گروه Semper میزبان رویداد اندازه‌شناسی CT اسکن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تامین‌کننده اندازه‌شناسی صنعتی، گروه Semper، میزبان رویدادی انحصاری است که در روزهای انتخابی این ماه و آوریل در مقر اصلی خود در گلاستر در دسترس است و نشان می‌دهد که چگونه اسکنرهای سی‌تی توانایی بهبود کنترل کیفیت و ارائه فرصت‌های بهبود مستمر محصول را دارند.

سی تی اسکن به تولیدکنندگان امکان دسترسی به ویژگی های داخلی، شکستگی ها، خرابی ها، تجزیه و تحلیل مواد و اتصالات داخل مجموعه ها و اجزای جداگانه را می دهد. این بازخورد به فرآیند تولید برای بهبود کیفیت قطعات، کاهش خطا و حذف نیاز به جداسازی قطعات یا آسیب رساندن به قطعات ارائه می دهد.

این رویداد نمایش زنده ای از اسکنر سی تی ایزی تام را به نمایش می گذارد و به تولیدکنندگان این فرصت را می دهد تا توانایی های آن را از نزدیک ببینند.

این رویداد به منظور آموزش تصمیم گیرندگان کلیدی در صنعت در مورد چگونگی تغییر فرآیند بازرسی تولید و مزایایی که می تواند برای آنها داشته باشد اسکن سی تی اسکن سازماندهی شده است.

تنها چند دقیقه برای تکمیل یک اسکن کامل یک قطعه یا مجموعه صرف می‌شود، فناوری اسکن سی‌تی دقیق است و اسکن بلادرنگ را برای اندازه‌گیری‌های سریع و بدون ایجاد هیچ گونه تخریبی برای اشیا ارائه می‌دهد. این سیستم دارای حجم اسکن 180mmx380mm است که برای اسکن قطعات و مجموعه های کوچک تا متوسط ​​از جمله پلاستیک و کامپوزیت ایده آل است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین راه برای رفع عدم کارکرد ESPN در FireStick

از شرکت کنندگان دعوت می شود قطعات کوچک تا متوسط ​​خود را برای اسکن کردن بیاورند.

جیم منگان، مدیر عامل گروه Semper، گفت: «ما چالش‌های پیش روی شرکت‌های تولیدی در صنعت پر رقابت امروزی را درک می‌کنیم. به همین دلیل است که ما از میزبانی این رویداد بسیار هیجان‌زده هستیم، که به تولیدکنندگان فرصتی می‌دهد تا جدیدترین اسکنرهای سی تی را در عمل ببینند و یاد بگیرند که چگونه می‌توان از آنها برای بهینه‌سازی فرآیند تولید، شناسایی کمبود محصول بدون آسیب و ارائه راه‌حل استفاده کرد. به چالش هایی که ممکن است با آن مواجه شوند.

ما معتقدیم این رویداد را نباید از دست داد و برای تولیدکنندگانی که به دنبال جلوتر از منحنی هستند، ارزش زیادی خواهد داشت.

این رویداد شامل؛ نمایش زنده محصولات، ارائه از کارشناسان کلیدی صنعت و نوشیدنی ها – و همچنین برخی از شگفتی های خاص.

ثبت نام برای رویداد سی تی اسکن اکنون باز است و برای رزرو در چهارشنبه 29 مارس، پنجشنبه 30 مارس، یا سه شنبه 18 آوریل در دسترس است.

می توانید برای حضور در لینک Eventbrite اینجا ثبت نام کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jLfVrD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *