کلیکمر و فراونهوفر 1.1 میلیون یورو برای پلتفرم سنجش جدید دریافت می کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

APIS Assay Technologies اعلام کرده است که سیستم های Clickmer و Fraunhofer IMS 1,101,000.00 یورو برای پروژه همکاری InfektoFlex توسط Projektträger Jülich (PTJ) دریافت کرده اند.

هدف این پروژه که قرار است در بهار 2023 آغاز شود، ایجاد یک پلت فرم سنجش تشخیصی جدید است که زمان پاسخگویی سریع به موقعیت های همه گیر در حال ظهور را امکان پذیر می کند.

سیستم کلیکمر، متعلق به شرکت بریتانیایی APIS، از فناوری برنده جایزه نوبل شیمی “Click” استفاده می کند. آنالوگ های آنتی بادی مصنوعی می توانند به اهدافی با ویژگی و میل ترکیبی بالا متصل شوند و معرف های تشخیص جدیدی را ایجاد کنند که می توانند به سرعت در یک فرآیند انتخاب تکراری به نام Click-SELEX شناسایی شوند.

زمان توسعه Clickmers که به آسانی با پاتوژن‌های آتی و مقاومت‌های تکاملی آنها سازگار است، در مقایسه با آنتی‌بادی‌هایی که در حال حاضر در بسیاری از سیستم‌های سنجش تشخیصی استفاده می‌شوند، کوتاه‌تر است.

این پروژه شاهد همراه شدن Clickmers با نانوحسگرهای نوری است که در نور مادون قرمز نزدیک فلورسنت هستند و برای نسبت سیگنال به نویز پایین واجد شرایط هستند. پس از اتصال یک پاتوژن به ساختار تشخیص، فلورسانس نانوحسگر تغییر می کند و امکان اندازه گیری رویدادهای اتصال را فراهم می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع مشکل ضبط نشدن ساعت سامسونگ گلکسی

هدف InfektoFlex با ترکیب Clickmers با نانوحسگرهای نوری، ایجاد یک پلت فرم سنجش تشخیصی با حساسیت و ویژگی برتر با زمان پاسخ سریع‌تر برای تشخیص پاتوژن‌های نوظهور مرتبط اجتماعی است.

دکتر ایان کاوانا، مدیر اجرایی APIS Assay Technologies، گفت: «ما برای راه‌اندازی پروژه InfektoFlex با Fraunhofer IMS هیجان‌زده هستیم. این پلتفرم راه حلی مقرون به صرفه تر و صرفه جویی در زمان را با کاهش هزینه های توسعه از طریق فرآیندی پایدارتر در مقایسه با سیستم های سنجش ELISA (که نیاز به استفاده از آنتی بادی های مشتق شده از حیوانات دارند) ارائه می دهد. Clickmer Systems یک پلت فرم تشخیصی سازگار و نوآورانه برای پاسخگویی به بیماری همه گیر با قابلیت تکرارپذیری بالاتر ارائه می دهد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GSyKXo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *