گروه گاردتک در سال 2023 گسترش خواهد یافت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

متخصصان ساخت و ساز اتاق تمیز، گروه گاردتک گفته است که قصد دارد در سال 2023، پیشنهاد اتاق تمیز “پکیج کامل” خود را به مشتریان جدید بیشتری نسبت به قبل ارائه دهد.

گروه و پنج زیرمجموعه آن در سال گذشته شلوغ ترین سال را در تاریخ شرکت داشتند – و این شرکت دارای چندین پروژه در مقیاس بزرگ است که اخیراً امضا شده یا در مراحل طراحی و ساخت هستند.

Cleanroom Solutions، بازوی ساخت و ساز کلید در دست گروه که در محل توسط مدیر پروژه شان گیلارد رهبری می‌شود، مجموعه‌ای از ساخت‌وسازهای اصلی را برای نیمه اول سال 2023 دارد، از جمله ساخت‌وساز ISO8 Life Sciences به مساحت 510 متر مربع در سایت کمبریج‌شر.

تیم خدمات گروه نیز با اعتبارسنجی برنامه ریزی شده برای پروژه ها در استافوردشایر (دستگاه های پزشکی)، سامرست (پارچه های فنی پزشکی)، آکسفوردشایر (سلول و ژن درمانی) و کمبریج شایر (میکرو الکترونیک) دست خواهند داشت.

این محصول در کنار محصولات اتاق تمیز CleanCube (قابل حمل) و Isopod (سریع) برای مشتریان خارج از کشور است – با یک CleanCube Maxi که قرار است به سوئد ارسال شود و دو ایزوپاد Softwall که برای کشور همسایه دانمارک در نظر گرفته شده است.

گاردتک پیش‌بینی می‌کند که بازار بین‌المللی برای CleanCube و Isopod از قدرتی به بعد پیش می‌رود و هر دو کسب‌وکار سودآورترین سال‌های خود را پیش‌بینی می‌کنند زیرا گروه شبکه توزیع خود را گسترش می‌دهد.

Mark Wheeler، مدیر بازرگانی گروه Guardetch، گفت: “ما در آغاز سال 2023 در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم. ما یک سری پروژه های واقعا قوی برای راه حل های اتاق تمیز داریم که گواهی بر این است که چگونه ما بر اساس آن ساخته شده ایم. نام تجاری قدیمی به عنوان نامی برای ساخت اتاق تمیز کلید در دست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Tidal به مهمانی افزایش قیمت استریم موسیقی می‌پیوندد و Spotify می‌تواند بعدی باشد

اوایل سال گذشته همه چیز در مورد معرفی مجموعه جدید گروه بود – اکنون، یک سال بعد، ما می خواهیم نه تنها تمام کارهای شگفت انگیزی که انجام داده ایم را تثبیت کنیم، بلکه دوباره به جلو حرکت کنیم، به رشد گروه به عنوان یک گروه ادامه دهیم. در مجموع، کارکنان جدید درخشان تری را وارد کنید و دسترسی ما را در سطح جهانی افزایش دهید.

“ما در حال ایجاد شهرت واقعا قوی برای هر کسب و کار هستیم و این به بسته کلی گروه Guardtech کمک می کند تا از همیشه قوی تر شود.”

این گروه همچنین قرار است چندین ابزار بازاریابی را برای کمک به مشتریان در سفر اتاق تمیز خود، از جمله بروشور جامع جدید برای راه حل های اتاق تمیز و های جدید برای CleanCube، Cleanroom Solutions و Guardtech Cleanrooms، رونمایی کند.

وب سایت CleanCube قرار است ماه آینده راه اندازی شود و یک مرکز تولید اختصاصی جدید CleanCube در سافولک ایمن شده است تا ظرفیت تولید CleanCube چهار برابر شود.

گروه Guardtech پیشنهادات خود را در نمایشگاه نوآوری Med-Tech در 7-8 ژوئن 2023 در NEC، بیرمنگام به نمایش خواهد گذاشت. برای اطلاعات بیشتر به www.med-techexpo.com مراجعه کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bXqqem
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *