چت ربات جدید هوش مصنوعی Superchat به شما امکان می دهد از طریق ChatGPT به شخصیت های تاریخی و تخیلی پیام دهید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم چت ربات جدید هوش مصنوعی Superchat به شما امکان می دهد از طریق ChatGPT به شخصیت های تاریخی و تخیلی پیام دهید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

شرکتی که برنامه محبوب سفارشی‌سازی آیفون Brass، سازنده استیکر StickerHub و دیگران را پشت سر می‌گذارد، امروز با یک برنامه چت هوش مصنوعی جدید به نام SuperChat عرضه شده است که به کاربران iOS اجازه می‌دهد با کاراکترهای مجازی که توسط ChatGPT OpenAI ساخته شده است، چت کنند. با این حال، چیزی که این برنامه را از تجربه پیش‌فرض ChatGPT یا ده‌ها برنامه چت هوش مصنوعی عمومی که اکنون در دسترس هستند متفاوت می‌کند، کاراکترهای ارائه شده است که می‌توانید از آنها برای تعامل با ویژگی‌های هوش مصنوعی SuperChat استفاده کنید.

شخصیت‌ها شامل شخصیت‌های تاریخی برجسته‌ای مانند شکسپیر، آلبرت انیشتین، کلئوپاترا یا نیل آرمسترانگ، به‌علاوه شخصیت‌هایی از آثار عمومی، داستان‌های کلاسیک یا افسانه‌ها، مانند سفید برفی یا مدوسا یا شرلوک هلمز، و همچنین کسانی هستند که حرفه‌های مختلف را نشان می‌دهند، مانند باغبان، سرآشپز یا درمانگر.

اعتبار تصویر: فناوری های گوریل

این شرکت، گوریلا فن‌آوری‌ها، شخصیت‌های خود را نیز مانند دستیار ChatGPT استاندارد خود به نام آریا خلق کرده است. این ربات چت می‌تواند به کاربران در انجام کارهای روزمره، مانند نوشتن ایمیل یا تخصص بازاریابی، کمک کند.

Guglielmo Faglioni، مدیر اجرایی Gorilla Technologies توضیح می‌دهد: «هدف این است که فناوری هوش مصنوعی برای همه قابل دسترس باشد، نه فقط افرادی که می‌دانند چگونه پیام‌های عالی بنویسند. و ما فکر می‌کنیم که این برنامه ابزاری عالی برای بچه‌هایی خواهد بود که می‌خواهند از طریق گفتگو با شخصیت‌های جذابی مانند شکسپیر درباره شخصیت‌های تاریخی اطلاعات بیشتری کسب کنند.»

اعتبار تصویر: فناوری های گوریل

او می‌گوید که این برنامه مانند یک برنامه پیام‌رسان ساختار یافته است و به کاربران امکان می‌دهد همزمان با چت‌ربات‌های هوش مصنوعی مختلف گفتگو کنند. به گفته ما، خود هوش مصنوعی با استفاده از فناوری‌های OpenAI – به‌ویژه GPT-3.5-turbo کار می‌کند. در همین حال، آثار هنری برای شخصیت ها با استفاده از Midjourney ساخته شد.

تعدادی از کاراکترها با دانلود برنامه به صورت رایگان در دسترس هستند، در حالی که قفل برخی دیگر از طریق اشتراک ممتاز قابل باز شدن هستند. با این حال، با توجه به اینکه تجربه چت با هوش مصنوعی در جاهای دیگر به صورت رایگان در دسترس است، این ارتقا نسبتاً گران است – اگر اشتراک سالانه (70 دلار در سال) را انتخاب کنید، ارزان‌ترین طرح این برنامه 1.35 دلار در هفته است. اشتراک هفتگی دور از دسترس به نظر می رسد، به خصوص اگر بچه ها بازار هدف باشند، با قیمت بیش از 6.99 دلار در هفته. دومی قیمتی است که احتمالاً برای جذب افرادی طراحی شده است که می‌خواهند یک هفته با برنامه بازی کنند و سپس آن را لغو کنند، نه آنهایی که می‌خواهند یک سال از قبل متعهد شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین تقویت کننده سیگنال تلفن همراه برای خانه ها و دفاتر

با این حال، قرار دادن چهره بر روی یک هوش مصنوعی و تعامل آن به سبک شخصیت آنها یک مفهوم جالب است.

گفته می‌شود، خود شخصیت‌ها می‌توانند از پیکربندی بیشتری استفاده کنند – فراتر از معرفی خود به عنوان شخصیت یا شخصیت مورد نظر، به نظر نمی‌رسد که تعاملات بعدی آنها از الگوهای گفتاری استفاده کند تا آنها را شبیه شخصیتی کند که نشان می‌دهند. برای مثال، ممکن است از دراکولا انتظار داشته باشید که مکالمات را با a نقطه گذاری کند بهاهاها، اما او در عوض مانند هر چت ربات هوش مصنوعی دیگری پاسخ داد. شخصیت های دیگر کمی بهتر عمل کردند. به عنوان مثال، زئوس پس از توضیح اینکه چگونه رعد و برق در دنیای طبیعی کار می کند، پس از پرسیدن یک سوال علمی در مورد موضوع، به ما گفت که چگونه خودش قدرت ایجاد رعد و برق را داشت.

با این حال، به نظر می رسد که شخصیت ها از تاریخچه خود آگاه هستند و آن را در مکالمات خود لحاظ می کنند، اما سبک صحبت آنها بیشتر یک هوش مصنوعی عمومی است.

اعتبار تصویر: فناوری های گوریل

در نتیجه، Superchat با تجربه ارائه شده توسط رقیب پو، برنامه چت ربات Quora، که در آن کاربران اکنون می توانند با استفاده از اعلان ها، ربات های خود را بسازند، مقایسه نمی شود. در حالی که به ساختن شخصیت ها محدود نمی شود، از این ویژگی برای ساختن چیزهایی مانند چت ربات دزدان دریایی استفاده شده است که در واقع مانند دزدان دریایی با استفاده از زبانی مانند پاسخ می دهد. «آواست، ای سگ اسکوربوت! کسب و کار شما چیست؟” بجای “چگونه می توانم به شما کمک کنم؟”

فناوری های گوریلا تنها شرکتی نیست که اخیراً به ترکیب هوش مصنوعی با یک شخصیت یا آواتار فکر می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فرآیندهای لینکدین خود را خودکار کنید

گوگل پاییز گذشته استارت آپ آواتار هوش مصنوعی Alter را به قیمت 100 میلیون دلار خریداری کرد و استارت آپ کره ای به نام Neosapience نیز 12.5 میلیون دلار برای پلتفرم صوتی و تصویری مصنوعی خود، Typecast، که به کاربران امکان می دهد متن را به ویدیو تبدیل کنند، جمع آوری کرد. اما D-ID در فضایی کار می‌کند که نزدیک‌تر به چیزی است که Superchat با فناوری جدید خود که هم چهره و هم صدا به ChatGPT OpenAI می‌دهد، تلاش می‌کند. با این حال، برنامه وب آن بسیار پیشرفته تر است، زیرا در واقع به کاربران اجازه می دهد تا در مکالمات رو در رو با هوش مصنوعی فوتورئالیستی صحبت کنند.

متا همچنین گفت که در حال آزمایش با چت های هوش مصنوعی در مسنجر و واتس اپ است، در حالی که امروز یک ربات با ویژگی های ChatGPT ارائه می دهد.

سوپرچت لزوماً در تلاش برای اختراع فناوری جدید در اینجا نیست، بلکه امیدوار است که از هیاهوی چت ربات‌های هوش مصنوعی سود ببرد – بازاری که شاهد افزایش بیش از 4000 درصدی هزینه‌های کاربران درون برنامه‌ای نسبت به ماه مارس بوده است. برای رسیدن به نزدیک به 3 میلیون دلار در سراسر برنامه های برتر. 10 یکیشن برتر هوش مصنوعی در سال جاری تا ماه گذشته بیش از 14 میلیون دلار به دست آورده بودند. با هدف قرار دادن جمعیت جوان‌تر با تجربه‌ای که بسیار شبیه پیام‌رسانی است، چت ربات‌های آن نسبت به وب‌سایت OpenAI در دسترس‌تر هستند.

خود این برنامه یک بارگیری رایگان در iOS با خریدهای درون برنامه ای است. (از آنجایی که امروز صبح منتشر شد، ممکن است چند ساعت طول بکشد تا به همه کاربران و بازارهای فروشگاه App برسد).

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cgm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *