چرا صندوق بازی 830 میلیون دلاری Bitkraft در آسیا صعودی است

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم چرا صندوق 830 میلیون دلاری Bitkraft در آسیا صعودی است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

با 830 میلیون دلار دارایی تحت مدیریت، Bitkraft Ventures نامی را برای پشتیبانی از بازی‌های وب 3 مرحله اولیه تا میانی و سایر فناوری‌های فراگیر ساخته است. پس از هشت سال سرمایه‌گذاری عمدتاً در غرب، این شرکت در حال گسترش ردپای خود به آسیا است تا گیمرهای باهوش این قاره و فضای بازی نوپای وب 3 را جذب کند.

Bitkraft که دارای بیش از 100 استارتاپ است، امروز اعلام کرد که با آوردن دو عضو جدید به آسیا گسترش می یابد: Jin Oh، سابقا. رئیس Riot Games و مدیر عامل Garena به عنوان شریک سکان هدایت را در دست خواهد گرفت. جاناتان هوانگ، مدیر سابق Temasek، به عنوان مدیر کار خواهد کرد.

در حال حاضر بیت کرافت 15 درصد در خارج از بازار غرب سرمایه گذاری می کند که اکثریت آن در آسیا است. با گذشت زمان، این شرکت قصد دارد یک استراتژی اختصاصی برای این قاره با هدف افزایش سرمایه گذاری در آسیا به 20-25٪ ایجاد کند.

هوانگ که در سنگاپور مستقر است در مصاحبه ای به تک کرانچ گفت: علیرغم اینکه Bitkraft یک تیم کوچک دو نفره در منطقه است، این واقعیت که Bitkraft چکمه هایی در آسیا دارد به آن نسبت به بسیاری از صندوق های بازی غربی دیگر برتری می دهد.

این تیم همچنین از تجربیات مکمل سرمایه گذاران در صنعت بازی سود می برد. هوانگ گفت: “اوه، “واقعاً فضا را به‌عنوان یک اپراتور به خوبی می‌شناسد… او به خوبی به هم متصل است و از زیر و بم ساخت یک بازی و یک پلتفرم و همه مجاورت‌های بازی می‌داند.”

این سرمایه گذار که خود یک گیمر مادام العمر بوده است، افزود: “پیشینه من بسیار سرمایه گذار متمرکز است.” “من از طریق دو سال بانکداری وارد شدم و در هفت سال گذشته سرمایه‌گذاری کردم… داشتن ترکیب اپراتور و سرمایه‌گذار، چیزی بسیار بسیار قدرتمند است که در بسیاری از صندوق‌ها مشاهده نمی‌کنیم.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آمازون کانال‌های پخش رایگان و تبلیغاتی را فقط برای Fire TV راه‌اندازی می‌کند

اوه و هوانگ پروژه‌های بازی‌های معمولی را در آسیا دنبال می‌کنند، اما بخش بزرگی از زمان خود را به بازی‌های بلاک چین با پتانسیل بالا اختصاص خواهند داد. اندازه چک معمولی شرکت برای سرمایه گذاری اولیه در سهام سنتی بین 2 تا 10 میلیون دلار است. چک ها برای پروژه های web3 کمی کوچکتر هستند و از 1 تا 5 میلیون دلار متغیر هستند.

سرمایه گذاران به دنبال بخشی هستند که هنوز هم بسیار مهم است. علیرغم میلیاردها دلاری که برای بازی های وب 3 سرازیر شده است، این ژانر در حال حاضر بیشتر کاربران بومی کریپتو را جذب می کند.

به گفته شرکت تحلیلی DappRadar، سرمایه گذاری برای بازی های بلاک چین در سال 2022 به 7.6 میلیارد دلار رسید که بیش از دو برابر سال قبل است. با این حال، سال گذشته به طور میانگین روزانه بیش از یک میلیون کیف پول فعال منحصر به فرد به بازی dApps (برنامه های غیرمتمرکز) متصل می شد (کیف پول های کریپتو کانالی برای گیمرها برای دسترسی و تجارت دارایی های درون بازی خود هستند).

شرکت تحقیقاتی Newzoo پیش‌بینی کرد که صنعت بازی به طور کلی تا سال 2023 به سه میلیارد کاربر نزدیک می‌شود.

با این حال، هوانگ به بازی‌های مبتنی بر بلاک چین خوش‌بین است و استدلال می‌کند که در چند دهه اخیر، پیشرفت‌های سخت‌افزاری، چرخه‌های نوآوری جدیدی را آغاز کرده است – از بازی‌های آرکید، کنسول، شخصی گرفته تا بازی‌های . او گفت که نوآوری بعدی ممکن است از سخت افزار نباشد، بلکه بلاک چین باشد که در اصل یک پایگاه داده است.

«اگر از مدل ذهنی موجود از نوآوری های سخت افزاری استفاده کنید، این کار نمی کند. بنابراین در یک نقطه، با خودم فکر می‌کردم… شاید ما برای راه‌اندازی مدل‌های جدید مصرف به سخت‌افزار نیاز نداریم… نکته اصلی این است: آیا این پلتفرم جدید که قرار است موج بعدی نوآوری را هدایت کند؟»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه گرفتن تصاویر 48 مگاپیکسلی در آیفون 14 پرو

با توجه به تمرکز Bitkraft بر روی وب 3، کاملا منطقی است که این شرکت در آسیا راه اندازی شود، جایی که اشتهای مصرف کنندگان برای بازی های بلاک چین بسیار زیاد است. برای مثال، بازی برای کسب درآمد Axie Infinity، در ویتنام ساخته شد و یک پایگاه کاربر وفادار در کشورهای آسیایی مانند فیلیپین ایجاد کرد.

در حالی که گیمرهای هاردکور و خالص ممکن است Axie را به عنوان یک اثر بی فکر با ارزش خلاقانه کمی رد کنند، هوانگ اشاره کرد که این “اساساً یک بازی ورق” با مخاطب خاص است. او گفت: “اگر شما کسی هستید که از Hearthstone یا Legends of Runeterra یا هر یک از آن بازی های استراتژیک با ورق لذت می برید، پس از آن لذت خواهید برد.”

مهم‌تر از همه، او به‌حساب می‌آورد که آسیا اساساً با غرب متفاوت است، زیرا کاربران اینترنت آن بسیار “ذهن بازتر” هستند.

«آنها خیلی بیشتر در آغوش گرفته اند [towards] مدل های جدید کسب درآمد، روش های جدید بازی کردن. بازی های گوچا از اینجا سرچشمه می گیرند، چیزی که غرب به شدت با آن مخالف بود. ما [Asian] سرمایه‌گذار گفت: در کسب درآمد از بازیکنان ما بسیار خوب هستند و مردم تا حدی با پرداخت به برد مشکلی ندارند.

«من فکر می‌کنم که نگرش باز اساساً به بازار شرق کمک می‌کند تا کمی پذیرای بازی‌های Web3 باشد. در اصل، واکنش واکنشی فوری وجود ندارد، و مردم احساس نمی‌کنند که فقط توسط ناشران درآمدزایی می‌کنند، که به نظر می‌رسد روایتی است که در غرب پخش می‌شود.»

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UNaoCf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *