11 با مشکلی در به‌روزرسانی 22H2 خود مواجه شده است که برخی از کاربران را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث لکنت در ‌ها می‌شود و مایکروسافت را مجبور می‌کند تا ارتقای این افراد را مسدود کند – اما خبر خوب این است که اکنون یک اصلاح توسط غول نرم‌افزاری اجرا شده است.

راه حل این مشکل آزاردهنده در کد پچ KB5020044 موجود است. ()، یک به‌روزرسانی تجمعی است که اخیراً مستقر شده است – اما توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی هنوز یک پیش‌نمایش است. به عبارت دیگر، پچ هنوز در حال آزمایش است، اما می‌توانید با بررسی زیر Update، آن را به روش معمولی بگیرید.

ممکن است به یاد داشته باشید که مایکروسافت اخیراً علیه این باگ اقدام کرد، زمانی که غول نرم افزاری بازی ها و برنامه هایی را که مشکل دار بودند و از لکنت رنج می بردند را پین کرد و به همین دلیل بلوک به روز رسانی 22H2 را برای بسیاری از افراد برداشته شد و تنها کسانی باقی ماند که یک برنامه آسیب دیده را اجرا می کردند. بازی (یا بازی) قادر به ارتقا نیست.

با این اصلاح کامل، پس از اعمال آن، هر کسی می‌تواند بدون توجه به اینکه چه بازی‌هایی را روی رایانه شخصی ویندوز 11 خود نصب کرده است، آن را ارتقا دهد. (اتفاقاً، مایکروسافت جزئیات مربوط به اینکه کدام بازی‌ها یا برنامه‌های رایانه شخصی باعث ایجاد مشکل کندی می‌شوند، که مربوط به روشن شدن اشتباه ویژگی‌های اشکال‌زدایی GPU بود، با منابعی که کار اشکال‌زدایی را می‌خورد، به اشتراک نمی‌گذارد).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برندگان جوایز طراحی اپل 2023 برای دسته های مختلف اعلام شدند

تجزیه و تحلیل: اکنون آن را بگیرید – یا شاید کمی بیشتر صبر کنید؟

خوب است که راه حلی برای این اشکال نسبتاً سریع برطرف شود، زیرا طبیعتاً برای کسانی که به دلیل نقص از ارتقاء به 22H2 مسدود شده بودند، خسته کننده بود.

با این حال، به یاد داشته باشید که از آنجایی که KB5020044 یک به‌روزرسانی پیش‌نمایش است، نصب آن می‌تواند عواقب پیش‌بینی‌نشده‌ای داشته باشد زیرا هنوز در مرحله آزمایش است. اما گفته شد، اگر مایل هستید که پس از مدتی مسدود شدن توسط یک نگهدارنده محافظ، در نهایت به 22H2 ارتقا دهید، ممکن است بخواهید آن را به چرخش درآورید.

با این حال، انواع محتاط‌تر باید منتظر انتشار کامل این به‌روزرسانی باشند. نسخه نهایی این پچ در اواسط دسامبر منتشر خواهد شد، فقط چند هفته دیگر، و اگر نقصی در به‌روزرسانی پیش‌نمایش وجود داشته باشد، هر گونه چین و چروک باید تا آن زمان برطرف شود. (یا ما مطمئناً امیدواریم که چنین باشد، اگرچه از تجربه قبلی، نمی‌توانیم هیچ چیز را در مورد وصله ویندوز تلقی کنیم).

بنابراین، انتخاب با شماست، اما حتی اگر فعلاً تمایلی به رفع مشکل ندارید، می‌توانید با دانستن این که نسخه کامل درمان به معنای واقعی کلمه نزدیک است، کمی بیشتر وقت بگذارید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  عرشه زمین نمونه سری A: عرشه 30 میلیون دلاری Diamond Standard

این به‌روزرسانی انباشته در واقع یک آپدیت بسیار سنگین است که علاوه بر حل این مشکلات بازی، با برخی از رفع اشکالات عمده دیگر نیز همراه است. این شامل چندین راه حل مهم برای مشکلات File Explorer است – قلب تپنده رابط ویندوز، که به شما امکان می دهد پوشه ها و فایل های موجود در آن را مرور کنید – از جمله نقصی که باعث خرابی و سوختن کامل فایل اکسپلورر شد (وضعیت بسیار فاجعه آمیزی که آغاز شد. راه اندازی مجدد کامل).

اگر برای عیب یابی هر مشکلی به کمک نیاز دارید، به هر حال، راهنمای کامل ما برای حل مشکلات رایج ویندوز 11 را بررسی کنید.

از طریق PC Gamer ()

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Mfs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *