ویژگی جدید توییتر “نیم تبلیغات” را به مشترکین آبی نشان می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ویژگی جدید “نیم تبلیغات” را به مشترکین آبی نشان می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توییتر در حال ارائه ویژگی‌های اضافی برای مشترکین Blue است، از جمله نمایش 50 درصد تبلیغات در جدول زمانی آنها در مقایسه با کاربران بدون پرداخت و افزایش دید در جستجو.

الون ماسک مدتهاست قول داده بود که مشترکین آبی توییتر قابلیتی برای دیدن توییت های حمایت شده کمتری دارند. اکنون، این شرکت بالاخره این ویژگی را پیاده‌سازی کرده است و برای خطوط زمانی «دنبال کردن» و «برای شما» قابل اجرا خواهد بود.

«هنگامی که پیمایش می‌کنید، تقریباً دو برابر تعداد توییت‌های ارگانیک یا غیر تبلیغی را خواهید دید که بین توییت‌ها یا تبلیغات تبلیغ‌شده قرار می‌گیرند. ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که توییت‌های تبلیغاتی کمتر یا بیشتر بین توییت‌های تبلیغاتی وجود داشته باشد.

این شبکه اجتماعی تصریح کرد که این ویژگی برای تبلیغات نشان داده شده در یا در پاسخ ها، حساب های تبلیغاتی و گرایش ها، و رویدادهای تبلیغ شده در صفحه کاوش اعمال نمی شود. توییتر همچنین گفت که ویژگی نیمه تبلیغات تنها زمانی قابل اجرا خواهد بود که نمایه مشترک بررسی شود و علامت تأیید را دریافت کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بسته کاغذ دیواری HOT SUMMER برای آیفون

در حالی که توییتر مدعی کاهش تبلیغات در فید مشترکین پولی است، اثبات اینکه آیا آنها واقعاً تبلیغات کمتری را جدا از تجربیات حکایتی می بینند یا خیر، دشوار است.

سال گذشته ماسک نیز گفت که توییتر در حال کاوش برای معرفی یک ردیف پولی گران‌تر و بدون تبلیغات بود.

علاوه بر ویژگی مرتبط با تبلیغات، این شرکت امتیاز افزایش اولویت خود را برای مشترکین Blue نیز بهینه‌سازی کرده است. پیش از این، این شرکت گفته بود که کاربران پولی در اولویت پاسخ‌ها خواهند بود. اکنون این ویژگی عبارت است از “رتبه بندی اولویت بندی شده در مکالمات و جستجو”. صفحه پشتیبانی برای اشتراک Blue توضیح می دهد که اگر یک کاربر پولی با یک توییت تعامل داشته باشد، “رشد کمی در رتبه بندی خود دریافت می کند.”

ماه گذشته، ماسک گفت که از 15 آوریل، جدول زمانی الگوریتمی توییتر فقط پست‌های حساب‌های تایید شده و افرادی را که شما دنبال می‌کنید نشان می‌دهد.

چند هفته پیش، توییتر طرح اشتراک آبی را در سطح جهانی عرضه کرد. داده ها نشان می دهد که علیرغم در دسترس بودن گسترده، توییتر نتوانسته است کاربران پولی زیادی را جذب کند. مشاهدات شرکت تجزیه و تحلیل SensorTower اشاره کرد که توییتر تا اواخر ماه مارس 11 میلیون دلار از طریق خرید تلفن همراه به دست آورده است. در اوایل این هفته، داده‌های Similarweb نشان می‌دهد که کمتر از 1 درصد از کاربران ماهانه این شبکه اجتماعی با وجود 116000 ثبت نام در ماه مارس، مشترک توییتر آبی هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با محتوای خود درآمد ایجاد کنید



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jab
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *