چگونه FIFA 23 را زودتر بازی کنیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

FIFA 23 قرار است در 30 سپتامبر 2022 راه اندازی شود، بنابراین برای شروع فقط باید چند روز صبر کنید. اما اگر هنوز برای شما طولانی است که منتظر بمانید، ما راه حل دیگری داریم.

EA چند راه مختلف برای شروع بازی فوتبال محبوب قبل از انتشار رسمی ارائه می دهد.

می‌توانید برای دریافت حداکثر 10 ساعت بازی قبل از عرضه، در EA Play مشترک شوید (نیاز به هزینه ماهانه دارد)، یا نسخه نهایی FIFA 23 را برای استفاده نامحدود پیش‌سفارش دهید. ما شما را از طریق هر دو گزینه زیر راهنمایی می کنیم.

آنچه شما نیاز دارید:

  • یک کامپیوتر/گوشی
  • کارت پرداخت

نسخه کوتاه

  • به EA Play بروید و روی Join Now کلیک کنید
  • پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • اشتراک EA Play را انتخاب کنید
  • در صورت نیاز جزئیات پرداخت را وارد کنید
  • FIFA 23 را از قبل بارگیری کنید و از تخصیص 10 ساعته خود استفاده کنید
  • روش دیگر: FIFA 23 Ultimate Edition را پیش خرید کنید
  1. گام
    1

    به وب سایت EA Play بروید و روی Join Now کلیک کنید

    اگر مایل به ثبت نام در اشتراک EA Play هستید، می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی از طریق این پیوند، ثبت نام کنید. سپس روی «اکنون بپیوندید» در مربع قرمز کلیک کنید.

  2. گام
    2

    پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کنید

    سپس EA گزینه 4 پلتفرم را در اختیار شما قرار می دهد: برنامه EA Play، Steam، PlayStation یا Xbox. با اشتراک EA Play خود فقط می توانید از یک پلتفرم استفاده کنید، بنابراین با دقت انتخاب کنید.

  3. گام
    3

    اشتراک EA Play را انتخاب کنید

    اکنون زمان آن است که انتخاب کنید کدام اشتراک EA Play را دوست دارید. در حال حاضر، ممکن است واجد شرایط یک پیشنهاد تخفیف ۱ ماهه باشید که فقط ۷۹p پرداخت می‌کنید. از طرف دیگر، می توانید 19.99 پوند برای یک اشتراک 12 ماهه بپردازید.

  4. گام
    4

    در صورت نیاز جزئیات پرداخت را وارد کنید

    بسته به اینکه آیا پلتفرم انتخابی شما از قبل جزئیات پرداخت شما را دارد، ممکن است از شما خواسته شود که جزئیات کارت اعتباری خود را وارد کنید. اگر مطمئن هستید که می خواهید ثبت نام کنید، تمام مراحل لازم را دنبال کنید.

  5. گام
    5

    FIFA 23 را از قبل بارگذاری کنید

    هنگامی که اشتراک EA Play شما تأیید شد، اکنون می‌توانید FIFA 23 را از قبل بارگیری کنید. فقط 10 ساعت قبل از راه‌اندازی رسمی بازی خواهید داشت، بنابراین مطمئن شوید که از زمان عاقلانه استفاده می‌کنید.

  6. گام
    6

    روش دیگر: FIFA 23 Ultimate Edition را پیش خرید کنید

    اگر علاقه ای به ثبت نام در EA Play ندارید، یک گزینه دیگر وجود دارد. اگر FIFA 23 Ultimate edition را پیش‌سفارش دهید، می‌توانید همین الان قبل از راه‌اندازی بازی را شروع کنید، بدون محدودیت زمانی برای مدت زمان بازی. این یک گزینه بسیار گران است، زیرا می تواند حدود 89.99 پوند هزینه داشته باشد، اما شما مزایای دیگری مانند 4600 امتیاز فیفا، آیتم قرضی Kylian Mbappe و موارد دیگر را دریافت می کنید.فیفا 23

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا مقررات تجهیزات پزشکی می تواند همگام با پیشرفت های فناوری باشد؟

عیب یابی

آزمایشی فیفا 23 چگونه کار می کند؟

اگر از طریق EA Play ثبت نام کنید، می توانید هر حالت FIFA 23 را به مدت 10 ساعت بازی کنید. پس از اتمام زمان، می‌توانید پس از راه‌اندازی بازی در 30 سپتامبر 2022، به پیشرفت خود ادامه دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EcTQwd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *