چگونه استارتاپ فین تک ما مطابق با SEC شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم چگونه استارتاپ فین تک ما مطابق با SEC شد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بعد از اخیر شکست موسسات مالی مانند FTX و بانک سیلیکون ولی، رگولاتورها به دلیل فرآیندهای بررسی ضعیف و اجرای قوانینی که سازمان های مالی در ایالات متحده باید از آنها پیروی کنند، مقصر شناخته شده اند. با این حال، تجربه ما در مورد صدور مجوز و بررسی کمیسیون امنیت و مبادلات قانونی به نظر می رسید. از دیدگاه ما، آنها به محافظت از مشتریان کمک می کنند.

در ابتدا، به دست آوردن وضعیت مشاور سرمایه گذاری ثبت شده (RIA) در ایالات متحده به شرکت ها اجازه می دهد تا مشاوره سرمایه گذاری شخصی را ارائه دهند و از قوانین مربوطه پیروی کنند. به عنوان یک استارتاپ فین‌تک که در حوزه مشاوره سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند، ارائه خدمات در ایالات متحده بدون وضعیت RIA غیرممکن است، اما به اعتمادسازی با مشتریان احتمالی نیز کمک می‌کند.

در مورد ما، ما وضعیت RIA را تقریباً 18 ماه پیش به دست آوردیم. این فرآیند شامل تهیه اسناد متعدد و هزینه های تقریبی 50000 دلار برای خدمات حقوقی و هزینه های تشکیل پرونده بود که تکمیل آن حدود سه ماه طول کشید.

تجربه ما چگونه بود:

  • ما از ناکجاآباد تماس گرفتیم.
  • مرحله بعدی: یک جلسه دو ساعته مقدماتی.
  • لیست مدارکی که درخواست کردند.
  • تنظیمات در طول بررسی و تماس خارجی.

در برخی مواقع پس از کسب وضعیت، می توانید انتظار داشته باشید که توسط SEC مورد بررسی قرار بگیرید. آژانس به طور معمول معایناتی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که شرکت ها یا افراد ارائه دهنده خدمات مالی یا مشاوره با قوانین و مقررات اوراق بهادار مطابقت دارند. حتی اگر هیچ ادعایی علیه شرکت شما وجود نداشته باشد، این معاینات می توانند در هر زمانی برای بررسی خط مشی ها، خدمات و سوابق شما انجام شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 راه برای رفع خرابی یا کار نکردن تم تیره YouTube

به عنوان بخشی از فرآیند، SEC ممکن است مصاحبه‌هایی را انجام دهد، سیاست‌های موجود و مواد بازاریابی را بررسی کند و توضیح مفصلی از خدمات مالی ارائه شده به مشتریان درخواست کند. مدت زمان فرآیند معاینه می تواند بسته به عواملی مانند اندازه و پیچیدگی شرکت مورد بررسی متفاوت باشد. یک معاینه پیچیده می تواند تا شش ماه یا بیشتر طول بکشد.

ما حدود 50000 دلار برای خدمات حقوقی و هزینه های تشکیل پرونده متحمل شدیم. مراحل آزمون حدود 3 ماه طول کشید تا تکمیل شود.

پس از انجام معاینه، SEC نامه ای ارائه می دهد که یافته های خود را تشریح می کند. اگر هیچ مشکل عمده ای کشف نشد، شرکت شما دو ماه فرصت خواهد داشت تا به نگرانی های مطرح شده توسط SEC رسیدگی کند. مهم است که این یافته ها را جدی بگیریم و به هر موضوعی رسیدگی کنیم تا از انطباق با قوانین و مقررات مربوط به اوراق بهادار اطمینان حاصل شود.

ما از ناکجاآباد تماس گرفتیم

فقط یک روز کاری معمولی بود که با شماره تلفن شرکت ما تماس گرفت و سخنران خود را به عنوان بخشی از دفتر SEC در سانفرانسیسکو معرفی کرد، اطلاعات مدیران شرکت ما را دوباره بررسی کرد و اعلام کرد که ما تحت بررسی هستیم. بخشی از شیوه های استاندارد با SEC. همچنین به من گفته شد که به زودی باید یک جلسه معارفه با تیم آنها ترتیب دهیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین پد ماوس با پشتیبانی مچ

من حتی نمی دانستم SEC دفتری در سانفرانسیسکو دارد.

مرحله بعدی: یک جلسه دو ساعته مقدماتی

وقتی وارد شدیم، سه نفر نماینده SEC و دو نماینده از شرکت ما بودند: من و مدیر ارشد سرمایه گذاری مایک استوکالو. همانطور که من به یاد دارم، بحث ما ضبط نشد، که حس خوبی داشت. من تحت تأثیر قرار گرفتم که آنها چقدر آماده بودند. آنها به وضوح ، پست های وبلاگ، مواد بازاریابی و بروشور ADV ما را خوانده بودند، سند افشای اولیه که ما هر سال به عنوان یک شرکت با وضعیت مشاور سرمایه گذاری ثبت شده به روز می کنیم. آنها قبل از گفتگو درک نسبتاً مناسبی از محصول ما داشتند.

پس از مقدمه و سؤالات اساسی، آنها سؤالات بسیار خاصی در مورد اینکه محصول ما دقیقاً چگونه کار می کند تا جزئیات کوچک را درک کند، پرسیدند. اکثر این دو ساعت مکالمه مربوط به یک محصول و کاری بود که انجام می دهد. همه بسیار مودب و خوب بودند: بیشتر شبیه یک تماس آزمایشی با یک مشتری بالقوه بود.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uDI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *