گرین لایت گورو برنامه شریک تازه توسعه یافته را راه اندازی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گرین لایت گورو برنامه همکار گرین لایت گورو تازه توسعه یافته خود را راه اندازی کرده است – جامعه جهانی از شرکای با هدف توانمندسازی شرکت های تجهیزات پزشکی در تعقیب برتری چرخه عمر فناوری پزشکی.

برای رهبری این برنامه شریک گسترده، گرین لایت گورو پیت پلوتاس را به عنوان معاون خود در اتحادهای جهانی معرفی کرد. پلوتاس بیش از 20 سال تجربه در مشارکت به ارمغان می آورد، و اضافه شدن رهبری او سرمایه گذاری دیگری در رشد برنامه شریک گورو گرین لایت است.

پلوتاس گفت: “گرو گرین لایت دارای یک جامعه شریک شگفت انگیز است که بر بهبود کیفیت زندگی از طریق تسهیل ارتباطات در medtech متمرکز شده است. تصمیم برای گسترش برنامه شریک واقعاً گواهی بر آن اشتیاق مشترک در میان ارائه دهندگان راه حل فعلی است که با گرین لایت گورو شریک هستند. ما بر حل چالش‌های منحصر به فرد medtech متمرکز شده‌ایم، و برنامه شریک گورو گرین لایت نحوه همکاری ما با شرکت‌های همفکر را برای تحقق آن رسمیت می‌دهد.

به طور سنتی، شرکای گورو گرین لایت شامل شرکت‌های مشاوره و مشاوره medtech، سازمان‌های صنعتی و دیگران می‌شود. برنامه شریک توسعه یافته همچنین شامل فروشندگان نرم افزار، یکپارچه سازهای راه حل، و سازمان های تحقیقات بالینی (CROs) می شود. خرید SMART-TRIAL مستقر در دانمارک توسط گرین لایت گورو در ژوئن سال 2022 به این شرکت اجازه داد تا پیشنهادات خود را گسترش دهد تا اکنون راه حل های جمع آوری داده های الکترونیکی بالینی (EDC) را برای شرکت های medtech شامل شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع استفاده از حافظه زیاد مایکروسافت اج در ویندوز 10 و ویندوز 11

وجه مشترک بین همه اعضای برنامه شریک گورو گرین لایت، تعهد مشترک برای بهبود کیفیت زندگی از طریق برتری و نوآوری دستگاه های پزشکی است. این تضمین می کند که هم شرکا و هم مشتریان حداکثر سود را از این روابط می برند.

کایل رز، رئیس شرکت Rook Quality Systems، گفت: «پیوستن به برنامه شریک گوروی گرین لایت ما را قادر ساخت تا تعداد مشتریانی را که پشتیبانی می کنیم به میزان قابل توجهی افزایش دهیم، و عملیات خود را به تایوان و اروپا گسترش دهیم – همه اینها بدون افزایش عظیم در تعداد کارکنان شرکت ما. “

سیندی بلاردو، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Sunny Menstrual Mates، افزود: “استفاده از خدمات پروکسیما برای کمک به ساخت و سفارشی کردن سیستم کیفیت ما را قادر ساخت تا به طور موثر گرین لایت گورو را به شیوه ای مقرون به صرفه پیاده سازی کنیم. ما از اکوسیستم گرین لایت گورو سپاسگزاریم. از آنجایی که بهترین منابع در کلاس را برای تیم ما فراهم می کند تا به پیشرفت ما در بازار کمک کند.”

برنامه شریک گورو گرین لایت چهار مدل شریک را ارائه می دهد که برای مطابقت با نیازهای خاص و رویکردهای بازار هر شریک شرکت کننده طراحی شده اند:

  • شرکای استراتژیک: اتحاد با همکاری در مسیرهای بازار، فروش، محصول و استراتژی بلند مدت.
  • شرکای راه حل: ارائه دهندگان Medtech که می خواهند مجموعه راه حل های خود را با افزودن Greenlight Guru به پیشنهادات خود گسترش دهند.
  • شرکای وابسته: انجمن‌ها، انکوباتورها، شتاب‌دهنده‌ها، جوامع و ارائه‌دهندگان آموزش که می‌خواهند با گرین لایت گورو برای پیشبرد صنعت medtech همکاری کنند.
  • شرکای فناوری: فروشندگان نرم افزار، یکپارچه سازان سیستم ها و ارائه دهندگان خدمات که به مشتریان کمک می کنند راه حل های جدید را در محیط خود بگنجانند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Trelleborg راه حل های Connect in Pharma را برجسته می کند

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QrKfLL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *