پادکست ساخت استارت آپ TechCrunch Found نامزد دریافت جایزه Webby شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم پادکست ساخت استارت آپ TechCrunch Found نامزد دریافت جایزه Webby شده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

شنوندگان هر هفته می‌توانند برای دریافت داستان‌های واقعی در پشت استارت‌آپ‌های امروزی، Found را تنظیم کنند. و در حالی که به این زودی ها تغییر نمی کند، این هفته من هیجان زده هستم که چیزی کمی بیشتر برای شما بیاورم.

من خوشحالم که اعلام کنم Found نامزد دریافت جایزه وببی منتخب بینندگان در رده بهترین پادکست فناوری شده است.

اگر عاشق گوش دادن به Found هستید، می توانید با رای دادن به پادکست مورد علاقه خود در اینجا به ما کمک کنید. رای گیری تا 20 آوریل باز است.

ایجاد یک استارتاپ در هر بازاری سخت است و هیچ راه درستی برای انجام آن وجود ندارد. می‌توانید برای دریافت داستان‌های واقعی در پشت استارت‌آپ‌ها به Found تکیه کنید و از کارآفرینان درباره نحوه رشد شرکت‌هایشان و انتخاب‌هایی که در این مسیر انجام داده‌اند بشنوید.

اخیراً، مجموعه‌ای عالی از استارت‌آپ‌ها را از غول فین‌تک سوئدی Klarna، تا شرکتی که به دنبال زنده کردن ماموت پشمالو است، تا یک شرکت عطرسازی زنانه که به‌تازگی اولین محصولات خود را عرضه کرده بود، داشتیم. بین.

ما واقعاً از تنظیم هر هفته شما متشکریم و امیدواریم که بتوانید در ازای آن با دادن رأی Webby به Found تا 20 آوریل، کمی به ما کمک کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uMCFkq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *