چرا medtech انگلستان قرار است روند فعالیت M&A را کاهش دهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

جانی پارکینسون، شریک مدیریت Marktlink، راهنمایی هایی را برای صاحبان مشاغل و سرمایه گذارانی که به دنبال استفاده از فرصت های رشد موجود در فناوری پزشکی هستند، ارائه می دهد.

به نظر می رسد فعالیت معاملات در سال 2023 افزایش یابد زیرا شرکت ها به دنبال محصولات و مشاغل نوآورانه برای گسترش پورتفولیو و کاهش هزینه های رویه هستند. این صنعت در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های سریعی بوده است، به ویژه زمانی که صحبت از استفاده از برای تشخیص تصویربرداری، درمان دیجیتال و سلول‌درمانی و ژن درمانی می‌شود. این نوآوری‌ها توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کند و گران بزرگ فناوری پزشکی مشتاق هستند تا بازیکنان کوچک‌تری را با فناوری به دست آورند که به آنها کمک می‌کند اختلال ایجاد کنند.

سود سهام خصوصی همچنان بالاست زیرا ماهیت این بخش به این معنی است که به طور خاص نسبت به شرایط اقتصادی حساس نیست. صرف نظر از شرایط اقتصادی، با افزایش جمعیت، تعداد فزاینده‌ای از مردم به روش‌های پزشکی نیاز دارند و فناوری همیشه برای کارآمدتر کردن فرآیندها برای پاسخگویی به تقاضا مورد نیاز است.

در حالی که بازیگران بزرگ به دنبال به دست آوردن مشاغل کوچکتر هستند، بسیاری از آنها نیز در حین بازسازی دارایی ها را واگذار می کنند. به عنوان مثال، مدترونیک اخیراً دو تا از کسب و کارهای کوچکتر خود را در زمینه نظارت بر بیمار و مداخله تنفسی منحل کرده است تا مجموعه خود را ساده کند. این بدان معناست که اگر کسب و کارها پرتفوی خود را تکمیل کنند، فرصت هایی برای کسب دارایی های واگذار شده وجود دارد. به‌طور فزاینده‌ای، بازیکنان میانی باید با دیگران ادغام شوند یا کسب‌وکارهای کوچک‌تری را به‌دست آورند تا از بین مردم متمایز شوند.

فرصت‌های فراوانی برای صاحبان مشاغل و کارآفرینان فناوری پزشکی وجود دارد تا خدمات نوآورانه را اضافه کنند، حضور در حوزه‌های جدید را افزایش دهند و قابلیت‌ها را افزایش دهند، اما آماده‌سازی برای اجرای یک معامله کلیدی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هدف برنامه جدید TikTok شناسایی هنرمندان در حال رشد در صنعت موسیقی است

آماده شدن برای یک فرآیند بررسی دقیق

صنعت مراقبت‌های بهداشتی به شدت تحت نظارت است، به این معنی که شرکت‌های خریدار روش‌های دقت لازم را برای اطمینان از اینکه کسب‌وکار با الزامات قانونی مطابقت دارد، انجام خواهند داد. صاحبان مشاغل باید برای بررسی دقیق اسناد نظارتی و کیفی، قراردادها، پتنت‌ها و مالکیت معنوی آماده باشند و قبل از اینکه حتی به فکر خروج باشند، باید اطمینان حاصل کنند که همه آنها مرتب هستند. جلوگیری از هرگونه مشکلی که ممکن است در مراحل اولیه ایجاد شود، از تاخیر جلوگیری می کند و به حمایت از یک معامله موفق کمک می کند.

فرآیند بررسی دقیق می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد، بنابراین عاقلانه است که فقط چند نفر منتخب را در این فرآیند مشارکت دهید و اطمینان حاصل کنید که آنها قادر به ایجاد تعادل در برآورده کردن خواسته‌های دقت لازم با تضمین ادامه اجرای روان کسب‌وکار هستند. ماهیت رقابتی این بخش باعث افزایش فشار بر خریداران برای حرکت سریع می شود، بنابراین صاحبان مشاغل ملزم به ارائه اسناد مورد نیاز به موقع خواهند بود.

معاملات Medtech اغلب شامل محصولاتی است که هنوز در حال توسعه هستند، به این معنی که ارزیابی دقیق دشوارتر است و برای بررسی کارآزمایی‌های بالینی و اطمینان از انطباق با مقررات نیاز به بررسی دقیق‌تر است. برای اکثر خریداران، تمرکز بر پتانسیل فناوری برای بهبود نتیجه بیمار است، بنابراین باید به طور موثر نشان داده شود.

انتخاب خریدار مناسب

با افزایش فعالیت معاملات در افق، این بخش قرار است حتی رقابتی تر شود. برای کسانی که طرف فروش هستند، این به معنای افزایش انتخاب خریداران است. صاحبان مشاغل باید از ماهیت رقابتی بازار استفاده کنند و تحقیقات خود را انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که به بهترین شرایط معامله دست می یابند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین تکیه گاه مچ برای صفحه کلید TKL: انتخاب های برتر ما

هنگام انتخاب خریدار، صاحبان کسب و کار باید جاه طلبی های خود را برای کسب و کار در نظر بگیرند و اطمینان حاصل کنند که یک معامله با چشم انداز و ارزش های شرکت مطابقت دارد. برای مثال، اگر گسترش بین‌المللی بخشی از چشم‌انداز آینده برای کسب‌وکار باشد، این امر می‌تواند از طریق معامله با کسب‌وکاری که در منطقه‌ای دیگر یا در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند محقق شود. اگر حفظ هویت و فرهنگ کسب و کار اولویت اصلی است، انتخاب خریداری که بتواند این کار را انجام دهد، کلیدی است. رهبران کسب‌وکار همچنین باید در نظر داشته باشند که آیا هم‌افزایی طبیعی با کسب‌وکار خریداری‌کننده وجود خواهد داشت و محصولاتشان در کجا قرار می‌گیرد.

همه موارد فوق ملاحظات مهمی در معامله اخیری بود که توسط Marktlink پشتیبانی می‌شد و شاهد فروش Scholte Medical، توزیع‌کننده تجهیزات و لوازم پزشکی ممتاز، به OptiGroup بود. مالک مشتاق پیوستن به یک تجارت بین‌المللی بود و با توجه به اینکه بازیگران بزرگ همچنان به دنبال خرید شرکت‌هایی در یک جایگاه خاص هستند تا بتوانند راه‌حل‌های خدمات کامل را ارائه دهند، علاقه زیادی از بازار مشاهده کرد. سطح علاقه به صاحب کسب و کار طیف وسیعی از انتخاب ها را هنگام انتخاب خریدار می داد. OptiGroup مناقصه‌دهنده موفقی بود که برای شرکت و افراد آن مناسب بود. توانست نشان دهد که چگونه نام و هویت دو کسب‌وکار را که Scholte Medical را تشکیل می‌دادند حفظ می‌کرد و فرصت‌های رشد جذابی را برای این مشاغل ارائه می‌کرد.

کار با مشاور

سال روشن‌تری برای فعالیت‌های معاملاتی در بخش‌های پزشکی و داروسازی، مراقبت‌های بهداشتی و علوم زیستی گسترده‌تر خواهد بود. برای استفاده از فعالیت‌ها و فرصت‌های بیشتر، کارآفرینان در این فضا باید اطمینان حاصل کنند که برای بررسی‌های لازم آماده هستند، درباره خریداران بالقوه یا اهداف کسب تحقیق کرده‌اند و شریک مناسبی برای هدایت فرآیند دارند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qTHANF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *