پروفسور سر لزک بوریسیویچ به 52 North Health می پیوندد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

52 نورث هلث، معاون سابق دانشگاه کمبریج و رئیس فعلی تحقیقات سرطان ، پروفسور سر لزک بوریسیویچ را به عنوان مدیر غیر اجرایی منصوب کرده است.

شرکت فناوری سلامت، که توسط یک تیم چند رشته‌ای که در آن زمان همگی فارغ‌التحصیلان دانشگاه کمبریج بودند، تأسیس شد، بر ابداع مجدد سفر مراقبت‌های بهداشتی متمرکز شده است، که از بیماران سرطانی شروع می‌شود.

پس از یک حرفه برجسته تحقیقاتی آکادمیک و بالینی، نقش های سر لزک شامل مدیر اجرایی شورای تحقیقات پزشکی نیز می شود، سازمانی که تا به امروز 32 برنده جایزه نوبل را تامین مالی کرده است. او یکی از اعضای مؤسس آکادمی علوم پزشکی، فرماندار Wellcome Trust است و از سال 2016 به عنوان رئیس تحقیقات سرطان انگلستان خدمت کرده است. وی در سال 2001 توسط ملکه الیزابت دوم نشان شوالیه را برای خدمات به تحقیقات و آموزش پزشکی اعطا کرد.

پروفسور سر لزک بوریسیویچ گفت: «سپسیس نوتروپنیک همچنان یک مشکل حیاتی برای بیماران مبتلا به سرطان است. من معتقدم که فناوری 52 North Health دارای پتانسیل واقعی به عنوان راه حلی برای مدیریت این موضوع فوق العاده مهم است. من بسیار مفتخرم که با این سرمایه گذاری همراه هستم.»

اومیما احمد، مدیر اجرایی 52 نورث هلث افزود: “سر لزک کار خود را وقف رسیدگی به مشکلات جهانی کرده است – و ما خوشحالیم که او پتانسیل فناوری ما را می بیند. ما در تمایل خود برای ایجاد تأثیر و رشد شرکت های بریتانیایی برای رقابت در سطح جهانی همسو هستیم. تخصص و بینش سر لزک در کمک به ما برای دستیابی به جاه طلبی خود برای بهبود ایمنی و کیفیت زندگی بیماران سرطانی در سراسر جهان از طریق Neutrocheck مفید خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل با رژیم ضد انحصاری ویژه در آلمان مواجه است

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MWYIWt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *