چمن‌زنی در حال تبدیل شدن به اینترنت اشیا مانند قبل است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شکی نیست که فناوری بسیاری از زندگی روزمره ما را آسان‌تر کرده است، چه تایپ کردن اسنادی که قبلاً با دست نوشته می‌شدند، نقشه‌برداری از مسیری که قبلاً شامل یک نقشه فیزیکی بود، یا فقط تنظیم ترموستات در سطح مناسب با استفاده از تلفن. برنامه به جای اینکه واقعاً بلند شوید و آن را با دست انجام دهید.

اکنون، آینده یکی از منفورترین کارهای باغ ممکن است به پایان برسد، زیرا چمن‌کاری به لطف Govtech، بازوی توسعه فناوری دولت سنگاپور، در کنار هیئت پارک‌های ملی این کشور، تغییری «انه» پیدا می‌کند. .

و این پیشرفت می تواند بخشی از یک آینده متصل هوشمند را تشکیل دهد، نه فقط برای چمنزارهای سرسبز باغ گیاه شناسی سنگاپور، بلکه برای چمنزارها (و خانه ها و سایر ساختمان های متصل به آنها) در همه جا.

مرتب ماندن

باغ گیاه شناسی سنگاپور که تنها چند دقیقه با مترو از منطقه تجاری مرکزی شلوغ ایالت شهر فاصله دارد، واحه ای از سرسبزی و آرامش برای شهروندان شهر است.

این باغ‌ها که یک سایت میراث جهانی یونسکو است، جاذبه‌ای محبوب برای مردم محلی و گردشگران است و مجموعه عظیمی از گیاهان از سراسر جهان را در خود جای داده است.

اما در یک مکان گرمسیری مانند سنگاپور، جایی که ترکیبی از رطوبت بالا، باران شدید و آفتاب فراوان تقریباً روزانه حضور دارند، پیگیری برخی از رشد می‌تواند مشکل باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Volt، یک فین‌تک بانکداری باز برای پرداخت‌ها و موارد دیگر، 60 میلیون دلار با ارزش 350 میلیون دلاری افزایش می‌دهد.

هیئت پارک های ملی دولت سنگاپور ماموریت دارد تا کشور را به “شهری از طبیعت” تبدیل کند، با یک طرح جامع که زیربنای دیجیتالی شدن است.

در کنار پروژه های بزرگی مانند نقشه برداری از میلیون ها درخت در سراسر کشور و ردیابی خطر احتمالی سیل ناگهانی در سیستم های زهکشی آن، وضعیت چمن های باغ گیاه شناسی نیز ذکر شده است. TechRadar Pro به عنوان یک پروژه بزرگ در بازدید اخیر ما.

ربات چمن‌بر باغ‌های گیاه‌شناسی سنگاپور

(اعتبار تصویر: Govtech)

به قول تان چونگ لی، دستیار مدیر اجرایی در هیئت پارک های ملی، همه چیز با قرار دادن همه چیز روی نقشه شروع می شود.

چمن‌های باغ‌ها همگی با استفاده از GPS و یک دوقلو دیجیتالی که در سیستم‌های هیئت مدیره آپلود شده است، نقشه‌برداری شده‌اند – این نقشه‌ها سپس به «چند ضلعی‌های» بیشتر تقسیم می‌شوند که کل منطقه را پوشش می‌دهند، گاهی اوقات هر کدام تنها چند سانتی‌متر است.

هنگامی که چمن‌زارها یا ربات‌های چمن‌زن باغ‌ها یا پیمانکاران مجهز به اسکنرهای پوشیدنی حضور دارند، یک حسگر ارتفاع چمن با طراحی ویژه از امواج اولتراسونیک برای ارسال اطلاعات در زمان واقعی برای به‌روزرسانی این نقشه در وضعیت (و طول) فعلی استفاده می‌کند. چمن

طول‌های مختلف بسته به وضعیت طولشان کد رنگی دارند – به این معنی که اگر کسی جایی را از دست داد، می‌توان آن را به سرعت شناسایی و بررسی کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین آچار ضربه ای شارژی برای خرید در سال 2023

سنسور چمن باغ گیاه شناسی سنگاپور

(اعتبار تصویر: Govtech)

اگرچه ربات‌های چمن‌زن سال‌ها است که در دسترس عموم قرار گرفته‌اند، فناوری حسگر ارتفاع چمن می‌تواند افزودنی مفید برای طیف وسیعی از موارد استفاده در خارج از باغ، ردیابی کارها در سطح شهر باشد.

در بازدیدمان، همچنین نمایش‌هایی از حسگرهایی به ما نشان داده شد که میزان کج شدن درخت را کنترل می‌کنند، تا مسائل ایمنی بالقوه را قبل از ایجاد آن‌ها شناسایی کنیم، و یک اسکن اولتراسونیک بیشتر متصل به مته‌ای خسته‌کننده که می‌تواند حفره‌های درختی را تشخیص دهد. در خطر سقوط).

بنابراین، اگرچه ممکن است طاقچه باشد، اما کاری که توسط ماشین‌های چمن‌زنی مفتخر در باغ گیاه‌شناسی سنگاپور انجام می‌شود، به زودی به یک پارک یا چمن در نزدیکی شما می‌آید و به همه ما اجازه می‌دهد از طبیعت (به‌خوبی اصلاح‌شده) لذت ببریم.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gbI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *