چگونه یک نفر را در فیس بوک تگ کنیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آیا می خواهید بدانید چگونه یک نفر را در فیس بوک تگ کنید؟

برچسب زدن یکی از اجزای ضروری حضور در هر جامعه اجتماعی است. اگر تا به حال با دوستانتان به یک گردهمایی اجتماعی یا سفری رفته اید، روی تعدادی عکس کلیک کرده اید، و اکنون می خواهید آن را در شبکه های اجتماعی پست کنید و به آن دوست یا گروهی از دوستان اطلاع دهید که آنها نیز در این عکس ها هستند. عکس ها، برچسب زدن بهترین راه برای انجام همین کار است!

تگ کردن شخصی در فیس بوک به این معنی است که از ارتباط خود و دوستتان در رسانه های اجتماعی یادداشت کنید. برچسب‌گذاری همچنین پیوندی را برای افراد فراهم می‌کند تا شخصی را که شما تگ کرده‌اید بررسی کنند.

در این مقاله، بیایید سه راه اساسی برای تگ کردن شخصی در فیس بوک را بررسی کنیم، با در نظر گرفتن تنظیمات حریم خصوصی دوستتان که ممکن است بر نحوه تگ کردن شما تأثیر بگذارد.

آیا می دانستید؟

شما می توانید حداکثر 50 نفر را روی عکس های خود در فیس بوک تگ کنید!

فیس بوک

همچنین بخوانید: کسب درآمد از فیس بوک در سال 2023 – چه چیزی و چگونه

چگونه یک نفر را در فیس بوک از طریق نظرات و وضعیت ها تگ کنیم؟

یک نفر را در فیس بوک تگ کنید

وقتی یک به‌روزرسانی وضعیت را در فیس‌بوک پست می‌کنید، می‌توانید آن دوست خاص را با تایپ کردن علامت «» تگ کنید.@نماد ‘ در بخش پیام متنی. وقتی تایپ میکنی@، یک پنجره جدید با لیستی از دوستان شما در زیر متن ظاهر می شود، می توانید نام کاربری دوست خود را تایپ کنید یا آن را از لیست انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای مدیریت توصیه های YouTube

نام را از لیست پیدا کرده و انتخاب کنید و کلیک کنید وارد. نام کاربری تگ شده در وضعیت یا نظر با رنگ آبی برجسته می شود. انجام این کار با موفقیت آنها را در فیس بوک تگ می کند.

همراه با دوستان از لیست دوستان خود، می توانید افراد دارای حساب های تجاری، اعضای گروه، دوستان دوستان و غیره را نیز تگ کنید. می توانید از همین روش برای تگ کردن افراد دیگر در فیس بوک استفاده کنید.

قبل از انجام این کار، از سیاست‌های حفظ حریم خصوصی که توسط افرادی که در فیس‌بوک تگ می‌کنید، تنظیم شده‌اند، آگاه باشید، زیرا با تگ کردن آنها در مورد پست شما نیز مطلع می‌شوند.

چگونه فردی را که با او بودید در فیس بوک تگ کنیم؟

یک نفر را در فیس بوک تگ کنید

فیس بوک به شما اجازه می دهد تا ویژگی های بیشتری را در پست های خود قرار دهید، مانند احساسات، ، اعلام حضور و غیره. یکی از این گزینه ها ذکر دوستانی است که در یک رویداد با آنها بوده اید و یک عکس.

برای تگ کردن دوستانی که با آنها بودید، روی آن کلیک کنید دوستان را تگ کنید گزینه (یک نماد شبح شخص آبی) با یک برچسب در کنار آن. همچنین می توانید یک کادر جستجو برای وارد کردن نام کاربری دوست خود قرار دهید. از کادر برای داشتن یک یا چند دوست و تگ کردن آنها استفاده کنید.

توجه داشته باشید: شما فقط می توانید افرادی را که دوستان شما هستند با استفاده از این تکنیک تگ کنید زیرا ادعا می کنید در عکس ها با آنها هستید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هزاران نویسنده نامه ای را امضا کردند که از سازندگان هوش مصنوعی می خواهند از سرقت کتاب ها دست بردارند

کلیک انجام شده وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید فهرست جدیدی با نام و نام دوستانتان در بالای وضعیت خود ببینید. اکنون درست مانند تکنیک اول، این نیز به دوستان شما امکان می دهد پستی را که آنها را تگ کرده اید ببینند.

چگونه یک نفر را در عکس های فیس بوک تگ کنیم؟

یک نفر را در فیس بوک تگ کنید

تگ کردن شخصی در عکس های فیس بوک به آنها اجازه می دهد نام خود را به یک اضافه کنند با بخش در توضیحات آن عکس شما همچنین می توانید آنها را با حرکت دادن مکان نما در امتداد صورت آنها شناسایی کنید.

درحالی که عکسهای شما بخش شامل افرادی است که در عکس های خود تگ کرده اید.

اگر می‌خواهید عکسی را که قبلاً در فیس‌بوک پست شده تگ کنید، آن تصویر خاص را باز کنید و روی آن کلیک کنید برچسب بزنید نماد را در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش خود قرار دهید و روی چهره ای که می خواهید برچسب گذاری کنید کلیک کنید. اکنون می توانید نام دوست خود یا دوستان و صفحات آنها را نیز وارد کنید.

اگر نمایه‌ای که برچسب‌گذاری کرده‌اید خصوصی است، همچنان می‌توانید همین کار را انجام دهید تا زمانی که مالک به صورت دستی برچسب را تأیید کند. اگر آنها گزینه برچسب را به طور کلی غیرفعال کرده باشند، ممکن است هنگام برچسب زدن آن را نبینید.

آیا می خواهید هنگام آپلود عکس خود را برچسب گذاری کنید؟ کلیک ویرایش کنید در سمت چپ بالای تصویر و انتخاب کنید عکس برچسب از سمت چپ حالا با همین مراحل پیش بروید و اسامی را وارد کنید.

نتیجه

هر سه روش برای تگ کردن شخصی در فیس بوک قابل اجرا هستند. می توانید استفاده کنید @نام کاربری در هر جایی که می خواهید دوستی را برجسته کنید یا توجه او را به پست های خود جلب کنید، روش کنید. می‌توانید پیوندهای پست‌های عمومی را هر زمان که بخواهید آن‌ها را در فیسبوک ببینند به اشتراک بگذارید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WWm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *