گروه Hi-Technology سایت تولید اسلواکی خود را تغییر مکان داد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گروه Hi-Technology مستقر در ، یک قالب‌دهنده تزریق پلاستیک فنی که دارای دو سایت تولید و مونتاژ در بریتانیا است، سایت تولید اسلواکی خود را به محل‌های صنعتی جدید در نزدیکی دومین فرودگاه بزرگ اسلواکی در Košice، منطقه Barca منتقل کرده است.

گروه Hi-Technology با استفاده از فناوری تزریق علاوه بر مونتاژ کامل و فعالیت های لجستیک، قالب های پلاستیکی پیچیده را تولید می کند. این شرکت محصولاتی را برای مصارف مختلف در صنایع ایمنی دریایی، تجهیزات پزشکی، مهندسی برق، حمل و نقل، بهداشت و ایمنی در محل کار و صنایع دفاعی عرضه می کند. در حال حاضر، این شرکت در حال توسعه فعالیت و ظرفیت تولید خود با تمرکز بر طراحی، ابزار، تولید و مونتاژ قطعات پلاستیکی است که به مشتریان خود در سراسر جهان عرضه می کند.

محل جدید در اسلواکی تمام الزامات شرکت را برآورده می کند و به صورت کلید در دست آماده بود. تسهیلات مدرن راه حل های سبز را ارائه می دهد. افزایش ظرفیت، پایداری، مدیریت کارآمد انرژی و ردپای کربن به طور غیرقابل مقایسه، انگیزه های مهمی برای تغییر بودند.

اینگ. پیتر روزوم، مدیر کل گروه فناوری پیشرفته در اسلواکی، گفت: “پس از 15 سال کار و برآورده کردن نیازهای مشتری در اسلواکی، رهبری شرکت نیاز به گسترش ظرفیت های تولید شرکت را شناسایی کرد. این شرکت اکنون می تواند به تحقق آن ادامه دهد. وظایف خود را در محوطه های مدرن با ظرفیت کافی برای توسعه بیشتر. ما همچنین از این واقعیت خرسندیم که در 23/03/2023 تاسیسات جدید به طور رسمی توسط سفیر بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی، جناب نایجل بیکر افتتاح شد. OBE MVO.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای کار نکردن برش عکس در آیفون

تاسیسات در CTPark Košice دارای مساحت 4056 متر مربع است، به این معنی که گروه فناوری پیشرفته در مجموع 8000 متر مساحت دارد.2 از امکانات تولیدی شامل 60 دستگاه قالب و محل مونتاژ. خود واحد تولید باید برای اطمینان از ادغام یکپارچه جرثقیل های سقفی، توزیع آب فن آوری خنک کننده، هوای فشرده و گرانول پلاستیکی فرآوری شده توسعه می یافت. در همان زمان، محل برای فعالیت های خدماتی و مدیریت انبار به طور هدفمند نیز مورد استفاده قرار گرفت. محیط کار نیز امکانات اجتماعی مدرنی را برای کارکنان فراهم می کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QsU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *