پس از 29 سال فعالیت، Vice اعلام ورشکستگی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم پس از 29 سال فعالیت، Vice اعلام ورشکستگی کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Vice تنها شش سال پیش به ارزش 5.7 میلیارد دلار ارزش گذاری شده بود و به یک عرضه اولیه اولیه سهام بالقوه چشم دوخته بود. در حال حاضر، شرکت رسانه ای ترند، برای فصل 11 ورشکستگی اعلام کرده است.

وام دهندگان این شرکت – Fortress Investment Group، Soros Fund Management و Monroe Capital – با خرید این شرکت به مبلغ 225 میلیون دلار موافقت کرده اند. این تنها حدود 4 درصد از ارزش گذاری شرکت در سال 2017 است. Vice همچنین حق فروش به پیشنهاد دهنده بالاتر را دارد.

بروس دیکسون و هوزهفا لوخندوالا، مدیران عامل VICE، در یک گزارش می‌گویند: «این فرآیند فروش سریع با نظارت دادگاه، شرکت و موقعیت VICE را برای رشد بلندمدت تقویت می‌کند. بیانیه مطبوعاتی. “ما مالکیت جدیدی خواهیم داشت، ساختار سرمایه ساده‌سازی شده‌ای خواهیم داشت و می‌توانیم بدون بدهی‌های موروثی که بر کسب‌وکار ما سنگینی می‌کنند، فعالیت کنیم.»

این چرخش تاسف بار برای Vice تنها ابر طوفانی را بر صنعت رسانه های دیجیتال تاریک کرده است. تنها در ماه گذشته، BuzzFeed News برنده جایزه پولیتزر به عنوان بخشی از اخراج‌هایی که 15 درصد از شرکت را تحت تأثیر قرار داد، بسته شد. MTV News نیز به عنوان بخشی از کاهشی که بر 25 درصد از کارگران شرکت مادرش، پارامونت تأثیر گذاشت، تعطیل شد. در مورد خود Vice، این شرکت اخیراً برنامه ی خود، “Vice News Tonight” و همچنین برنامه های عمودی مانند Vice World News، Vice Audio و Waypoint را لغو کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین تلویزیون 4K زیر 500 دلار: سرگرمی خود را افزایش دهید

با این حال، مسائل مالی Vice بازتابی خالص از تجارت رسانه ای در کل نیست. ترکیبی از انتخاب‌های بد مدیریتی در دوران «محور به ویدیو» و همچنین محیط کار کلی «باشگاه پسران» شرکت، طوفانی عالی برای افول Vice ایجاد کرد. این شرکت مرتکب اشتباهات شدید مدیریتی شد و ظاهراً فرهنگ آزار جنسی را ترویج داد. هنگامی که این اتهامات علنی شد، شین اسمیت موسس و مدیر عامل شرکت از سمت خود کناره‌گیری کرد، اگرچه او ادعا کرد که نمی‌دانست که رئیس جمهور اندرو کریتون بنا به گزارش‌ها به یک کارمند پول پرداخت کرده تا ادعای آزار جنسی را برطرف کند. جانشین اسمیت، نانسی دوبوک، در فوریه امسال در بحبوحه آشفتگی مالی شرکت، ناگهان از سمت خود کنار رفت. در همین حال، Gavin McInnes، یکی از بنیانگذاران Vice، که شرکت را در سال 2008 ترک کرد، به راه اندازی Proud Boys، یک گروه راست افراطی ادامه داد.

طبق گزارشات مالی Vice، این شرکت حدود 834 میلیون دلار بدهی دارد. در طول فرآیند فروش – که شرکت معتقد است چند ماه طول می کشد – Vice برای ادامه فعالیت به بیش از 20 میلیون دلار کمک مالی از وام دهندگان خود دسترسی خواهد داشت.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dYE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *