گام‌های ساده برای دریافت سرنخ‌های بیشتر HVAC در سال 2023

زمان مطالعه: 9 دقیقه

چگونه سرنخ های تهویه مطبوع بیشتری را به صورت آنلاین دریافت کنیم

سرنخ های HVAC راه نجات هر کسب و کار HVAC هستند. صرف نظر از اینکه شرکت شما در کجا واقع شده است یا چه مدت به عنوان یک پیمانکار معتبر تهویه مطبوع تاسیس شده اید، بدون یک جریان ثابت از سرنخ های HVAC، حفظ شرکت شما در طولانی مدت عملا غیرممکن است.

وقتی کسب و کار شما استراتژی های تولید سرنخ HVAC را درک کرده و به درستی اجرا می کند، می توانید مشتریان جدید را به طور مداوم جذب کنید.

در حالی که تولید سرنخ در تئوری به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، شما یک پیمانکار HVAC یا صاحب کسب و کار HVAC هستید، نه یک مربی بازاریابی.

تولید سرب HVAC نباید شما را غرق کند!

چگونه سرنخ های hvac بیشتری را به صورت آنلاین دریافت کنیم

راه‌های مختلفی برای دریافت آنلاین سرنخ‌های HVAC بیشتر وجود دارد. تولید سرنخ های HVAC می تواند به سادگی نمایش در نتایج جستجو باشد، زمانی که شخصی در منطقه شما خدماتی را که ارائه می دهید جستجو می کند.

آیا وقتی شخصی در منطقه خدماتی شما یک شرکت محلی HVAC را جستجو می کند، کسب و کار شما نشان داده می شود؟

در این پست، توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید سرنخ های انحصاری تهویه مطبوع را برای کمک به رشد کسب و کار خود تولید کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه موفق ترین مشاغل HVAC از بهینه سازی برای تسلط بر جستجوهای Google در منطقه خود استفاده می کنند، چگونه می توانید نظرات Google خود را مدیریت کنید، چگونه برند خود را با استفاده از خدمات محلی Google بازاریابی کنید، و چگونه نام تجاری HVAC خود را جذاب تر کنید. به مشتریان بالقوه

کسب و کار تهویه مطبوع شما باید در جستجوهای Google برای شرکت های HVAC نشان داده شود

بهترین و ساده‌ترین راه برای دریافت سرنخ‌های HVAC این است که در موتور جستجوی Google زمانی که مشتریان بالقوه خدمات HVAC را که شرکت شما ارائه می‌کند جستجو می‌کنند، نشان داده شوید.

2 راه وجود دارد که شرکت های HVAC می توانند در این زمینه اقدام کنند:

  1. تبلیغات آنلاین پولی
  2. بهینه سازی موتور جستجو

از تبلیغات آنلاین پولی برای تولید سرنخ HVAC استفاده کنید

اشکال سنتی تبلیغات برای اکثر ارائه دهندگان خدمات تهویه مطبوع از کار افتاده است. اکنون، برای به دست آوردن سرنخ های واجد شرایط بیشتر، سرمایه گذاری در تلاش های بازاریابی آنلاین را توصیه می کنیم.

پیمانکاران HVAC و شرکت‌های HVAC می‌توانند با استفاده از Google Ads یا تبلیغات خدمات محلی Google، سرنخ‌های انحصاری HVAC را ایمن کنند.

تبلیغات گوگل برای HVAC Lead Generation

هدایت hvac با تبلیغات ppc

گوگل سنگ بنای تلاش های بازاریابی دیجیتالی اکثر کسب و کارهای کوچک است. در سال 2020، مشاغل HVAC، برق و لوله کشی بالاترین میانگین درآمد ماهانه را از اجرای تبلیغات Google داشتند.

با این حال، ما می‌دانیم که باید هزینه سرنخ‌های HVAC خود را کمتر از یک نقطه مشخص نگه دارید، و اگر در پلتفرم تبلیغات Google به خوبی آشنا نیستید، می‌توانید به سرعت بودجه خود را جبران کنید.

نحوه کاهش هزینه برای سرنخ های تهویه مطبوع آنلاین پولی

بنابراین، چگونه می توانید هزینه هر سرنخ خود را کاهش دهید؟

در حالی که تولید سرنخ مفید است، کسب و کار تهویه مطبوع شما همچنان باید بعد از همه گفته‌ها و انجام‌ها سود کسب کند. در اینجا چند راه ساده برای کاهش هزینه تبلیغات خود هنگام بازاریابی خدمات HVAC آورده شده است.

هزینه کمتر به ازای سرنخ HVAC با استفاده از کلیدواژه های منفی

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه بیشترین استفاده را از بودجه بازاریابی خود می‌برید، در حالی که همچنان سرنخ‌های HVAC را تضمین می‌کنید، افزودن کلیدواژه‌های منفی به کمپین‌های تبلیغاتی گوگل است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از Find My iPhone و iPad: راهنمای نهایی

اگر به حساب Google Ads خود نگاهی بیندازید، کلمات کلیدی را پیدا خواهید کرد که برای آنها پول می پردازید که منجر به تهویه مطبوع نمی شوند یا حداقل آنها را تولید نمی کنند. درست منجر می شود

به عنوان مثال، به عنوان یک شرکت باتجربه تهویه مطبوع، احتمالاً تمایل دارید اجتناب از نمایش برای جستجو مانند:

  • خدمات HVAC ارزان
  • قطعات HVAC
  • HVAC DIY
  • سیستم تهویه مطبوع رایگان
  • بازاریابی HVAC
  • آموزش HVAC

شما اصل مطلب را متوجه شدید. به راحتی آن ها را به لیست خود اضافه کنید، خوش آمدید!

همچنین ممکن است مناطق یا محله های خاصی وجود داشته باشد که مایل به سرویس دهی نباشید، می توانید شرایط مرتبط با آن مناطق را نیز اضافه کنید.

فقط سرنخ های HVAC را برای منطقه خدمات صحیح دریافت کنید

قبل از راه‌اندازی کمپین بازاریابی آنلاین خود از طریق Google Ads، باید مطمئن شوید که فقط مشتریان بالقوه در منطقه خدماتی شما می‌توانند کمپین یا تبلیغات بازاریابی HVAC شما را ببینند.

سرنخ بیشتر همیشه با سود بیشتر مرتبط نیست.

شریک با آژانس PPC HVAC

ما سرمایه گذاری در یک شرکت PPC HVAC مانند Digital Logic را برای کمک به تلاش های بازاریابی آنلاین خود توصیه می کنیم. بله، ما می دانیم. باور نمیکنی منطقی باشه

این ضرب المثل را شنیده اید که «برای پول درآوردن پول لازم است». با این حال، در مورد تبلیغات PPC، اغلب اوقات، صرفه جویی در پول نیاز به پول دارد.

به صراحت بگویم، ما برخی از بهترین، حرفه ای ترین و دلسوزترین مدیران کمپین جستجوی پولی را داریم که تا به حال ملاقات کرده اید. مدیران کمپین ما صنعت HVAC را به خوبی می شناسند. آنها سرنخ های انحصاری HVAC را برای بسیاری از پیمانکاران HVAC در سراسر ایالات متحده تضمین کرده اند.

به جای استخدام یک تیم فروش برای کمک به افزایش فروش HVAC خود، چرا روی یک ژنراتور اصلی HVAC در Digital Logic سرمایه گذاری نکنید؟

  • ما نسبت به اکثر مشاغل کوچک در این زمینه نظرات مثبت مشتریان بیشتری داریم.
  • ما از داده های بلادرنگ برای جذب سرنخ های HVAC استفاده می کنیم.
  • ما فقط از خدمات صورتحساب شفاف استفاده می کنیم. هر زمان که بخواهید می‌توانید دقیقاً ببینید پولتان به کجا می‌رود.
  • ما توصیه های بودجه صادقانه ای را به تکنسین های HVAC ارائه می دهیم. اگر خرج کردن بیشتر شما را بیشتر می کند، به شما خواهیم گفت. و اگر نشد، این را نیز به شما خواهیم گفت.

با استفاده از تبلیغات سرویس محلی Google، سرنخ های HVAC را دریافت کنید

تبلیغات خدمات محلی HVAC

دریافت سرنخ های HVAC از طریق تبلیغات خدمات محلی Google یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از قوی بودن استراتژی تولید سرنخ شما است!

این نوع تبلیغات پولی آنلاین فقط برای صنایع خاصی در مناطق خاص در دسترس است. فن‌آوری‌های تهویه مطبوع، پیمانکاران تهویه مطبوع، و مشاغل HVAC همگی می‌توانند با استفاده از سرویس‌های محلی Google، سرنخ ایجاد کنند.

تبلیغات سرویس محلی گوگل چگونه کار می کند؟

تبلیغات خدمات محلی Google مشابه تبلیغات معمولی پولی Google عمل می کند. این تبلیغات پولی برای مشاغل محلی بسیار مفید است.

هر زمان که مشتریان بالقوه خدمات شما را جستجو می کنند، تبلیغات HVAC در نتایج جستجو ظاهر می شوند.

تفاوت بین تبلیغات خدمات محلی و تبلیغات معمولی PPC در این است که Google هر تماسی را که از یک سرنخ فروش واجد شرایط نباشد، به شما بازپرداخت می کند.

از آنجا که تنظیم این نوع تبلیغات ممکن است دشوار باشد، توصیه می کنیم با یک Google Premier Partner با تجربه گسترده در صنعت HVAC کار کنید.

قبل از اینکه بدانند به خدمات شما نیاز دارند توسط مشتریان آینده کشف شوید - دانلود راهنمای رایگان

به صورت ارگانیک برای سرنخ های رایگان HVAC نشان داده شوید

سرنخ های hvac بیشتر

یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی HVAC این است که یک کسب و کار HVAC به صورت ارگانیک در پلتفرم Google ظاهر شود.

هنگامی که شخصی خدمات HVAC را جستجو می کند، در زیر تبلیغات پولی، لیستی از صفحات نمایش داده می شود. به طور طبیعی.

با این حال، اگر برای مدت طولانی یک HVAC داشته اید، می دانید که رتبه بندی بالا در نتایج جستجوی گوگل کار آسانی نیست. به بهینه سازی موتور جستجوی HVAC (SEO) نیاز دارد.

سئو به شرکت های خدمات خانگی اجازه می دهد تا هر زمان که شخصی به صورت آنلاین خدمات HVAC را جستجو می کند در موتورهای جستجو ظاهر شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ویرایش یا لغو یک ایمیل برنامه ریزی شده در جیمیل

چگونه یک کسب و کار HVAC را به صورت ارگانیک با بهینه سازی موتور جستجو رتبه بندی کنیم

به منظور نشان دادن زمانی که شخصی به دنبال سرویس تهویه مطبوع ارائه شده توسط شما می گردد، باید دقیقاً تحقیق کنید که مشتریان بالقوه چگونه صنعت شما را جستجو می کنند. این به زمان و یک برنامه تحقیقاتی کلیدواژه نیاز دارد. ما Ahrefs را توصیه می کنیم.

از اینجا، شما باید محتوایی را ایجاد کنید که مشتریان بالقوه HVAC شما به دنبال آن هستند. این محتوا بر اساس چه چیزی خواهد بود مشتریان شما می خواهند یاد بگیرند، نه آنچه شما می خواهید به آنها بگویید. این بزرگترین اشتباهی است که وقتی صاحبان مشاغل کوچک سعی می کنند بدون کمک یک آژانس بازاریابی دیجیتال حرفه ای به بازاریابی محتوا نزدیک شوند، می بینیم.

موضوعاتی که برای کسب و کار HVAC شما باید در نظر گرفته شود:

  • آیا به یک واحد تهویه مطبوع جدید نیاز دارم؟
  • کیفیت هوای داخل ساختمان چیست؟
  • آیا من به یک شرکت HVAC یا یک شرکت لوله کشی برای (درج مشکل محبوب در منطقه شما) نیاز دارم؟
  • DIY تعمیر و نگهداری تهویه مطبوع

چرا در خدمات SEO HVAC سرمایه گذاری کنیم؟

در حالی که نمی‌خواهید برای تبلیغاتی که مستقیماً سرنخ‌های HVAC بیشتری ایجاد نمی‌کنند، هزینه بپردازید، اما می‌خواهید محتوا بنویسید تا کسانی را که در جستجوی این موضوعات هستند جذب کنید.

ببینید، اکثر صاحبان خانه های آمریکایی قبل از استخدام یک پیمانکار HVAC به دنبال راهی برای تعمیر چیزی یا نصب چیزی هستند. این روشی است که ما عمل می کنیم.

به شما نگاه کنید، سعی می کنید بازاریابی تهویه مطبوع خود را انجام دهید، زیرا بدانید که زمان، انرژی یا دانش لازم برای انجام صحیح آن را ندارید.

مشتریان HVAC شما همین کار را انجام می دهند. مطمئناً، پست شما ممکن است به یک یا دو فرد فوق العاده مفید کمک کند تا خودشان این کار را انجام دهند. اما، ما قول می دهیم، اگر به درستی در بازاریابی محتوا و سئو سرمایه گذاری کنید، مشاغل HVAC بیشتری نسبت به قبل خواهید داشت.

می دانیم، این یکی از عقب مانده ترین استراتژی های بازاریابی است که تا به حال نام آن را شنیده اید، اما کار می کند.

فقط فکر کنید، ما واقعاً در تلاش هستیم تا به شما کمک کنیم تا سرنخ های انحصاری تهویه مطبوع را برای کسب و کار خود دریافت کنید. ما هیچ اطلاعاتی را پنهان نمی کنیم یا شما را به هیچ وجه گمراه نمی کنیم. ما واقعاً دوست داریم مردم موفق شوند. اما، حقیقت موضوع این است که کاری که ما در اینجا در Digital Logic انجام می دهیم، نیازمند مهارت و دانشی است که تنها سال ها تجربه می تواند ارائه دهد. قبل از سرمایه‌گذاری در یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده تهویه مطبوع، مانند خودمان، شرط می‌بندیم که شما هنوز هم به روش خودتان این کار را انجام دهید. این طبیعت انسان است. ما آن را دریافت می کنیم.

ROI را برای خدمات HVAC خود اندازه گیری کنید

چگونه سرنخ های hvac بیشتری بدست آوریم

مهمترین جنبه تولید سرنخ، اندازه گیری داده های شماست. صرف نظر از اینکه تجارت تهویه مطبوع خود را با استفاده از تبلیغات جستجوی پولی، پلتفرم های رسانه های اجتماعی، سئوی محلی، بازاریابی ی یا حتی ایمیل مستقیم بازاریابی کنید، تعیین اینکه آیا استراتژی بازاریابی شما کارآمد است یا خیر ضروری است.

باید بدانید به ازای هر دلاری که در هر کانال بازاریابی سرمایه‌گذاری کرده‌اید، چه تعداد سرنخ انحصاری تهویه مطبوع و چند شغل HVAC ایجاد کرده‌اید.

اگر توجه ندارید که کدام کانال سرنخ های فروش HVAC را تولید می کند و کدام نه، زمان و پول زیادی را صرف استراتژی هایی می کنید که سود کسب و کار HVAC شما را ایجاد نمی کند. بنابراین، باید مطمئن شوید که سیستمی برای ردیابی داده ها از طریق وب سایت HVAC خود دارید.

همچنین باید به طور مرتب تجزیه و تحلیل وب سایت HVAC خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید کدام منابع با کیفیت ترین سرنخ ها را به ارمغان می آورند. هنگامی که این را تعیین کردید، می خواهید استراتژی خود را به سمت کانالی که بهترین نتایج را به ارمغان می آورد تغییر دهید.

چرا منطق دیجیتال را برای HVAC Lead Generation انتخاب کنید؟

ما در Digital Logic، تمام اطلاعاتی را که آنها درخواست می کنند به مشتریان HVAC خود ارائه می دهیم. برخلاف بسیاری از آژانس های بازاریابی دیجیتال، ما به شفافیت اعتقاد داریم. شما پول را در ازای خدمات ما خرج می کنید. شما باید بتوانید دقیقاً ببینید که پول شما چگونه خرج می شود.

ما برای هر کمپین بازاریابی تهویه مطبوع که از طرف شما اجرا می کنیم، اعداد ردیابی کمپین و گزارش ROI در زمان واقعی و شفاف را ارائه می دهیم.

آژانس باتجربه بازاریابی تهویه مطبوع ما به خوبی در صنعت تهویه مطبوع مسلط است. ما به راه‌اندازی کسب‌وکارهای HVAC کمک کرده‌ایم، و همچنین حساب‌هایی را برای شرکت‌های خدمات خانگی چند میلیون دلاری مدیریت کرده‌ایم. اگر یک شرکت تهویه مطبوع هستید که به جریان ثابت مشتریان جدید نیاز دارید، با Digital Logic تماس بگیرید. از آنجا که ما مشاوره رایگان و ممیزی وب سایت را ارائه می دهیم، چیزی برای از دست دادن ندارید!

ما همچنین خدمات بازاریابی لوله کشی را برای کسانی که در آن زمینه خاص تخصص دارند ارائه می دهیم!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vYrCEf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *