چگونه بفهمیم کسی شما را در اسنپ چت بلاک کرده است؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه بفهمیم کسی شما را در اسنپ بلاک کرده است؟
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی مسئول، دارای یک عملکرد بلوک برای جلوگیری از دسترسی هرزنامه و مخاطبین مزاحم به شما است. این یک افزونه حفظ حریم خصوصی در اسنپ چت است و این شرکت هنگام مسدود کردن شخص، هویت شما را به گیرنده هشدار یا فاش نمی کند. با این حال، برخی از شاخص ها را پشت سر می گذارد. در اینجا بهترین راه ها برای حدس زدن زمانی که شخصی شما را در اسنپ چت مسدود می کند، آورده شده است.

آیا کسی شما را در اسنپ چت بلاک کرده است؟ هیچ اعلانی در مورد مسدود شدن در پلتفرم دریافت نخواهید کرد. در عوض، می‌توانید ترفندهای زیر را دنبال کنید تا وضعیت مسدود شدن خود را با شخصی تأیید کنید. وقتی دوستتان شما را در اسنپ چت بلاک می کند باعث تاسف است. شما از ارسال پیامک در شب به یک چت خالی در روز بعد بیدار می شوید.

1. نام کامل یا نام کاربری آنها را جستجو کنید

این یکی از ساده ترین و مؤثرترین راه ها برای تأیید وضعیت مسدود شده خود در اسنپ چت است. هنگامی که یک چت موجود را نمی بینید و می خواهید وضعیت دوستی خود را با شخصی در اسنپ چت تأیید کنید، باید با استفاده از نام کامل یا نام کاربری، حساب کاربری او را جستجو کنید.

مرحله 1: Snapchat را روی گوشی خود راه اندازی کنید.

گام 2: روی نماد جستجو در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

مرحله 3: نام یا نام کاربری دوست خود را جستجو کنید.

اگر حساب را در نتایج جستجو نمی بینید، دو احتمال وجود دارد. یا آن شخص اسنپ چت شما را مسدود کرده یا حساب خود را از پلتفرم حذف کرده است. مورد دوم فقط در سناریوهای باریک صادق است. احتمالاً شخص شما را در پلتفرم مسدود کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای غلط املایی که در مایکروسافت تیمز برای ویندوز کار نمی کند

اگر حساب شخص در نتایج جستجو نشان داده شود، ممکن است گیرنده شما را از لیست دوستان خود حذف کرده باشد.

2. مکالمات قبلی خود را در اسنپ چت بررسی کنید

اگر در گذشته با آن شخص در اسنپ چت تعامل داشته اید، می توانید مکالمه خود را در برنامه پیدا کنید. این ترفند فقط در صورتی کار می کند که با آن فرد سابقه مکالمه یا چت داشته باشید.

اگر بتوانید مکالمه را در منوی چت ببینید، وضعیت دوستی شما دست نخورده است. وقتی چت قبلی را نمی‌بینید، ممکن است آن شخص شما را در پلتفرم مسدود کرده باشد.

مرحله 1: برنامه اسنپ چت را در اندروید یا خود اجرا کنید.

گام 2: به تب Chat در پایین بروید.

مرحله 3: با استفاده از نماد جستجو در گوشه سمت راست بالا، مکالمات قبلی خود را در برنامه جستجو کنید.

مرحله 4: اگر می‌توانید تاریخچه چت را ببینید، هر پیامی را ارسال کنید.

مرحله 5: اگر پیام خودکاری مانند «پیام شما ارسال نشد، برای امتحان دوباره ضربه بزنید» را مشاهده کردید، وضعیت مسدود شدن شما را تأیید می کند.

3. وضعیت دوستی خود را بررسی کنید

ترفند بالا همیشه آنطور که انتظار می رود کار نمی کند. گاهی اوقات، حتی اگر در اسنپ چت بلاک شده باشید، همچنان می توانید مکالمات را ببینید و پیام ارسال کنید. در عوض، می توانید وضعیت دوستی خود را در پلتفرم بررسی کنید.

وقتی شخصی شما را در اسنپ چت بلاک می کند، برنامه شما را از لیست دوستانش حذف می کند. وقتی دوباره سعی می کنید شخص را به عنوان دوست اضافه کنید، برنامه خطایی را نشان می دهد. این تایید می کند که شخص شما را در اسنپ چت بلاک کرده است. بیایید آن را در عمل بررسی کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا فیس بوک اسکرین شات ها: عکس ها، نمایه ها و پیام ها را مطلع می کند؟

مرحله 1: برنامه Snapchat را باز کنید و روی زبانه Chat در پایین ضربه بزنید.

گام 2: یک مکالمه را انتخاب کنید.

مرحله 3: برای ارسال مجدد درخواست دوستی، روی Add در بالا ضربه بزنید.

مرحله 4: اگر پیام «متاسفم، نمی‌توانم شخص را پیدا کنم» را مشاهده کردید، وضعیت مسدود شدن شما را در اسنپ چت تأیید می‌کند.

4. از تلفن دوست خود استفاده کنید

می توانید به طور موقت از تلفن دوست خود استفاده کنید و سعی کنید حساب اسنپ چت آن شخص را جستجو کنید. اگر این حساب در حساب اسنپ چت دوست شما ظاهر می شود اما در حساب شما ظاهر نمی شود، آن شخص شما را در اسنپ چت مسدود کرده است.

5. داستان های اسنپ چت را بررسی کنید

آیا داستان هایی از حساب دوست خود در اسنپ چت نمی بینید؟ اگر شخص به طور مرتب استوری ها را در پلتفرم آپلود می کند و متوجه غیبت قابل توجهی برای چند هفته شدید، ممکن است آن شخص شما را در پلتفرم اجتماعی مسدود کرده باشد.

مسدود کردن در مقابل حذف در اسنپ چت

گاهی اوقات، شخص شما را از لیست دوستان خود حذف کرده است. در این صورت، همچنان می‌توانید نام کاربری آن‌ها را در نتایج جستجو ببینید، دوباره درخواست دوستی ارسال کنید و مکالمه را شروع کنید. چه شما همین کار را انجام دهید و چه شخصی با شما این کار را کرده باشد، اسنپ چت به کسی در مورد مسدود کردن یا حذف کسی از لیست دوستان اطلاع نمی دهد. می توانید پست اختصاصی ما را بررسی کنید تا تفاوت بین آنها را بفهمید مسدود کردن و حذف در اسنپ چت.

وضعیت دوستی خود را در اسنپ چت بررسی کنید

در حالی که ممکن است داستان‌ها را بررسی کنید، عجیب است که ندانید آیا شخصی شما را از لیست دوستان خود حذف کرده است یا شما را به طور کامل مسدود کرده است. امیدواریم راه حل های بالا به شما کمک کند، مگر اینکه فکر می کنید خلاصی خوب است. آیا می خواهید چنین مخاطبینی را در اسنپ چت نیز مسدود کنید؟ می توانید پست جداگانه ما را بررسی کنید تا در مورد مسدود کردن شخصی و پیامدهای آن در اسنپ چت اطلاعات کسب کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bALOjW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *