چگونه با یک کلیک دوستان خود را در فیس بوک دعوت کنیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چگونه تنها با یک کلیک دوست خود را در دعوت کنیم؟ خوب، بهترین راه برای جذب مخاطبان بیشتر با کسب و کارتان، داشتن یک صفحه هوادار است.

اما کلیک کردن بر روی هر دوست در لیست برای دعوت از آنها کار بسیار دشواری است. بنابراین، در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه با یک کلیک دوستان خود را در فیس بوک به یک صفحه یا رویداد دعوت کنید.

این تکنیک زمانی که تعداد فالوورهای فیسبوک زیادی دارید واقعا مفید است. بنابراین به جای اینکه همه دنبال کنندگان خود را دعوت کنید تا صفحه را لایک کنند و به سرعت خسته شوند، در اینجا نحوه دستیابی به این هدف تنها با یک کلیک آمده است.

بیایید دریابیم!

ما یک روش بسیار ساده برای دعوت دوستان شما در فیس بوک پیدا کرده ایم. با استفاده از فیس بوک همه را دعوت کنید دوستان افزونه (شما می توانید لینک نصب را در زیر بیابید)، دعوت از هر تعداد از افراد آسان خواهد شد.

در اینجا نحوه دعوت دوستان خود در فیس بوک با یک کلیک آمده است!

Invite All Extention

هدف از افزونه ToolKit (شما می توانید آن را در فروشگاه وب کروم پیدا کنید) مجموعه ای از ابزارهای اتوماسیون فیس بوک است، در حالی که ‘همه دوستان را در فیس بوک دعوت کنیدبرنامه افزودنی این است که فوراً همه دوستان فیس بوک خود را تنها با یک کلیک دعوت کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تمرکز بر: شبکه متامتریال انگلستان

هنوز یک صفحه یا گروه فیس بوک ایجاد نکرده اید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد گروه های فیس بوک بدانید

  • وارد فیس‌بوک شوید، به صفحه‌ای که می‌خواهید دوستان خود را به آن دعوت کنید بروید و روی علامت علامت گذاری شده در تصویر زیر کلیک کنید.
  • منتظر بمانید و ببینید که دعوت نامه ها برای همه دوستان شما ارسال می شود.
  • وقتی همه دوستان شما دعوت شدند، یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود و کار شما تمام است.

یاد آوردن: استفاده از این برنامه افزودنی برای دعوت همزمان بیش از 1000 دوست در یک روز می تواند به طور موقت حساب فیس بوک شما را مسدود کند.

اگر دوستان کافی در لیست دارید از این افزونه استفاده کنید و برای شناسایی صفحه فیس بوک خود دعوت نامه ارسال کنید!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OIuctb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *