پس از خروج از NS1 اکتساب IBM، استارتاپ منبع باز NetBox Labs 20 میلیون دلار جمع آوری کرد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم پس از خروج از NS1 اکتساب IBM، استارتاپ منبع باز NetBox Labs 20 میلیون دلار جمع آوری کرد.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

NetBox Labs، یک استارت‌آپ منبع باز جدید که در ماه ژانویه از شرکت اتوماسیون شبکه NS1 با پشتوانه VC منشعب شد، امروز اعلام کرد که 20 میلیون دلار از سرمایه‌گذاری سری A از تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران برجسته جمع‌آوری کرده است.

NS1، برای افراد ناآشنا، یک سیستم نام دامنه (DNS) و پلت فرم اتوماسیون شبکه 10 ساله است که توسط شرکت هایی مانند Salesforce، VMware، LinkedIn و DropBox برای اطمینان از حداکثر زمان کار برای همه خدمات آنلاین خود استفاده می شود. چند سال پیش، NS1 واحد داخلی جدیدی به نام NS1 Labs راه اندازی کرد و جرمی استرچ را به عنوان «مهندس ممتاز» استخدام کرد. Stretch خالق و سرپرست پروژه NetBox بود، یک ابزار محبوب مدل سازی منابع زیرساخت منبع باز (IRM) که در حدود سال 2016 و زمانی که Stretch در DigitalOcean بود، توسعه یافت.

نت باکس و خنک

نت‌باکس اساساً شبکه‌ها را مدل‌سازی و مستندسازی می‌کند و مدیریت آدرس IP (IPAM) و مدیریت زیرساخت مرکز داده (DCIM) را با هم ترکیب می‌کند تا به عنوان یک «منبع حقیقت واحد» برای اتوماسیون شبکه عمل کند – این به شرکت‌ها بینش عمیقی در مورد اینکه زیرساخت‌ها کجاست و چگونه است، می‌دهد. متصل است، چگونه در حال رشد است، و خیلی چیزهای دیگر.

داشبورد نت باکس

داشبورد نت باکس اعتبار تصویر: نت باکس

در حالی که NetBox تحت مجوز منبع باز Apache 2.0 به صورت رایگان برای همه در دسترس است، NS1 یک سرویس ابری مدیریت شده را برای بخش بهتری از دو سال پیش ارائه کرده است، بنابراین شاید زمانی که NS1 در ابتدای سال رونمایی شد، تعجب آور نبود. که NetBox Labs به تنهایی به عنوان یک موجودیت مستقل این کار را انجام خواهد داد.

علاوه بر این، اخباری در اواخر فوریه منتشر شد مبنی بر اینکه IBM قرار است NS1 را خریداری کند و اکثر کارمندان NS1 به IBM ملحق شدند. با این حال، استثناهای قابل توجه شامل کریس بیورز، بنیانگذار و مدیر عامل NS1 و جرمی استرچ است که اکنون در کنار چندین مدیر و کارمند سابق NS1 در حال هدایت نهاد تجاری جدید NetBox از نیویورک هستند.

دور سری A NetBox Labs توسط Flybridge Capital با مشارکت خود IBM، Salesforce Ventures، GGV Capital، Mango Capital، Two Sigma Ventures، Founder Collective، Entrée Capital و مدیر عامل Grafana Labs، راج دات هدایت شد.

با 20 میلیون دلار جدید در بانک، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد از این پول برای ساخت پروژه اصلی NetBox منبع باز و سرویس تجاری NetBox Cloud استفاده کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qYlUeX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *