چگونه یک ویدیو را به عنوان تصویر زمینه زنده در اندروید تنظیم کنیم

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه یک ویدیو را به عنوان تصویر زمینه زنده در تنظیم کنیم
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

والپیپرهای زنده در آن روزها یک ویژگی کاملاً تعیین کننده برای دستگاه های اندرویدی بودند. در حالی که بسیاری از دستگاه ها دارای پیش تنظیمی از تصاویر پس زمینه زنده هستند، ما مطمئن هستیم که شما نیز می خواهید ویدیوی خود را به عنوان تصویر زمینه زنده در دستگاه خود تنظیم کنید. خبر خوب این است که می توانید این کار را به راحتی با برنامه های شخص ثالث انجام دهید.

اگرچه برخی از دستگاه‌ها مانند تلفن‌های گلکسی دارای ویژگی داخلی هستند که به شما امکان می‌دهد ویدیوها را به عنوان تصویر زمینه زنده تنظیم کنید، بسیاری از دستگاه‌ها این ویژگی را ندارند. اگر دستگاه شما در دسته دوم قرار می گیرد، ما دو برنامه خوب داریم که به شما کمک می کند هر ویدیویی را به عنوان تصویر زمینه زنده در دستگاه Android خود تنظیم کنید.

علاوه بر این، ما همچنین چند برنامه خوب را به شما نشان خواهیم داد که دارای مجموعه ای عالی از تصاویر پس زمینه زنده هستند. شروع کنیم.

نحوه قرار دادن ویدیو به عنوان تصویر زمینه در اندروید با استفاده از برنامه Video to Wallpaper

چند برنامه شخص ثالث وجود دارد که قابلیت تنظیم هر ویدیو را به عنوان تصویر زمینه زنده در تلفن اندرویدی خود در اختیار شما قرار می دهد. بیایید به اولین برنامه به نام Video to Wallpaper نگاه کنیم.

Video to Wallpaper یک برنامه ساده با قابلیت تصویر زمینه زنده است. می توانید یک ویدیو را به برنامه وارد کنید و آن را به عنوان تصویر زمینه زنده تنظیم کنید. به این ترتیب، می توانید مجموعه ای از تصاویر پس زمینه زنده را در برنامه بسازید تا به سرعت به آن دسترسی پیدا کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1: با استفاده از لینک زیر، برنامه Video to Wallpaper را از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف استوری اسنپ چت در اندروید و آیفون

گام 2: روی دکمه Plus ضربه بزنید.

مرحله 3: روی Choose ضربه بزنید.

مرحله 4: ویدیویی را که می‌خواهید به عنوان تصویر زمینه زنده تنظیم کنید، مرور کرده و انتخاب کنید.

مرحله 5: روی OK ضربه بزنید.

مرحله 6: اکنون، تصویر زمینه شما در برنامه ذخیره می شود. روی تصویر زمینه ضربه بزنید.

مرحله 7: روی Apply ضربه بزنید. نحوه استفاده از تصویر زمینه زنده را انتخاب کنید.

در اینجا، تصویر زمینه اکنون روی صفحه اصلی شما اعمال می شود.

به عنوان یک جایگزین، ما همچنین می خواهیم برنامه دیگری را به شما نشان دهیم که به شما امکان می دهد تصاویر پس زمینه ویدیویی را اعمال کنید.

چگونه یک ویدیو را با استفاده از هر تصویر زمینه زنده ویدیویی به تصویر زمینه زنده تبدیل کنیم

Any Video Live Wallpaper Maker نه تنها به شما کمک می کند یک ویدیو را به عنوان تصویر زمینه زنده در دستگاه خود انتخاب کنید، بلکه مجموعه خوبی از تصاویر پس زمینه زنده را برای انتخاب ارائه می دهد. ما استفاده از این برنامه را آسان یافتیم و می‌خواهیم آن را به عنوان یک گزینه جایگزین برای برنامه قبلی قرار دهیم. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است.

مرحله 1: برنامه Any Video Live Wallpaper Maker را دانلود کنید.

گام 2: برنامه را باز کنید و روی نماد آلبوم در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

مرحله 3: ویدیویی را که می خواهید به عنوان تصویر زمینه تنظیم کنید، جستجو کنید.

مرحله 4: روی دکمه Apply ضربه بزنید تا ویدیو به عنوان تصویر زمینه زنده تنظیم شود.

مرحله 5: گزینه مناسب را برای تنظیم تصویر زمینه زنده انتخاب کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، این برنامه همچنین مجموعه ای از والپیپرهای زنده را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین، اگر یک تصویر زمینه زنده خوب را در مجموعه مشاهده کردید، در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است.

مرحله 1: تصویر زمینه زنده را از کتابخانه انتخاب کنید.

گام 2: روی Set Wallpaper ضربه بزنید.

مرحله 3: روی «اعمال برای صفحه اصلی و صفحه قفل» ضربه بزنید.

تصویر زمینه زنده اکنون در صفحه اصلی یا صفحه قفل شما تنظیم می شود.

با این حال، اگر ایده یک مجموعه خوب از تصاویر پس زمینه زنده برای دستگاه اندرویدی خود را دوست دارید، در اینجا برخی از بهترین برنامه های تصویر زمینه زنده که می توانید در دستگاه خود استفاده کنید، آورده شده است!

دو تا از برنامه‌های تصویر زمینه زنده مورد علاقه ما برای اندروید

تعداد زیادی برنامه کاغذدیواری در فروشگاه Play وجود دارد که مجموعه خوبی از تصاویر پس زمینه ثابت را برای دستگاه شما فراهم می کند. اما فقط برخی از این تصاویر پس زمینه زنده با کیفیت بالا ارائه می کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه محو کردن پس زمینه در Adobe Lightroom

از آنجایی که غواصی در فروشگاه Play و پیدا کردن آن‌ها زمان‌بر است، در اینجا دو برنامه قوی دیگر برای دانلود والپیپرهای زنده در تلفن اندرویدی خود آورده‌ایم.

1. Doodle: تصاویر پس زمینه زنده

این باید تمیزترین برنامه تصویر زمینه زنده ای باشد که در فروشگاه Play دیده ایم. بر روی کاغذدیواری ها با زبان طراحی دستگاه های پیکسل گوگل تمرکز می کند و گزینه های سفارشی سازی زیادی نیز ارائه می دهد.

دارای والپیپر محبوب Pixel 4 Doodle Collection، والپیپرهای مجموعه Material You و چند مجموعه دیگر که توسط توسعه دهندگان برنامه طراحی شده اند.

2. تصاویر پس زمینه زنده، تصاویر پس زمینه 4K

Live Wallpapers – 4K Wallpapers یکی دیگر از برنامه های عالی است که مجموعه بی پایانی از تصاویر پس زمینه زنده با کیفیت بالا برای گوشی شما دارد. این دارای چندین دسته برای انتخاب تصویر زمینه زنده از بین است، و آنهایی که فضایی باید مورد علاقه ما باشند.

با این حال، توجه داشته باشید که برخی از تصاویر پس زمینه نیز پولی هستند، اما تعداد زیادی از تصاویر پس زمینه رایگان وجود دارد.

این همه چیزهایی است که باید در مورد نحوه تنظیم یک ویدیو به عنوان تصویر زمینه زنده در دستگاه Android خود بدانید. با این حال، اگر سوالات بیشتری دارید، به بخش بعدی نگاه کنید.

سوالات متداول در مورد والپیپرهای زنده در اندروید

1. آیا تصاویر پس زمینه زنده باتری اضافی مصرف می کنند؟

والپیپرهای زنده مقدار قابل توجهی باتری مصرف نمی کنند، با این حال، اگر به دنبال صرفه جویی در مصرف باتری در طول روز هستید، توصیه می کنیم از کاغذ دیواری ثابت استفاده کنید.

2. آیا می توانید یک GIF را به عنوان تصویر زمینه تنظیم کنید؟

با استفاده از برنامه هایی که در بالا ذکر کردیم، می توانید GIF ها را نیز به عنوان تصویر زمینه تنظیم کنید.

3. آیا تصاویر پس زمینه زنده حافظه اضافی مصرف می کنند؟

مشخص نیست که والپیپرهای زنده از مقداری از رم شما استفاده می کنند که منجر به کاهش سرعت گوشی شما می شود. بنابراین، این نباید مشکلی ایجاد کند.

ویدیوی مورد علاقه شما اکنون یک تصویر زمینه زنده است

همه ما چند ویدیو داریم که برایمان ارزشمند است و واقعاً خاطره انگیز هستند. خوشحالیم که برنامه‌هایی وجود دارند که به ما امکان می‌دهند ویدیوها را به‌عنوان والپیپر زنده روی تلفن‌هایمان تنظیم کنیم تا هر بار که قفل گوشی خود را باز می‌کنیم لبخند را فراموش نکنیم.

با این حال، اگر سازندگان یک ویژگی داخلی برای تنظیم ویدیوها به عنوان تصاویر پس زمینه زنده اضافه کنند، عالی خواهد بود. همچنین، نحوه اجباری کردن نرخ رفرش بالا را در تمام برنامه های اندروید بدون روت بررسی کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HrL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *