چگونه در فیس بوک نامرئی شویم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شما مجبور نیستید از رسانه های اجتماعی برای اجتماعی بودن همیشه استفاده کنید. در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه می توانید هر زمان که نیاز دارید در نامرئی شوید.

چه باید کرد

  • رفتن به وب فیس بوک: انتخاب کنید پیام رسان نماد > سه نقطه برای گزینه ها > وضعیت فعال را خاموش کنید. سطح دید را انتخاب کنید و فشار دهید باشه.
  • در برنامه یا IOS فیس بوک: به منو > تنظیمات و حریم خصوصی > تنظیمات > وضعیت فعال و گزینه را خاموش کنید زمانی که فعال هستید نشان دهید.

همچنین بخوانید: چگونه برچسب خود یا شخصی را در فیس بوک برداریم

چگونه با استفاده از شخصی خود در فیس بوک نامرئی ظاهر شویم

هنگام استفاده از فیس بوک یا مسنجر، دوستان شما اغلب متوجه می شوند که شما آنلاین هستید و فکر می کنند که زمان مناسبی است که به شما پیام بدهند. اگر حریم خصوصی را به این افراد ترجیح می دهید، در اینجا چه کاری باید انجام دهید.

  • به وب فیس بوک بروید و آن را انتخاب کنید پیام رسان آیکون.
  • سه نقطه را برای گزینه ها.
  • انتخاب کنید وضعیت فعال & خاموش کنید، زیرا انتخاب های دلخواه شما خاموش خواهند بود.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تلویزیون 8K جدید 98 اینچی سامسونگ، ارتقاء سینمای خانگی پروژکتوری است که من منتظرش بودم.
  • انتخاب کنید تا ‘وضعیت فعال را برای همه مخاطبین خاموش کنیداگر نمی خواهید دوستانتان اذیت شوید.
  • انتخاب کنید ‘خاموش کردن وضعیت فعال برای همه مخاطبین به جز اگر شما نمی خواهید توسط اکثر مردم اذیت شوید اما می خواهید موارد خاصی را نشان دهید (شما می توانید دوستانی را انتخاب کنید که می توانند وضعیت آنلاین شما را با کلیک کردن بر روی آن مشاهده کنند ویرایش کنید دکمه و اضافه کردن افراد).
  • اصابت صرفه جویی وقتی انتخاب خود را انجام دادید وضعیت فعال شما تا زمانی که آن را روشن نکنید خاموش می ماند.

اگر این کار به درستی انجام شود، دوستان شما نمی‌توانند زمان آنلاین بودن شما را ببینند و می‌توانید با آرامش و بدون هیچ اختلافی به آنها پاسخ دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BGqYXj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *