گروه شتاب دهنده ABHI US به تگزاس می رود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیش از 20 مبتکر برجسته فناوری سلامت بریتانیا به تگزاس می‌روند تا فرصت‌های صادراتی را به عنوان بخشی از اولین بازدید تجاری بزرگ سازمان‌دهی شده توسط انجمن صنایع سلامت بریتانیا (ABHI) برای کلاس جدید شرکت‌های شتابدهنده ABHI ایالات متحده، افزایش دهند.

این هفته تا 31 برگزار می شودخیابان در ماه مارس، بازدید از تگزاس شاهد شرکت اعضا در مجموعه ای از جلسات، رویدادهای شبکه و معرفی در سراسر آستین، ال پاسو و سن آنتونیو برای ارتقای برتری صنعت فناوری سلامت بریتانیا خواهد بود.

در طول هفته، گروهی از شرکت‌های بریتانیایی – متشکل از برخی از آینده‌نگرترین مبتکران فناوری سلامت بریتانیا – مجموعه‌ای از محصولات و راه‌حل‌های پیشگامانه را برای بازار ایالات متحده به نمایش خواهند گذاشت. جلساتی با رهبری ارشد سیستم‌های بیمارستانی – از جمله HCA Healthcare، Baptist Health و Optum – سازمان‌های خرید گروهی (GPOs)، توزیع‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و تیم‌های تدارکات برگزار خواهد شد.

این بازدید همچنین شامل مجموعه ای از جلسات گروهی، رویدادهای شبکه، گروه های کاری و معرفی مجموعه ای از سازمان های حمایت کننده مانند اتاق بازرگانی ال پاسو و BioMedSA خواهد بود.

پل بنتون، مدیر عامل اینترنشنال، گفت: “تگزاس به عنوان خانه برخی از بزرگترین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کشور، فرصت های قابل توجهی را به شرکت های بریتانیا ارائه می دهد و سکوی پرشی عالی برای آنها برای دسترسی به بازار گسترده تر ایالات متحده است. بازدید ما رهبران ارشد در بسیاری از کشورها را هدف قرار می دهد. یکی از سیستم‌های اصلی بیمارستانی در ایالت است و دسترسی بی‌سابقه‌ای به تصمیم‌گیرندگان و رهبران کلیدی ارائه می‌دهد. ما هیجان‌زده هستیم که با هیئتی از برخی از برجسته‌ترین شرکت‌های فناوری سلامت بریتانیا به تگزاس برمی‌گردیم و مشتاقانه منتظر حمایت از آنها در اهدافشان هستیم. برای کشف فرصت های مشترک و تقویت تجارت.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  معرفی برندگان شکست انتخاب بینندگان

با مجموعه ای از شرکای نوآوری مستقر در ایالت، شتاب دهنده ایالات متحده ABHI بار دیگر با دانشکده پزشکی Dell، مستقر در دانشگاه تگزاس، در آستین همکاری می کند. از طریق شرکای کلیدی در بازار مانند Dell، این برنامه با تکیه بر روابط و ارتباطات ایجاد شده در سراسر ایالات متحده، پشتیبانی سراسری را ارائه می دهد.

تگزاس به عنوان یک نیروگاه اقتصادی مشهور است. این کشور با 1.7 تریلیون دلار دومین تولید ناخالص داخلی هر ایالت ایالات متحده را دارد و اگر کشور مستقلی بود، به عنوان دوازدهمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی رتبه بندی می شد.

هدف این سفر یک هفته‌ای – منحصر به اعضای شتابدهنده ABHI US – فراهم کردن دسترسی شرکت‌کنندگان به رهبران ارشد، پزشکان و تیم‌های تدارکاتی از سیستم‌های بیمارستانی در سطح جهانی در سراسر کشور، حمایت از آنها در تعامل با ذینفعان مناسب و به دست آوردن ارزش‌های ارزشمند است. بینش بازار

در مجموع 20 شرکت از دنیای فناوری سلامت در همگروهی امسال شرکت می کنند. آنها با هم ترکیب متنوعی از تجهیزات پزشکی، تشخیص، و کسب و کارهای سلامت دیجیتال را تشکیل می دهند که تعدادی از آنها به همراه تعداد زیادی از تازه واردان، اعضای قدیمی این برنامه هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Cerca Biotech قرارداد توزیع MammaTyper را با Sysmex Europe امضا کرد

در طول سال، شرکت‌کنندگان از بازدیدهای تجاری یک هفته‌ای انحصاری در سراسر ایالات متحده لذت خواهند برد و فرصت‌های مهمی را برای آنها فراهم می‌کند تا با ذینفعان کلیدی برای اهداف شرکت خود درگیر شوند و فناوری سلامت اثبات شده بریتانیا را به مشتریان جدید ارائه کنند.

اولین تماس برای کلاس جدید شرکت‌های شتابدهنده ABHI ایالات متحده در آستین، سن آنتونیو و ال پاسو برگزار می‌شود و پس از آن بازدیدهایی از تنسی، کالیفرنیا و فلوریدا در طول باقیمانده سال انجام خواهد شد.

برنامه 2023 ABHI US Accelerator توسط شرکت حقوقی پیشرو بین المللی DAC Beachcroft (DACB)، کنسرسیوم نوآوری مراقبت های بهداشتی (HIC) – یک آژانس دیجیتال سلامت و مراقبت های اجتماعی متعهد به پیشرفت نوآوری در مراقبت های بهداشتی – و شرکت مشاوره حقوقی و تجاری پیشرو حمایت می شود. ویلسون سونسینی.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hIV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *