چگونه یک برنامه را در جستجوی Spotlight در آیفون متوقف کنیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Spotlight جستجو برای هر برنامه یا محتوایی را که می خواهید در آیفون خود پیدا کنید بسیار آسان می کند، اما چگونه می توانید جلوی نمایش یک برنامه را بگیرید؟

Spotlight نوار جستجوی داخلی اپل است. این ویژگی به شما امکان می دهد برنامه ها را به همراه محتوای داخل آن برنامه ها مانند ، پیام ها و عکس ها، همه در یک مکان پیدا کنید.

فراتر از برنامه های موجود در تلفن خود، می توانید از Spotlight برای تبدیل واحدها، انجام معادلات ریاضی و بررسی اطلاعات سهام و ارز استفاده کنید. حتی می توانید نتایج را در وب جستجو کنید، از جمله جزئیات مربوط به نوازندگان، گران، برنامه های ی و تیم های ورزشی.

در iOS 16، Spotlight هوشمندتر شده است، با نتایج تصاویر بیشتر از برنامه‌هایی مانند پیام‌ها، یادداشت‌ها و فایل‌ها و امکان شروع تایمر یا اجرای میانبر مستقیماً از نوار جستجو.

با این حال، احتمالاً برخی از برنامه‌ها وجود دارند که از دیدن نتایج خود خسته شده‌اید، مانند برنامه‌هایی که کمتر استفاده می‌کنید یا برنامه‌هایی با محتوای بسیار نامربوط. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه یک برنامه خاص را در جستجوی Spotlight در آیفون خود متوقف کنید.

آنچه شما نیاز دارید:

  • یک آیفون (ما از یکی با سیستم عامل iOS 16 استفاده کردیم)
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر برنامه ذخیره سازی OneDrive در موبایل و دسکتاپ

نسخه کوتاه

  1. تنظیمات خود را باز کنید
  2. یک برنامه را انتخاب کنید
  3. روی Siri & Search ضربه بزنید
  4. نمایش برنامه در جستجو را خاموش کنید

چگونه یک برنامه را در جستجوی Spotlight در آیفون متوقف کنیم

  1. گام
    1

    تنظیمات خود را باز کنید

    ما از iOS 16 استفاده خواهیم کرد، اما این باید در iOS 15 نیز کار کند. چگونه یک برنامه را در جستجوی Spotlight در آیفون متوقف کنیم

  2. گام
    2

    یک برنامه را انتخاب کنید

    این می تواند هر برنامه ای باشد که نمی خواهید در جستجوی Spotlight ببینید. چگونه یک برنامه را در جستجوی Spotlight در آیفون متوقف کنیم

  3. گام
    3

    نماد نماد سیری است. چگونه یک برنامه را در جستجوی Spotlight در آیفون متوقف کنیم

  4. گام
    4

    نمایش برنامه در جستجو را خاموش کنید

    این باید به طور خودکار نمایش محتوا در جستجو را نیز خاموش کند. همچنین می‌توانید اگر می‌خواهید برنامه را در Spotlight ببینید اما محتوای آن برنامه را مشاهده نکنید، می‌توانید Show Content In Search را به تنهایی خاموش کنید. چگونه یک برنامه را در جستجوی Spotlight در آیفون متوقف کنیم

عیب یابی

نحوه جستجو در Spotlight

برای جستجوی برنامه ها و محتوا با Spotlight، کافی است از وسط صفحه اصلی گوشی خود به پایین بکشید و روی قسمت جستجو ضربه بزنید تا تایپ کنید. سپس، نتیجه صحیح را انتخاب کنید.

چگونه یک برنامه را در Spotlight نشان دهیم

اگر برنامه‌ای را از جستجوی Spotlight حذف کرده‌اید و می‌خواهید این کار را لغو کنید، فقط تمام مراحل این راهنما را دوباره دنبال کنید، اما گزینه‌ها را به جای خاموش کردن در مرحله 4 روشن کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه لمس سه بعدی را در آیفون با iOS 17 برگردانیم
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tUcfoh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *