چرا شکستن موانع تامین مالی برای شرکت های تحت رهبری زنان ضروری است

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مارتینو پیکاردو، رئیس Discovery Park و مدیر Discovery Park Ventures، در مورد موانع مالی که مانع از رشد شرکت‌های علوم زیستی تحت رهبری زنان در بریتانیا می‌شود.

بریتانیا یک گر جهانی در عرصه سلامت است. جایگاه منحصر به فردی در انتهای تیز اکتشافات علمی و توسعه درمان های موثر دارد.

بخش علوم زیستی کشور که به سرعت در حال گسترش است، این پتانسیل را دارد که نتایج را برای میلیون‌ها نفر که زندگی آنها تحت تأثیر طیف گسترده‌ای از شرایط ضعیف قرار گرفته است، تغییر دهد و رشد قوی‌ای را که اقتصاد برای بازیابی از COVID و رکود مالی متعاقب آن نیاز دارد، ارائه دهد. پس چرا با امتناع از تامین مالی شرکت های نوظهور نوظهور به این دلیل ساده که بنیانگذاران آنها زن هستند، این پیشرفت را کند کنیم؟

باور نکردنی به نظر می رسد، اما این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق می افتد. استارت‌آپ‌های تحت رهبری زنان در سرما کنار گذاشته می‌شوند، نمی‌توانند معرفی «گرمی» به صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر به دست آورند و برای تأمین مالی در تعداد بسیار بیشتری نسبت به درخواست‌های همتایان مرد مخالفت می‌کنند.

و حتی اگر در سطح اتریش نباشیم، جایی که در گزارش اخیر مؤسسان زن و ارنست اند یانگ، حتی یک یورو از 881 میلیون یورو سرمایه‌گذاری خطرپذیر جمع‌آوری‌شده در نیمه اول سال 2022 به کل سرمایه‌گذاری نشده است. تیمی که توسط زنان تأسیس شده است، ما نمی توانیم راضی باشیم.

گزارشی که در سال 2019 توسط بانک تجاری بریتانیا منتشر شد، نشان داد که در آن زمان، تیم‌های مؤسس کاملاً زن کمتر از 1 پوند سرمایه‌گذاری خطرپذیر دریافت می‌کردند و 83 درصد از معاملات انجام شده توسط VCهای بریتانیا اصلاً زن نداشتند. تیم های موسس

آیا این موقعیت در سه سال گذشته بهبود یافته است؟ من می خواهم اینطور فکر کنم، اما بدون داده های جدید نمی توانیم مطمئن باشیم که اکنون زنان در میز میز نشسته اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از پاک کن جادویی در اندروید و آیفون

اگر می‌خواهیم جایگاه خود را به‌عنوان رهبر جهانی در علوم زیستی حفظ کنیم، پس باید از هر ذره استعداد سرمایه‌گذاری کنیم و این بدان معناست که باید از «باشگاه پسران قدیمی» جلوگیری کنیم که برخی از اعضای آن نسبت به ایده‌ها، ورودی‌ها و نظرات ناشنوا هستند. درخواست کمک مالی از سوی زنان، از مسدود کردن مسیر پیشرفت.

تعداد انگشت شماری از صندوق های VC وجود دارد که به حمایت از سرمایه گذاران زن اختصاص داده شده است و در حالی که Discovery Park Ventures که در ماه می سال جاری راه اندازی شد، هیچ محدودیتی در برنامه های کاربردی ندارد، این واقعیت است که از هر چهار سرمایه اولیه آن چهار سرمایه به شرکت هایی با بنیانگذاران زن نشان می‌دهد که ما چقدر متعهد به حمایت از تیم‌های علمی استثنایی و با استعداد هستیم، بدون اینکه به ایده‌های منسوخ درباره اعضای هیئت مدیره برگردیم.

مواردی که ما تاکنون از آنها حمایت کرده‌ایم عبارتند از Vitarka Therapeutics که توسط دکتر Vineeta Tripathi در سال 2021 برای ایجاد داروی ترکیبی با استفاده از درمان‌های RNAi برای بیماران مبتلا به سرطان در مراحل آخر ایجاد شد و اخیراً BoobyBiome که توسط دانشمندان دکتر Lydia Mapstone، دکتر Sioned Jones و Tara تأسیس شده است. O'Driscoll، برای ایجاد یک محصول جدید برای نوزادانی که به میکروبیوم مفید موجود در شیر مادر دسترسی ندارند.

Uzma Choudry، مدیر سرمایه گذاری Octopus Ventures نیز مشتاق دیدن تغییرات است.

او می‌گوید: «در بریتانیا، کل سرمایه‌گذاری VC در بنیان‌گذاران زن کمتر از 5 درصد است. به طور حکایتی، در بیوتکنولوژی این تعداد بسیار کمتر است. مردم تمایل دارند روی افرادی مانند خودشان سرمایه گذاری کنند. این مشکل به‌ویژه زمانی ایجاد می‌شود که تیم‌های سرمایه‌گذاری در سراسر سرمایه‌گذاری خطرپذیر معمولاً در اکثر معیارها متفاوت نیستند و این در افرادی که ملاقات می‌کنند، سؤالاتی که می‌پرسند منعکس می‌شود (ثابت شده است که از بنیان‌گذاران مرد سؤالات متفاوتی از مؤسسان زن پرسیده می‌شود) و جایی که آنها سرمایه‌گذاری می‌کنند. .

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هفته در هوش مصنوعی: ربات‌های چت چند برابر می‌شوند و ماسک می‌خواهد یک «حداکثر حقیقت‌جویانه» ایجاد کند

برای اطمینان از اینکه بنیان‌گذاران متنوع‌تر سهم خود را از بودجه دریافت می‌کنند و اینکه ما از بهترین ایده‌ها و تیم‌ها حمایت می‌کنیم، مهم نیست که از چه کسی و از کجا آمده‌اند، باید کار سخت ایجاد تیم‌هایی را انجام دهیم که منعکس کننده دیدگاه‌ها و تجربیات گوناگون باشند. . این به معنای جستجو در مکان‌های جدید برای استعدادها، اجرای فرآیندهای جدید استخدام و در نظر گرفتن تفاوت‌ها به عنوان یک نقطه قوت به طور پیش‌فرض است. همچنین به این معنی است که VCها خود را برای سرمایه‌گذاری در گسترده‌ترین و فراگیرترین گروه بنیان‌گذاران با تعیین اهداف، تغییر فرآیندهای ما به گونه‌ای که هیچ کس مورد پسند قرار نگیرد و ایجاد راه‌هایی برای دستیابی به بنیان‌گذارانی که ممکن است از دست بدهیم، گسترش می‌دهند.

“Octopus Ventures این سفر را آغاز کرده است – ما اهداف روشنی را برای سرمایه گذاری در تنوع تعیین کرده ایم و در حال تغییر فرآیندهای خود هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که تنوع گسترده تری از بنیانگذاران را پیدا می کنیم و به آنها زمینه بازی برابر برای سرمایه گذاری می دهیم. ما در اولین گام‌های یک راه طولانی هستیم، اما هر قدم باعث می‌شود Octopus Ventures و کسب‌وکارهایی که در آنها سرمایه‌گذاری می‌کنیم قوی‌تر شوند، زیرا تیم‌های موسس متنوع، نوآوری بیشتر و نتایج تجاری بهتری ایجاد می‌کنند.”

اما فقط در سطح بودجه نیست که همه چیز باید بهبود یابد. ما باید یک خط لوله از استعدادهای زن، از فارغ التحصیلان مدرسه به بالا، به بخش علوم زیستی جذب کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همچنان به رویکردی متعادل، با ایده‌های تازه، ورودی، و روش‌های جدید نگاه کردن به مشکلات، که بر این تجارت تأثیر می‌گذارد، ادامه می‌دهیم. مرحله.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GxZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *