پلی پلاستیک برای نمایش مواد استال در Pharmapack و MD&M West

زمان مطالعه: 2 دقیقه

این شرکت سری PM جدید توسعه یافته DURACON POM (پلی اکسی متیلن یا پلی استال) خود را برای کاربردهای تماس و تحویل دارو برجسته خواهد کرد.

سری DURACON PM مکمل محصول TOPAS COC (کوپلیمر الفین حلقوی) این شرکت است، ماده ای با خلوص بالا برای کاربردهای پزشکی که برای دهه ها به صنعت خدمت کرده است.

تیموتی کینیل، مدیر اجرایی TOPAS COC در Polyplastics ایالات متحده آمریکا، گفت: “پیشنهاد جدید موقعیت ما را فراتر از مواد شاخص ما، TOPAS COC تقویت می کند و اکنون مجموعه ای قوی از محصولات را برای پاسخگویی به نیازهای کاربران نهایی و تولید کنندگان در زمینه مراقبت های بهداشتی ارائه می کند. “

سری DURACON POM PM الزامات انطباق با مقررات پزشکی از جمله ISO 10993 و زیست سازگاری/سمیت سلولی کلاس VI USP، فایل اصلی داروی FDA (DMF) و فایل اصلی دستگاه (MAF) و EU 10/2011 و تماس با غذای FDA 21 CFR 177.2470 را برآورده می کند.

این مواد به سیستم های مدیریت کیفیت از جمله انطباق با استاندارد پلاستیک های درجه پزشکی VDI 2017 پایبند هستند. آنها همچنین قابلیت ردیابی کامل فرآیندها و محصولات و مدیریت تولید را بر اساس اصول GMP فراهم می کنند.

ویژگی‌های لغزش و سایش DURACON POM باعث اصطکاک کمتر و آزادی طراحی بیشتر می‌شود. سری DURACON PM در شرایط استریلیزاسیون با بخار داغ و اتیلن اکسید (EtO) قابل استفاده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع رنگ بنفش صفحه در اندروید و آیفون

رزین های استال سری DURACON PM ویسکوزیته های متعددی را برای پوشش نیازهای مشتریان مختلف ارائه می دهند. گرید DURACON PM09S01N با ویسکوزیته استاندارد برای تجهیزات پزشکی و قطعات ساخته شده با قالب گیری تزریقی مناسب است. برعکس، گرید DURACON PM27S01N با جریان بالا برای قالب‌گیری دیواره نازک مناسب است، می‌تواند کوچک‌سازی و سبک‌سازی دستگاه‌های پزشکی مختلف را که به طور فزاینده‌ای پیچیده و بسیار کاربردی می‌شوند، ممکن کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FknhnA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *