چگونه نوار جستجوی گوگل را به صفحه اصلی در اندروید و آیفون اضافه کنیم

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه نوار جستجوی گوگل را به صفحه اصلی در و آیفون اضافه کنیم
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

“نوار جستجوی گوگل من کجاست؟” این سوالی است که شما را به اینجا رساند؟ اگر بله، در جای مناسب فرود آمده اید. اگر به طور تصادفی نوار جستجوی Google را حذف کردید یا از صفحه اصلی گوشی خود ناپدید شد، نگران نباشید. این پست به شما کمک می کند نوار جستجوی گوگل را در صفحه اصلی اندروید یا آیفون خود اضافه کنید.

How_to_add_Google_search_bar_on_home_screen_on_Android_and_iPhone

نوار جستجوی گوگل در اصل یک ویجت برنامه است که هم در اندروید و هم در آیفون موجود است. می توانید از آن برای جستجوی مستقیم گوگل از صفحه اصلی خود استفاده کنید. شروع کنیم.

چگونه نوار جستجوی گوگل را به صفحه اصلی اندروید اضافه کنیم

مرحله 1: هر فضای خالی را در صفحه اصلی گوشی خود فشار دهید تا زمانی که دکمه‌هایی را در پایین صفحه مشاهده کنید.

گام 2: روی ابزارک ضربه بزنید.

مرحله 3: به پایین بروید و بخش Google را جستجو کنید. آن را گسترش دهید. در اینجا ویجت جستجو را پیدا خواهید کرد. آن را لمس کرده و نگه دارید و به صفحه اصلی بکشید. ویجت را در هر کجا که می خواهید در صفحه اصلی اضافه کنید قرار دهید.

مرحله 4: متوجه کادری در اطراف ویجت خواهید شد. برای تغییر اندازه ویجت، کادر را در امتداد یکی از نقاط بکشید. سپس، روی هر نقطه از صفحه ضربه بزنید تا ویجت نوار جستجوی Google قرار گیرد.

می‌توانید اندازه ویجت نوار جستجوی Google را پس از افزودن آن به صفحه اصلی نیز ویرایش کنید. برای این کار، ویجت را طولانی فشار دهید و اندازه آن را با استفاده از یکی از دایره های کوچک تغییر دهید.

نکته: برای استفاده از Google Lens روی نماد دوربین در ویجت نوار جستجوی Google ضربه بزنید.

چگونه ویجت نوار جستجوی گوگل را در اندروید سفارشی کنیم

در اندروید، می‌توانید نوار جستجوی گوگل را با تغییر رنگ، شکل و شفافیت آن علاوه بر تغییر سبک لوگوی گوگل در آن، سفارشی کنید.

برای سفارشی کردن ویجت نوار جستجوی گوگل، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه Google را در گوشی خود باز کنید.

گام 2: روی نماد تصویر نمایه در بالا ضربه بزنید و تنظیمات را از منو انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ABHI موفق ترین غرفه بریتانیا را در Arab Health 2023 گزارش می دهد

مرحله 3: به ویجت جستجو بروید. اکنون می‌توانید Google Doodles را با استفاده از نوار لغزنده موجود در ویجت فعال یا غیرفعال کنید.

مرحله 4: برای سفارشی کردن بیشتر ویجت، روی Customize widget ضربه بزنید. از دکمه های سفارشی سازی در پایین برای سفارشی کردن رنگ، شفافیت و سبک لوگوی ویجت خود استفاده کنید. پس از اتمام، روی دکمه ذخیره در بالا ضربه بزنید.

نکته: برای بازگشت به سبک اصلی نوار جستجوی Google، روی Reset to default style ضربه بزنید.

چگونه نوار جستجوی گوگل را به صفحه اصلی آیفون اضافه کنیم

نوار جستجوی گوگل به عنوان یک ویجت در آیفون نیز موجود است. بنابراین، باید ویجت نوار جستجوی گوگل را همانطور که در مراحل زیر نشان داده شده است به صفحه اصلی خود اضافه کنید. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که ویجت‌های آیفون فقط در iOS 14 و بالاتر در دسترس هستند.

مرحله 1: برای دریافت نوار جستجوی گوگل در صفحه اصلی آیفون خود، ابتدا باید گوگل را روی آیفون خود نصب کنید.

گام 2: پس از نصب برنامه Google، حداقل یک بار قبل از افزودن ویجت نوار جستجو، آن را باز کنید.

مرحله 3: به صفحه اصلی آیفون خود بروید و هر جایی را به مدت طولانی فشار دهید تا نمادها شروع به لرزیدن کنند.

مرحله 4: روی نماد + (افزودن) در بالا ضربه بزنید.

مرحله 5: به پایین بروید و روی بخش Google ضربه بزنید تا آن را بزرگ کنید.

مرحله 6: در اینجا دو ویجت نوار جستجو را پیدا خواهید کرد. اولی یک ویجت کوچکتر است که فقط نوار جستجو را نشان می دهد. برای دسترسی به ویجت دوم انگشت خود را به چپ بکشید. دومین نوار جستجوی Google به شما امکان دسترسی سریع به جستجوی Google، جستجوی صوتی، لنز Google و امکان روشن کردن حالت ناشناس را می دهد.

مرحله 7: روی دکمه افزودن ویجت در زیر ویجت نوار جستجوی گوگل مورد نظر ضربه بزنید تا آن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید. یا ویجت مورد نظر را طولانی فشار دهید و آن را به صفحه اصلی خود بکشید.

تبریک می گویم! نوار جستجوی Google را با موفقیت در صفحه اصلی آیفون خود اضافه کردید.

نکته: همچنین می‌توانید ویجت نوار جستجوی Google را به نمای Today آیفون خود اضافه کنید. نمای Today را باز کنید، هر جا را طولانی فشار دهید و سپس روی نماد (+) در بالا ضربه بزنید. به بخش Google بروید و ویجت نوار جستجوی ترجیحی را انتخاب کنید. برای افزودن ویجت به نمای Today بر روی Add widget ضربه بزنید.

چگونه ویجت نوار جستجوی گوگل را در آیفون سفارشی کنیم

در آیفون، می‌توانید تم ویجت نوار جستجوی Google را تغییر دهید و گزینه محتوای پویا را مانند مراحل زیر فعال کنید:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اضافه کردن یادآوری برای پست ها و استوری های اینستاگرام در برنامه موبایل

مرحله 1: برنامه Google را در آیفون خود اجرا کنید و روی عکس نمایه در بالا ضربه بزنید.

گام 2: به تنظیمات و سپس ابزارک ها بروید.

مرحله 3: اگر می‌خواهید جستجوهای محبوب، آب‌وهوای محلی، اطلاعات سهام و محتوای مشابه را در ویجت Google ببینید، کلید کنار ویجت پویا را فعال کنید.

مرحله 4: روی تم ویجت ضربه بزنید و با ضربه زدن روی آن تم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سؤالات متداول درباره نوار جستجوی Google در صفحه اصلی

1. چگونه ویجت نوار جستجوی گوگل را به پایین صفحه اضافه کنیم؟

شما نمی توانید نوار جستجوی Google را به داک یعنی پایین صفحه آیفون خود اضافه کنید. در مورد اندروید، برخی از لانچرهای سهام مانند لانچر پیکسل فقط نوار جستجوی گوگل را در پایین دارند. همچنین می توانید از برنامه های لانچر شخص ثالث مانند Nova و Lawnchair launcher استفاده کنید.

2. چگونه نوار جستجوی گوگل را به بالا منتقل کنیم؟

ویجت نوار جستجوی Google را در اندروید یا آیفون خود به مدت طولانی فشار دهید و آن را به بالای صفحه بکشید. لطفاً توجه داشته باشید که این ویژگی ممکن است در راه‌انداز Pixel در دسترس نباشد.

3. چگونه نوار جستجوی گوگل را از صفحه اصلی خود حذف کنیم؟

ویجت جستجو را طولانی فشار دهید و روی دکمه Remove ضربه بزنید. اگر دکمه Remove را نمی بینید، ویجت را به بالا یا پایین صفحه بکشید تا دکمه Remove را ببینید. ویجت را روی دکمه Remove بگذارید. با حذف ویجت نوار جستجو، برنامه Google حذف نصب نمی شود یا هیچ یک از داده های شما حذف نمی شود.

4. چگونه می توان ویجت نوار جستجوی گوگل را در صورت گم شدن پیدا کرد؟

ابتدا مطمئن شوید که اپلیکیشن گوگل را روی اندروید یا آیفون خود نصب کرده اید. همچنین بررسی کنید که آیا در گوشی اندرویدی شما فعال است یا خیر. برای این کار، به Settings > Apps > Google بروید. اگر دکمه Enable را مشاهده کردید، روی آن ضربه بزنید. همچنین باید سعی کنید برنامه Google را دوباره روی گوشی خود نصب کنید.
از طرف دیگر، اگر همچنان نمی توانید نوار جستجوی گوگل را پیدا کنید یا به صفحه اصلی اضافه کنید، کافی است نوار جستجوی کروم را در قسمت ویجت گوشی خود جستجو کنید و آن را در صفحه اصلی قرار دهید تا به سرعت به جستجوی گوگل دسترسی پیدا کنید. راه های دیگر برای ابی ویجت نوار جستجو در صفحه اصلی Android را بررسی کنید.

رفع ویجت ها

بدین ترتیب می توانید نوار جستجوی گوگل را به صفحه اصلی اندروید و آیفون اضافه کنید. اگر ویجت‌ها در تلفن شما به‌روزرسانی نمی‌شوند، یاد بگیرید که چگونه ویجت‌ها را در Android یا iPhone به درستی کار نمی‌کنند. قبل از رفتن، سایر برنامه های آیفون با ویجت های مفید را بررسی کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FlCOMB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *