چگونه یک ایمیل سرد عالی برای سرمایه گذاران بنویسیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم چگونه یک سرد عالی برای سرمایه گذاران بنویسیم
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بله، معرفی های گرم بهترین راه برای نزدیک شدن به سرمایه‌گذاران هستند و در حالت ایده‌آل باید برنامه A شما باشد. اما اگر نتوانید یکی از آن‌ها را دریافت کنید، چه؟

همانطور که در گذشته بحث کرده‌ام، ایمیل‌های سرد نیز می‌توانند به خوبی کار کنند، و اگرچه برای جمع‌آوری لیست خوبی از سرمایه‌گذاران کمی تحقیق لازم است، اما می‌توان آن را به راحتی انجام داد. به‌عنوان کسی که برای امرار معاش تحقیق می‌کند و می‌نویسد، کمتر تخمین زدم که نوشتن ایمیل واقعی برای افرادی که تمام روز و هر روز نمی‌نویسند، چقدر می‌تواند سخت باشد.

زمانی که اخیراً با یک مشتری کوچینگ زمین کار می کردم، پیشنهاد دادم صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارم و نشان دهم که چگونه تحقیقات سرمایه گذار و پیش نویس ایمیل های سرد را انجام می دهم. مشتری به اندازه کافی از روند من شگفت زده شد که به عنوان یادآوری عمل کرد که همه نمی دانند چگونه ایمیل های سرد را جستجو کرده و ایجاد کنند. این مقاله امیدوارم کمک کند!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استارت آپ آبزی پروری اندونزیایی eFishery با ارزش گذاری تک شاخ 200 میلیون دلار به دست آورد

بنابراین! در این مقاله، من نشان خواهم داد که چگونه می‌توانید ایمیل‌های مرتبط و هدفمند بنویسید که باعث می‌شود سرمایه‌گذاران متمایل شوند و به آن توجه کنند. به من اعتماد کنید، این رویکرد واقعاً کار می‌کند: در برخی از استارت‌آپ‌های قبلی‌ام، نرخ پاسخگویی به برخی از این ایمیل‌ها بیش از 80 درصد بود.

آیا نمی توانید فقط از یک الگو استفاده کنید؟ خوب، نه، نه واقعا. یا بهتر بگویم، نه به طور کامل. خود را به جای یک VC قرار دهید: در بسیاری از مواقع، ایمیل‌های کاملاً عمومی دریافت می‌کنید که فقط برای ارائه هستند، بدون توجه به اینکه آیا حتی از راه دور به آن علاقه دارید یا خیر. قبل از اینکه آماده ارسال ایمیل سرد باشید، مطمئن شوید که براستی درک کنید که VCها چگونه کار می کنند و پایان نامه سرمایه گذاری VC چیست. هنگامی که درک محکمی از این دو مفهوم پیدا کردید، خواهید فهمید که چرا ایمیل ها باید برای مخاطبان خود سفارشی شوند.

در اینجا نحوه اطمینان از اینکه ایمیل به مکان مناسب ارسال می شود و آنچه باید بگوید آورده شده است:

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NyjukM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *