کانال های پخش اینستاگرام

زمان مطالعه: 4 دقیقه

راه‌های جدیدی را برای کمک به سازندگان برای تقویت روابط با مخاطبان خود امتحان کرده است و یکی از راه‌ها از طریق کانال‌های پخش است.

این راهی است برای سازندگان برای دعوت از فالوورهای خود و حفظ ارتباط با آنها، از طریق پیام مستقیم. اما کانال های پخش اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

کانال های پخش چیست؟

همانطور که گفته شد، کانال های پخش راهی برای ایجاد ارتباط با فالوورهای خود از طریق پیام مستقیم هستند.

هر کسی که سازنده را دنبال کند می‌تواند این پخش را ببیند و می‌تواند با افزودن یک واکنش یا رای دادن در یک نظرسنجی با پیام‌ها تعامل داشته باشد.

سازندگان می‌توانند متن، تصاویر و ویدیوها را از طریق این کانال‌ها ارسال کنند تا به‌عنوان روشی سریع و آسان به مخاطبان خود در مورد اخبار، تغییرات، یا سایر اطلاعاتی که فکر می‌کنند مخاطبانشان از آن لذت خواهند برد آگاه کنند.

نحوه عملکرد کانال های پخش اینستاگرام

دسترسی به این ویژگی نسبتاً آسان است، اما برای مشاهده این پیام ها باید به لینک کانال دسترسی داشته باشید.

برای یادگیری نحوه پیوستن به یک کانال پخش و همچنین نحوه ایجاد آن، زیر را بخوانید.

نحوه عضویت در کانال پخش اینستاگرام

برای پیوستن به یک کانال پخش، ابتدا باید نمایه سازنده ای که کانال را دارد دنبال کنید. همچنین می‌توانید یک کانال پخش را از پیوند داخل برچسب داستان سازندگان یا از پیوند موجود در بیو آن‌ها بیابید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از میانبرهای برنامه در Spotlight در آیفون در iOS 17

پس از دنبال کردن حساب، به سادگی می توانید “به کانال پخش بپیوندید” و بلافاصله تمام پیام های ارسال شده به کانال را مشاهده خواهید کرد.

این کانال در پیام‌رسانی مستقیم شما، در زیر در دسترس خواهد بود کانال ها برگه، در کنار بخش‌های اصلی، عمومی و درخواست‌ها. شما می توانید تمام کانال های عضو شده خود را در این برگه مشاهده کنید.

علاوه بر تعامل با پیام‌ها، کاربران همچنین می‌توانند پیوند کانال‌های پخش را برای دوستان خود به اشتراک بگذارند. به خاطر داشته باشید که این ویژگی فقط در داخل یکیشن قابل مشاهده است و از طریق نسخه دسکتاپ قابل دسترسی نیست.

پس از عضویت در یک کانال، هر بار که محتوای جدید اضافه می شود، یک اعلان دریافت خواهید کرد. می‌توانید انتخاب کنید که اعلان‌ها را بی‌صدا کنید، اعلان‌ها را به طور کامل خاموش کنید یا هر زمان که بخواهید کانال را ترک کنید.

در اینجا نمونه ای از یک کانال پخش از خود مارک زاکربرگ آمده است:

نحوه ایجاد یک کانال پخش

برای سازندگانی که می خواهند کانال های خود را بسازند، ابتدا باید درخواست دسترسی کنند. برای انجام این کار، ابتدا به Direct Messaging بروید و نماد را پیدا کنید تا پیام جدیدی ایجاد کنید که با قلم و کاغذ نشان داده می شود.

انتخاب کنید ایجاد کانال پخش و از اینجا نام کانال را وارد می‌کنید، مخاطبان کانال خود را انتخاب می‌کنید و انتخاب می‌کنید که آیا می‌خواهید کانال در نمایه شما نمایش داده شود یا خیر.

روی ضربه بزنید ایجاد کانال پخش دوباره می‌توانید کانال خود را در پیام‌رسانی مستقیم، زیر قسمت مشاهده کنید کانال ها برگه

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین هدفون ضد آب برای دویدن

چگونه دیگران را برای پیوستن به کانال خود دعوت کنیم

هنگامی که برای اولین بار کانال خود را ایجاد می کنید، دنبال کنندگان شما یک اعلان دریافت می کنند که از آنها دعوت می کند به کانال شما بپیوندند. بر خلاف چت های گروهی اینستاگرام، کانال های پخش به تعداد زیادی از افراد اجازه می دهند به کانال شما بپیوندند.

می‌توانید افراد دیگر را به چند روش مختلف دعوت به پیوستن کنید:

  • لینک دعوت را به کانال خود به اشتراک بگذارید. این را می توان با کلیک بر روی نام کانال، در بالای پیام ها پیدا کرد. سازندگان می‌توانند در هر زمان پیوند جدیدی ایجاد کنند، اما این پیوند را نمی‌توان خاموش کرد.
  • کانال را به اشتراک بگذارید داستان ها. با این کار می توانید لینک کانال پخش خود را در داخل استوری های خود اضافه کنید تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید.
  • پیامی را از کانال پخش به استوری خود به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار، روی پیام ضربه بزنید و نگه دارید و سپس انتخاب کنید اشتراک گذاری در استوری. کسانی که استوری شما را می بینند می توانند روی تصویر پیام ضربه زده و کانال شما را پیدا کنند.

در چند ماه آینده، اینستاگرام قصد دارد ویژگی‌های بیشتری از جمله دعوت از یک سازنده دیگر به کانال و جمع‌آوری سوالات کاربران را اضافه کند.

کانال های پخش اینستاگرام باید دنبال شوند دستورالعمل های اجتماعی اینستاگرام و هر کاربری می تواند کانال پخش یا سازنده را گزارش دهد در صورتی که محتوا این شرایط را نقض کند.

نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

برای کسانی که می‌خواهند در مورد نحوه بازاریابی خود در شبکه اجتماعی بیشتر بیاموزند، در اینجا راهنمای بازاریابی اینستاگرام از ما در اینجا در Metricool آمده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cudkAT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *