کریک! فقط 48 ساعت باقی مانده است تا 800 دلار در پاس های Disrupt صرفه جویی کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کریک! فقط 48 ساعت باقی مانده است تا 800 دلار در پاس های Disrupt صرفه جویی کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ساعت پرنده زودرس به سرعت پایین خود را ادامه می دهد و اکنون فقط 48 ساعت فرصت دارید تا 800 دلار پس انداز کنید. وقت آن است که اقدام قاطعانه انجام دهید و مجوز خود را برای TechCrunch Disrupt خریداری کنید تا جمعه، 15 مه، ساعت 11:59 بعد از ظهر PDT. با آن تکه چدار اضافی چه می کنید؟

وقتی بلیط خود را تهیه کردید، می توانید استراحت کنید و منتظر سپتامبر باشید. شما به بیش از 10000 نفر از بهترین و باهوش ترین جامعه استارت آپی جهانی در TC Disrupt، اولین کنفرانس استارتاپ های فناوری که حال و آینده فناوری را زیر یک سقف بزرگ قرار می دهد، خواهید پیوست.

نحوه صرفه جویی 800 دلاری در گذرنامه های TechCrunch Disrupt 2023

ما برای هر نقش و بودجه، گذرنامه‌های با تخفیف عمیق ارائه می‌کنیم. تا جمعه، 12 می، ساعت 11:59 شب به وقت محلی، مجوز عمومی، موسس یا سرمایه‌گذار بخرید و تا 800 دلار پس انداز کنید. دانش‌آموزان و سازمان‌های غیرانتفاعی – یک پاس 95 دلاری بگیرید! و مجوزهای Expo+ فقط 45 دلار است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ارزان‌ترین بسته‌ها و معاملات Nintendo Switch در نوامبر ۲۰۲۲

در Disrupt، از رهبران فناوری نمادین، بنیانگذاران برتر، مدیران عامل، VCها و کارشناسان صنعت باهوش در هشت مرحله خواهید شنید. بله هشت ما امسال شش مرحله جدید صنعت را اضافه کرده ایم. برای بررسی آنها روی لینک های زیر کلیک کنید!

از کف نمایشگاه غافل نشوید. شما 200 استارت‌آپ تحت سرپرستی را پیدا خواهید کرد – با نام مستعار Startup Battlefield 200 – که مجموعه‌ای چشمگیر از فناوری‌های کلاس جهانی را به نمایش می‌گذارند. آیا دوست دارید یکی از آنها باشید؟ عجله کنید و اینجا درخواست دهید تا 15 مه ساعت 11:59 ب.ظ PDT.

اتصال و شبکه در TechCrunch Disrupt 2023

هرگز قدرت سرندیپیتی و فرصت های ارتباطات خود به خودی در Disrupt را دست کم نگیرید.

  • روی برنامه رویداد، یک ابزار ضروری اتصال و زمان‌بندی، ضربه بزنید.
  • به کافه Deal Flow بروید، منطقه شبکه‌ای کاملاً جدید سرمایه‌گذار تا بنیانگذار ما.
  • زمان خود را در سانفرانسیسکو در رویدادهای بعد از ساعت کاری که در هفته اختلال در سراسر شهر رخ می دهد، افزایش دهید.
  • با کارآفرینان همفکر در بسیاری از کارگاه ها، بحث ها، جلسات و جلسات پرسش و پاسخ در نمایشگاه ملاقات کنید.
  • در سالن TechCrunch+، جایی که مشترکین TC+ می‌توانند با نویسندگان و سایر مهمانان ویژه ما شبکه‌بندی کرده و با آنها کنند، شارژ کنید و دوباره به آن متصل شوید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Photon Camera، Sunlitt، Yaki Chat، و برنامه‌های دیگر را می‌توانید آخر هفته ببینید

TechCrunch Disrupt در سانفرانسیسکو در 19 تا 21 سپتامبر برگزار می شود. می توانید تا 800 دلار پس انداز کنید، اما فقط 48 ساعت فرصت دارید تا کار را انجام دهید. را آخرین مهلت جمعه، 12 مه، ساعت 11:59 بعد از ظهر PDT است. به آن بروید و همین امروز مجوز Disrupt خود را بخرید!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NeNvwj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *