کلو به رکورد مشارکت سرمایه گذار زن دست می یابد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Clue، مؤسس زن، ردیاب دوره و همراه سلامت باروری که توسط زنان تأسیس شده است، اعلام می کند که به رکورد مشارکت سرمایه گذار زن در کمپین تأمین مالی جمعی خود که از طریق Crowdcube انجام شده است، دست یافته است.

سرمایه جمعی زودتر از موعد مقرر در 3 می به هدف خود رسید.

  • تا به امروز، 86٪ از سرمایه گذاران جامعه Clue زن هستند، در مقابل میانگین 20٪ برای کمپین ها در Crowdcube.
  • 84 درصد افراد زیر 40 سال هستند
  • سرمایه گذاران از سراسر بریتانیا و اتحادیه اروپا به اندازه 10 یورو یا 100000 یورو سرمایه گذاری می کنند و مالکان جزئی کسب و کار می شوند.
  • بیش از 4950 سرمایه‌گذار شرکت می‌کنند – بیشترین تعداد جذب سرمایه در Crowdcube در سال 2023
  • سرمایه گذاران Crowdcube همان شرایط را دریافت می کنند که سرمایه گذاران نهادی هستند

بالدرتون کپیتال و یونیون اسکوئر ونچرز این دور مالی را با بودجه نهادی 7 میلیون یورویی رهبری می کنند. هدف جمع آوری کمک های مالی اضافی جامعه 1 میلیون یورو بود.

کری والتر، یکی از مدیران اجرایی Clue، گفت: «Clue توسط برخی از سرمایه‌گذاران پیشرو جهان پشتیبانی می‌شود، که می‌دانند توانمندسازی زنان با دانش و داده‌ها برای به عهده گرفتن مسئولیت سلامت باروری خود یک فرصت بزرگ است. به‌عنوان اولین برنامه سلامت قاعدگی و باروری که جامعه ما را به سرمایه‌گذاری و مالکیت دعوت می‌کند، این کار را یک قدم جلوتر می‌بریم. ما از دیدن پاسخ بسیاری از سرمایه گذاران زن خرسندیم – افرادی که به طور مستقیم مشکلی را که ما حل می کنیم و اینکه چرا Clue برای تعریف مجدد دسترسی به سلامت و مراقبت بهتر موقعیت خوبی دارد، درک می کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای Apple Music شروع به پخش به تنهایی در آیفون می کند

آدری تسانگ، یکی از مدیران ارشد شرکت Clue، اضافه کرد: «رکوردشکنی مشارکت زنان در تأمین مالی جمعی ما تأثیری را نشان می‌دهد که Clue تا به امروز ایجاد کرده است، و اینکه چگونه کاربران ما – و جمعیت زنان بیشتر – پتانسیل این شرکت را می‌بینند. این کمپین مهم ترین سهامداران ما – جامعه ما – را حتی به توسعه محصول ما نزدیکتر می کند. و با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران زن اغلب دسترسی کمتری به فرصت‌های سرمایه‌گذاری دارند، ما هیجان‌زده هستیم که سرمایه‌گذاران زن بیشتری را برای سهیم شدن در موفقیت آینده Clue جذب کنیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vwKHdD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *