گروه برتر حامی فناوری هند پس از انتقاد، مدیران Big Tech را جایگزین می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم گروه برتر حامی فناوری هند پس از انتقاد، مدیران Big Tech را جایگزین می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

انجمن اینترنت و هند، یک نهاد با نفوذ صنعت فناوری، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Dream Sports، هارش جین را به عنوان رئیس جدید انجمن منصوب کرده است، و سنت اعطای نقش های برتر به مدیران Big Tech را پس از دریافت انتقادات از سوی این انجمن نادیده می گیرد. بسیاری از استارت آپ های هندی

راجش ماگو، بنیانگذار و مدیر اجرایی گروه MakeMyTrip، اکنون به عنوان نایب رئیس IAMAI خدمت خواهد کرد، در حالی که Satyan Gajwani از اینترنت تایمز به عنوان خزانه دار بدنه صنعت منصوب شده است. ماگو به نقشی می رسد که قبلاً شیونات توکرال از متا بود، در حالی که جین از سانجی گوپتا، رئیس هند گوگل، جانشین شد.

این انتصابات، در نتیجه یک انتخابات داخلی، پس از آن صورت گرفت که بسیاری از کارآفرینان برجسته هندی اظهار داشتند که IAMAI اعتبار خود را به دلیل مواضع اتخاذ شده در مورد مقررات و سیاست های تدوین شده توسط دهلی نو از دست داده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین رطوبت گیر برای زیرزمین در سال 2023

Anupam Mittal از Shaadi.com ادعا کرد که دیدگاه‌های IAMAI، که تا حد زیادی منطبق بر دیدگاه‌های Big Tech است، نشان می‌دهد که این گروه نفوذی لابی تبدیل به “سخنان” غول‌های فناوری آمریکایی شده است.

سویه اخیر جدیدترین نشانه از شکستگی در رابطه بین گوگل، و دیگر شرکت های بزرگ آمریکایی و شرکت های هندی است.

گوگل، متا، آمازون و ده ها میلیارد دلار در دهه گذشته به هند سرازیر کرده اند. این سرمایه گذاری با هدف تبدیل پرجمعیت ترین کشور جهان به یک بازار بین المللی کلیدی انجام شده است، به خصوص که رشد کاربران در سایر نقاط جهان کاهش یافته است.

«شورای 24 عضوی جدید حکومتی و شورای اجرایی جدید IAMAI مسئولیت شوراهای فعلی را در مجمع عمومی سالانه آینده بر عهده خواهند گرفت. انتخابات شورای حکومتی IAMAI هر دو سال یکبار برگزار می شود. هشتاد و سه عضو IAMAI در انتخابات امسال پس از پایان دوره دو ساله شورای قبلی شرکت کردند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VmlZDx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *