کشتار غم انگیز در SF، توییتر دوج کوین را افزایش داد، و اندروید گزینه حذف حساب را به دست آورد

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کشتار غم انگیز در SF، توییتر دوج کوین را افزایش داد، و گزینه حذف حساب را به دست آورد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این زمان از هفته است، مردم: زمان بررسی هفته (WiR). اگر با WiR تازه کار هستید، این خبرنامه ای است که TechCrunch هفته گذشته را در زمینه فناوری خلاصه می کند. متوجه شدیم – شما فردی شلوغ هستید. ما همه هستیم. بنابراین، چه راهی بهتر از یک شکل خلاصه شده، برای رسیدن به آنچه اتفاق افتاده است؟ ما نمی توانیم به یکی فکر کنیم – و به ما اعتماد کنید، ما تلاش کرده ایم.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، لطفاً در WiR مشترک شوید تا هرگز نسخه جدید را از دست ندهید. و رویدادهای آتی TechCrunch، از جمله مرحله اولیه متمرکز بر استارتاپ در بوستون در 20 آوریل و مگا کنفرانس ما، Disrupt، در سانفرانسیسکو در 19 تا 21 سپتامبر را (اگر نکرده اید) یادداشت کنید.

با فراخوانی برای اقدام، بیایید به اخبار بپردازیم!

بیشترین خوانده شده

قتل غم انگیز: باب لی، خالق Cash App و CTO سابق Square، این هفته در یک چاقو کشنده در سانفرانسیسکو کشته شد. رومین می نویسد که قبل از پیوستن به MobileCoin، لی در چند سال اول اندروید در گوگل کار می کرد و بر توسعه کتابخانه هسته تمرکز داشت. او سپس به Square، شرکت پرداختی که بعداً به Block تبدیل شد، پیوست و سرمایه‌گذار در استارت‌آپ‌هایی از جمله SpaceX، Clubhouse، Tile و Figma بود.

توییتر اوج گرفت: در روز دوشنبه، الکس نوشت که توییتر نماد ارز رمزپایه dogecoin را به یک مکان برجسته در Twitter.com اضافه کرد که تأثیر آن بر افزایش سرسام آور ارزش dogecoin بود. تصادفی نیست، ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، در حال حاضر درگیر دعوای حقوقی مربوط به ارز دیجیتال است – دعوی که در آن وکلای ماسک دوج کوین را یک «ارز رمزنگاری قانونی که همچنان دارای ارزش بازاری نزدیک به 10 میلیارد دلار است» نامیدند.

Gen Z از Fanfix استقبال می کند: تعداد بیشتری از کاربران Gen Z برای کسب درآمد فراتر از 9 تا 5 گیگ معمولی، به قطار تولید محتوا می‌روند. با این حال، با توجه به درام اخیر پیرامون برنامه های اصلی رسانه های اجتماعی، بسیاری از سازندگان نگران هستند. لورن گزارش می دهد که به همین دلیل است که تعداد فزاینده ای از Gen Zers روی Fanfix می پرند – یک رقیب Patreon که فقط به محتوای تمیز اجازه می دهد و اینفلوئنسرها را قادر می سازد مستقیماً از دنبال کنندگان خود درآمد کسب کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  عرضه آیفون 15 ممکن است تا ماه اکتبر به تعویق بیفتد

یک تردمیل که مدت ها وعده اش را داده بود از راه می رسد: استارت آپ Virtuix – که مدت هاست نوید یک تردمیل همه جانبه در بازار انبوه را می دهد و بیش از 1.1 میلیون دلار در Kickstarter و 35 میلیون دلار از سرمایه گذاران برای عرضه آن به بازار جمع آوری می کند – سرانجام ارسال نسخه خانگی محصول خود را آغاز کرد. برایان گزارش می دهد که Omni One با قیمت 2595 دلار دارای برخی ارتقاء به مدل اصلی Virtuix با تولید محدود است، از جمله یک بازوی اتصال جدید، و همراه با یک هدست سفارشی Pico Neo 3.

نقض وسترن دیجیتال: غول ذخیره‌سازی داده وسترن دیجیتال تأیید کرد که هکرها اخیراً داده‌ها را از سیستم‌های آن در طی یک «حادثه امنیتی شبکه» استخراج کرده‌اند. کارلی می نویسد. این شرکت مستقر در کالیفرنیا روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت که یک شخص ثالث غیرمجاز در تاریخ 26 مارس به “تعدادی” از سیستم‌های داخلی آن دسترسی پیدا کرده است. بیانیه آن نشان می دهد که این حادثه ممکن است به باج افزار مرتبط باشد.

گزینه حذف برنامه های اندرویدی: ایوان گزارش می‌دهد که گوگل این هفته سیاست حذف حساب جدیدی را برای برنامه‌های اندرویدی اعلام کرده است و برنامه‌هایی را ارائه می‌کند که ایجاد حساب را راهی آسان برای حذف حساب نیز ارائه می‌دهند. این حرکت که قرار است از سال آینده اجرایی شود، از پیروی می‌کند که در ژوئن گذشته سیاست مشابهی را برای برنامه‌های اپ استور اجرا کرد.

یک جایگزین متمرکز بر ناشر در توییتر: پست، یک نوع جایگزین توییتر که در حال بازنگری در نحوه تعامل ناشران با رسانه های اجتماعی است، درهای خود را به روی عموم باز کرده است. سارا گزارش‌ها حاکی از آن است که این استارت‌آپ، مانند سایرین در این فضا، پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، جایگاه خود را به دست آورد، زیرا بسیاری از افراد شروع به جستجوی مکان جدیدی برای خواندن و بحث درباره اخبار یا به اشتراک گذاشتن افکار خود با دنبال‌کنندگان خود کردند. اما پست نمی خواهد فقط یک شبیه سازی دیگر توییتر باشد.

دستگاه هایپ اسپیس ایکس: هی بیشتر و بیشتری برای اولین آزمایش پرواز مداری Starship، سیستم پرتاب فوق سنگین SpaceX ایجاد می شود. این هیاهو این هفته به اوج خود رسید، زیرا اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده (FAA) یک توصیه ترافیک هوایی منتشر کرد که 10 آوریل را به عنوان تاریخ اولیه پرتاب معرفی می کرد. اما FAA هنوز مجوز پرتاب بسیار مهم را برای SpaceX صادر نکرده است. آریا می نویسد – یک چراغ سبز نهایی نظارتی که یک گام غیرقابل مذاکره قبل از انجام آزمایش توسط شرکت است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه برای دیدن مراحل در اپل واچ

سمعی

TechCrunch صرفاً منبعی از قطعات نوشته شده با گزارش خوب نیست (چگونه است که در جمعه اجباری همخوانی دارد؟) – این یک دستگاه پادکست نیز است، نمی دانید. در Equity، تیم در مورد روز نمایشی Y Combinator و همچنین اعداد Q1، معاملات هفته و فعالیت های سرمایه گذاری در آمریکای لاتین صحبت کردند. پادکست Found TC، The Nudge را برجسته کرده است، برنامه ای مبتنی بر متن که به کاربران کمک می کند بهترین برنامه ها را در شهر خود داشته باشند. Chain Reaction – که نامزد دریافت جایزه Webby شد (رای گیری در 20 آوریل به پایان می رسد) – با آریانا سیمپسون، شریک عمومی در Andreessen Horowitz، در مورد تمرکز این شرکت بر روی سرمایه گذاری های کریپتو مصاحبه کرد. و TechCrunch Live عمیقاً به Oma Fertility، شرکتی که بیش از 70 میلیون دلار برای بهبود اساسی لقاح آزمایشگاهی جمع آوری کرده است، وارد شد.

TechCrunch+

مشترکین TC+ به تفسیر، تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های عمیق دسترسی دارند – که اگر قبلاً مشترک هستید، می دانید. اگر نیستید، ثبت نام کنید. در اینجا چند نکته مهم از این هفته آمده است:

موارد دلخواه از روز دموی زمستان 2023 YC: خدمه TC تعدادی از برترین انتخاب‌های خود را از مجموعه زمستان 2023 Y Combinator، از جمله شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار کمیک، گیاهان مبتنی بر گوشت و پمپ‌های حرارتی تسلا جمع‌آوری کردند.

کندی فناوری آب و هوا: تیم در مورد کند شدن معاملات فناوری آب و هوا می نویسد، که در حالی رخ می دهد که سرمایه گذاران رکود اقتصادی در ماه های آینده را پیش بینی می کنند. انعطاف‌پذیری فناوری آب و هوا تا کنون باعث شده است که برخی آن را سرمایه‌گذاری نهایی «ضد رکود» بنامند. تیم بررسی می کند که آیا این هنوز درست است یا خیر.

A Glum Q1: الکس می نویسد که چگونه بازار سرمایه خطرپذیر جهانی در سه ماهه اول 2023 کوچک شد – و اگر چند معامله بزرگ نبود، حتی بدتر هم می شد. کاهش بودجه نشان می‌دهد که رکود فعلی سرمایه‌گذاری استارت‌آپ‌ها ممکن است به این زودی تغییر نکند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iWH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *