کروز 300 رباتاکسی را فراخوانی می کند و پس از تصادف با اتوبوس شهری، به روز رسانی نرم افزار را صادر می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کروز 300 رباتاکسی را فراخوانی می کند و پس از تصادف با اتوبوس شهری، به روز رسانی نرم افزار را صادر می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

واحد خودران جنرال موتورز، کروز، پس از برخورد یک اتوبوس به پشت اتوبوس شهری در سانفرانسیسکو، یک فراخوان داوطلبانه برای به روز رسانی نرم افزار در 300 روباتاکسی به تنظیم کننده های فدرال ارائه کرد.

کروز در گزارشی با اداره ملی ایمنی حمل و نقل بزرگراهی گفت که این فراخوان را آغاز کرده است زیرا در شرایط نادر این نرم افزار می تواند حرکت وسایل نقلیه “مفصل” را به اشتباه پیش بینی کند.

در تصادف کم سرعت در 23 مارس، که در آن یک رباتاکسی کروز به اتوبوس سازمان حمل و نقل شهری سانفرانسیسکو به عقب رفت، هیچ آسیبی گزارش نشده است. نرم افزار خودران کروز نتوانست حرکت اتوبوس را به درستی پیش بینی کند و پس از ترمزگیری دیرهنگام به عقب ضربه زد. کروز گفت این حادثه منجر به آسیب جزئی به گلگیر جلویی AV شد و هیچ آسیبی در پی نداشت.

کایل وگت، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت کروز در وبلاگی که روز جمعه منتشر شد، نوشت: «مثل‌های این چنینی به ندرت برای AVهای ما اتفاق می‌افتد، اما این حادثه منحصربه‌فرد بود. ما انتظار نداریم وسایل نقلیه ما تحت هیچ شرایطی به عقب اتوبوس شهری برخورد کنند، بنابراین حتی یک حادثه مانند این ارزش مطالعه فوری و دقیق را داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دانلود و مشاهده اطلاعات اینستاگرام (2023)

وگت در ادامه توضیح داد که مهندسان کروز چگونه به این سانحه واکنش نشان دادند و جزئیاتی را در مورد بررسی آن ارائه کرد. این شرکت نرم افزار را در 25 مارس به روز کرد و گفته است که این مشکل اصلاح شده است.

سپتامبر گذشته، کروز گزارش داد که یک نرم افزار فراخوانی و به روز رسانی 80 دستگاه رباتاکسی خود را پس از یک تصادف در ژوئن منتشر کرد. این تصادف که منجر به جراحات جزئی برای دو سرنشین شد، مورد توجه ملی قرار گرفت زیرا یک روز پس از دریافت مجوز نهایی کروز از رگولاتوری کالیفرنیا برای تجاری سازی سرویس روباتاکسی بدون راننده خود رخ داد.

کروز در پرونده رگولاتوری گفت که فراخوان نرم افزار به دلیل “شرایط نادر” صادر شده است که در آن سیستم رانندگی خودکار باعث می شود رباتاکسی بدون راننده – که راننده ایمنی انسانی پشت فرمان آن نبود – در حالی که یک چپ بدون محافظ ایجاد می کند، ترمز شدید کند. دور زدن.

کروز در بیانیه ای ی در سپتامبر گذشته گفت که پرونده داوطلبانه را به منظور شفافیت به مردم ارائه کرده است و افزود که این پرونده مربوط به نسخه قبلی نرم افزار است و بر عملیات فعلی آن در جاده تأثیری نمی گذارد یا تغییری نمی دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر آدرس ایمیل در حساب آمازون

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RwJlSA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *